Argh, ce naiba?!
Ce migrena nasoala! Astea au fost primele mele ganduri de dimineata.
Durerea asta groaznica imi facea capul sa explodeze.
Argh!
Ce naiba am facut? Doar nu am baut ieri. Imi aminteam daca puneam gura pe ceva, nu?
Am incercat sa ma ridic din pat.
Pat? Dar patul asta pare al meu.
Si, ia stai... cum ajuns eu in- si ma uit in jur si chiar nu recunosc nimic in jur- camera asta care nu pare deloc familiara?
- Ooo, te-ai trezit! o voce feminina cunoscuta se aude din partea stanga a camerei.
- Uhm, Seline? intreb eu imediat ce o recunosc.
- Waw, nu credeam ca o sa tii minte. Si da, eu sunt.
- Ce faci aici?
- Intrebarea este: Daca tu, stii ce faci aici?
- Ok, sincera sa fiu, nu sunt prea sigura.
- Cum am ajuns aici?
- Asta este simplu. Ai fost de acord sa te mariti cu Nathaniel, raspunde sincer, Seline.
- Porftim? intreb uimita.
Si apoi mi-am amintit imediat totul... Ziua de ieri. Daniel a plecat. Si m-a lasat singura pentru doua zile. Eu am iesit sa vorbesc cu Nathaniel. Si apoi Nathaniel mi-a spus ca o sa ma ajute sa ii vad pe ai mei. Dar nimic despre nunta...
- Dar, dar... Nathaniel mi-a promis ca ma va aduce la parintii mei. Nu auzit nimic de nunta! Dar asta este strigator la cer! ii spun alarmata.
- Atat? Adica nu ti-a mai zis nimic? Orice? Ceva in plus? spune ea si se uita la mine curioasa.
- Nup. Doar ca ma va duce la ai mei sa ii vad...
Seline si-a dat ochii peste cap.
- Aham, de ce ma lasa pe mine sa sparg gheata? De ce nu putea sa iti zica el? Dar asta e Nathaniel... Cam asa face el. Doar e fiul diavolului. Crede-ma!
Cred ca, gandea cu voce tare pentru ca era clar ca nu era pentru mine replica asta.
- O da, pai, ca sa vezi... Azi e nunta asta! spune ea dintr-o data.
1,2,3,4,5,6,7,8,9...
- Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
am tipat eu; cred ca s-a auzit pana si in ultima camera din cladirea asta sau ce o fi, pentru ca Seline si-a astupat urechile.
Biata de ea, nu avea nici o vina, dar vezi, era la mijloc, iar daca ajungeam dincolo de ea, adica la Nathaniel, cu siguranta l-as fi aruncat vreo 10 metrii in spate doar dintr-un sut in fund. Cu flacari cu tot...
Ok, calmeaza-te...
Respira incet: inspira, expira, inspira, expira INSPIRA EXPIRA, INSPIRA EXPIRA...
- CEEE NUNTA? E NEBUN? UNDE E NENOROCITUL ALA CA SA II ARAT EU NUNTA! strig iar.
Nu o sa aiba loc nici o nunta. Nu cat eu sunt pe aici.
- Eu am venit sa ii vad pe ai mei si atat. Unde este? Lasul, s-a ascuns de mine, huh? Bai, Nathaniel esti un om mort. MORI...
Si am continuat sa tip si sa urlu, pentru urmatoarele 15 minunte, pana cand o faptura ciudata a intrat in camera.
M-am oprit din urlat si tipat si mi-am amintit ca saraca Seline era inca in camera.
Oopsiiii!
- Inaltimea voastra, regele Nathaniel m-a trimis sa va informez sa nu mai tipati atat de tare. Se aude pana in sala tronului. Si acesta ar mai dori, de asemenea, sa va pregatiti pentru nunta... si pentru incoronare.
M-am uitat la Seline, sarmana, avea o fata inspaimantata, si i-am zis:
- Seline, as dori sa ma sa ma pregatesc pentru nunta, m-ai putea lasa un pic?
Seline a ramas muta de uimire.
- Ce? Cum? Acum? Adica dupa... uhm- dar cum nu avea nimic de spus, a oftat adanc- Offff! Bine te las!
Seline chiar nu stia ce aveam eu de gand. Daca vor mireasa in Iad, le dau eu O MIREASA MALEFICA...
MWAHAHAHAHAHAHAH.
- A si inca ceva, regele a mai spus: 'NU FACE NICI O PROSTIE, STIU LA CE TE GANDESTI ASA CA NU O FACE. PEDEAPSA TA, VA FII UNA PE MASURA!' adauga faptura ciudata.
Si cred ca si stiu cel fel de pedeapsa are Nathaniel in cap.
Seline si faptura ies din camera, lasandu-ma singura.
Asa ca in timp ce asteptam, probabil amanarea nuntii, in camera isi fac intrarea cateva din slujnicele lui Nathaniel, venite sa ma pregateasca pentru nunta.
Am intrat in baie pentru o bine meritata, relaxare totala in cada magica cu bule.
Dupa o ora de imbaiat, am iesit din baie.
In camera ma asteptau, saracele slujnice.
Nu eram sigura daca erau demonite slujnice, pentru ca aratau mai degraba ca zanele, dar poate erau demonite cu sclipici? Ca doar in Iad, nu au zane, nu?
Asa ca 'zanele' s-au apucat sa ma aranjeze de zor. Una imi facea manichiura, alta pedichiura, apoi epilarea - exterminarea zanelor, asta era primul amendament pe care o sa il dupa ce devin regina -... si da cica o sa devin regina.
Cat despre planul meu... Asta era alegerea perfecta. Cum poti distruge un stup, daca nu din interior?
Asa ca molfaind la aproape pateticul meu plan oarecum malefic, care poate fi descoperit oricand, incercam sa analizez toate detaliile ca apoi la nunta mea, sa ma pot (sunet de vomitat) bucura, de sotul meu scump si drag.
Yey! - sarcasm oameni buni...
In trei ore eram gata, unghii, par, machiaj, incaltata, imbracata.
Iar rochia era... splendida! Asta daca nu as fi avut gandurile astea, poate chiar m-as fi bucurat de ea, pentru ca era S-U-P-E-R-B-A.
Era exact cum vroiam eu sa fie. Cateva lacrimi au inceput sa imi curga pe obraji.
- O, nu inaltimea voastra, nu plangeti. Va inteleg ca sunteti fericita (sunet de voma aici, la auzirea vorbelor ei), ca veti fi mireasa regelui Nathaniel, dar va rog, sa nu va stricati machiajul! Va trebui sa il refacem.
Asa ca, cu puteri noi, m-am adunat si m-am pregatit sufleteste pentru ceea ce urma.
Sa il omor pe Nathaniel...
Asta planuiam...
CITEȘTI
Mireasa din Iad (vol. 1) INGERI SI DEMONI
FantasyCrystal este doar o fata simpla, care are aceleasi probleme adolescentine. Este indragostita de fostul ei cel mai bun prieten din copilarie, jucatorul preferat de fotbal al liceului High School Santine, Daniel, care se pare ca a uitat de tot ceea c...