Společná cesta

236 13 0
                                    

„Tak už tam budém? Bolí mě celý člověk. Jdeme už celé dny."
„Jak tebe mohl někdo splodit? To byl snad samotnej Satan, ne?"
„No nejseš daleko od pravdy. Kdybys znal mou matku, tak by ti Satana určitě připoměla. Moje matka byla hroznej člověk."
„Byla?"
„Jo. Byla." Hidan se jen uchechtnul a dál nic neříkal.

„Tim chcete říct, že nás obviňují z toho napadení?"
„Ano. A vyhrožují nám válkou. Co budeme dělat Hokage-sama?"
„Nevim. Musíme zjistit kdo to byl a vysvětlit Zvučné zemi, že jsme to my nebyli. Ihned vyšlete tým 7, aby se o to postarali."
„Ano jistě, ale je tu takovej problém."
„Jakej?"
„Sakura a Saii jsou už na jiné misi."
„Ksakru. Tak k Narutovi a Kakashimu připojte Tenten a Kibu. To by mohlo být v pořádku."
„Ano. Hned to bude."

VEČER
„Neodpočinem si? Vipadá to, že bude pršet a jako nerad bych zmoknul."
„Fajn. Schováme se do támhleté jeskyně." Kisame ukázal na jeskyni nedaleko od nich, která byla schovaná za keři a větvemi. „Tam nás nikdo nenajde."
„Hmm. To by šlo."
„Šlo? A co bys chtěl? Pětihvězdičkový hotel? Můžeš být rád, že tu alespoň něco je." Kisame se rozešel přímo k jeskyni. Hidan si jen něco zanumlal a šel taky. Oba si odložili věci a připravili ohniště. Asi pět minut na něj zírali, potom oba naráz vykřikli:
Chtělo by to Itachiho."
Chtělo by to Kakuza."
„Ok. Máš něco čím bychom to ohniště mohli zapálit?"
„Hmm. Podívám se." Hidan začal prošacovávat plášť a vytáhnul sirky. „Říkej mi zachránce naší situace."
„Houby ti budu říkat. Si to měl vytáhnout hned." Kisame vytrhl Hidanovi sirky přímo z ruky a začal rozdělávat oheň. Asi po třech pokusech se to povedlo. Položil sirky, lehl si kousek od ohniště a snažil se usnout. Hidan si sedl a zíral do ohně přemýšlejíc nad tím jaká je vlastně jejich mise.

V Konoze
„Tak jo. Jsou tu všichni?"
Ano."
„Dobře. Tak teda vyrazíme." Jakmile to Kakashi dořekl, vyrazil a ostatní ho následovali.

V Akatsuki skrýši
„Hele Konan."
„Hmm?"
„Šla bys se mnou zítra do města?"
„Proč?"
„Přamýšlela jsem a dostala takovej nápad, jak upoutat Hidana."
„Vážně? A co tě na padlo?"
„No že bych mu nechala vyrobit novou kosu. Ta jeho už je stará a opotřebovaná."
„Hmm. To není špatný nápad. A myslíš, že to zabere?"
„Nevim. Ale za skoušku nic nedám."

Na druhé misi
„Říkám, že na žádnou vedlejší misi nejdu. Šéf to řekl jasně. Jděte na misi, splňte ji a vraťte se. Ještě nemáme hotovou naši hlavní a ty už chceš jít na jinou."
„Ale já nemyslel hned teď. Já myslel potom."
„Řekl jsem,že nejdu."
„Tss. Hidan je teda shovívavější."
Itachi jen hodil oči v sloup a pokračoval dál v cestě. Kakuza šel mlčky za ním.

Akatsuki?Kde žijí příběhy. Začni objevovat