Setkání

255 14 0
                                    

Hned ráno se naše dvojka vydala na cestu. Kisame šel rychlejším krokem a Hidan se ho snažil dohnat.
„Spomal, nežeň tak, vždyť nikdo neumírá."
„To sice ne, ale chci tu misi mít hotovou už dneska." Na večer se dostavili oba na místo mise.
„Konečně jsme tady, Otogakure. Počkáme až padne noc a bude tim pádem menší ostražitost stráží."
„Super. A můžeš mi objasnit co vlastně máme dělat?"
„Že tys celou dobu nevěděl co máme za úkol?"
„No ne. On si to vždycky pamatoval Kakuza, takže jsem to neřešil. A navíc každou chvíli probíral jak ji splníme co nejrychlejš. Díky tomu jsem byl v obraze."
„Agh. Fajn. Máme dojít do Otogakure a získat co nejvíc informací a dokumentů o Otogakure."
„Aha. Tak to bude easy-byznys."
„Ale nesmíme na sebe upozorňovat."
„Ku*va." Hidan si sedl do tureckého sedu, skřížil ruce a díval se na město pod ním. Kisame si lehl kousek od něj a koukal na oblohu.

„Tak jo jsme na místě. Teď musíme zajít za někym, kdo to tu řídí a nechat si vysvětlit co se stalo."
„Mistře Kakashi. Nebylo by lepší se někde najíst, ubytovat a vyřešit to až zítra?" otázal se Naruto.
„Ne. Tohle musíme vyřešit hned, než to vyvolá válku." jakto Kakashi dořekl hned vyrazil. Naruto jen udělal pár ksichtů a vyrazil za ostatníma.  Když už někoho našli, moc pěkný uvítání nedostali.

Noc
„Hej rybo. Vstávej, už je večer." řekl Hidan a srčil do Kisameho.
Ten vstal a jen dodal „Neříkej mi rybo!", fláknul mu pěstí a rozhlídl se okolo jestli tam nikdo jiný není. Hidan se mezitím sbíral ze zeme „Ty blbečku. Jak se opovažuješ mě tu mlátit.", chytnul svoji kosu a chtěl zaútočit, ale v tom se Kisame vydal do města.
„Hej. Tak sorry no. Počkej na mě." Hidan se rychle vydal za ním.
Za chvíli došli k nějaké radnici či co to bylo,rozhlédli se okolo jestli je někdo nesleduje a vešli dovnitř.
„Ok. Takže hledej něco užitečného a hlavně na sebe neupozorni. Jinak jsme v háji."
„No jo furt. Vždyť já vim." Hidan jen protočil oči a vydal na druhou stranu než šel Kisame.

„Neobjednáme si něco k jídlu?"
„Pochybuju, že by nám něco dali, když si myslí, že jsme na ně zaútočili. Víš? Zkus myslet blbečku."
„Hej Kibo jen jsem se zeptal, tak mi nemusíš hned nadávat. A neříkej, že ty hlad nemáš. Ty jeden vypelichanče."
„Cos to řek? Grr. Jak se opovažuješ mě takhle nazvat, ty malej ..."
„No tak kluci. Nechte toho." řekla Tenten a podívala se na Kakashiho který se díval z okna na město. „Mistře Kakashi je všechno v pořádku?"
„Cože? Ale ano. Jistě. Já se pudu podívat po budově, tak tu hlavně nic neviveďte."
„Nebojte se." usmál se Naruto od ucha k uchu. 
Kakashi za sebou zavřel dveře a šel směrem k pracovně.

„Konečně jsme dorazili na místo. Já se vydám do západní části města." řekl Itachi a šel. Kakuzu nic nenamítal a šel do východní části města.

Itachi se asi pul hodiny procházel městem, až došel k radnici. „Hmm. Tady by snad mohl být." Podíval se na nápis nad dveřma Radnice a vešel dovnitř. 

„Ty vole tady nic užitečného neni a to už jsem prohledal nejmíň deset místností. Zajímalo by mě jestli Kisame něco našel." Hidan zasunul šuplík, šel ke dveřim a chytnul za kliku. Ale byl tak naštvaný, že je vykopnul, až se rozpadly na několik kousků.

„Hmm? Co to je za divný zvuky? Pokud vim tak by tu neměl být takovej randál." řekl si Kakashi pro sebe a přidal do kroku. Když konečně dorazil k pracovně zkameněl. S vytřeštěnýma očima stál a zíral na muže se zářivíma rudýma očima. Najednou se roztříštily dveře na kousky.
„Kur*a tady nic potřebnýho neni!" zařval Hidan, který z té místnosti pomalu vycházel.
„No koho nám to sem čerti nesou. Čau Itachi to už tě Kakuzu omrzel. Hahaha."
„Máme tady misi."
„Vážně? My taky."
Itachi protočil oči a podíval se na Kakashiho. Hidan se otočil na druhou stranu, kde stál Kakashi v bojovém postoji.
„Hej kdo seš? Ty pocházíš odsud? Achjo to zas bude ta ryba nadávat, že mě tu někdo viděl." Hidan se chytnul za hlavu „Ale kdybych se tě zbavil, nikdo by se nic nedozvěděl." uchechtnul se. Najednou přiběhl Naruto a začal pokřikovat „Hej Itachi kvůli tobě Sasuke opustil vesnici!"
Itachi tam jen stál jak tvrdý y a podíval se na Hidana.
„Co na mě tak zíráš?"
„Kde je Kisame?"
„Jak to mám ku*va vědět! Šel nekam jinam než já, ale mel by být v týhle ..."
„Hidane! Ty idiote! Říkal jsem ti, že na sebe nemáš upozorňovat, a ty tu řveš na celej barák!" Kisameho hlas přicházel z Itachiho strany. „Hmm? Itachi? Co tady děláš?"
„Jsem na misi."

„No tak sorry jako, ale já jsem tady nikde nic nenašel!"
„Ale to neznamená abys tady řval na celou budovu!"
„Ó můj Jashine! Vždyť jsem se omluvil tak mě ..." najednou Hidanovi projela zezadu hlavou železná tyč.
„Přestaň si furt stěžovat ty věřící sra*ko." řekl Kakuzu, který vcházel oknem do pracovny.
„Sklapni ty sešitý debile!" zařval na Kakuza Hidan.

„Ten tu co dělá?"
„Je tu se mnou na misi."

„Mistře? Myslíte, že porazíme všechny čtyři?"
„Asi ne. Doběhni pro Tenten a Kibu."
„Ano."

Akatsuki?Kde žijí příběhy. Začni objevovat