Haf ?

178 13 0
                                    

„Posily vám nepomůžou, na nás totiž nemáte!" zakřičel na ně Hidan, který si vytahoval železnou tyč z hlavy.
'Uchiha Itachi, Hoshigaki Kisame, Kakuzu a Hidan. Proti těm to nebude jednoduchý. Měl bych upozornit zdejší ninji, a nebo bych neměl. Ještě by to svedli na nás, že jsme se spojili s Akatsuki proti nim. To je teda zapeklitá situace.' řekl si Kakashi pro sebe a prohlížel si členy Akatsuki, jednoho po druhém zkoumal.

„Moc je nepodceňuj nebo umřeš."
„Jako by to bylo možný." odflákl Hidan Kakuza a zaměřil pohled na Kakashiho. Chytnul kosu a chtěl zaútočit, ale v tom přiběhla TenTen a ostatní.
„Kakashi jsme tu." křikl Kiba.
„No snad je zdržíme, než přijde pomoc." Kakashi udělal pečeť pro přivolání Kuchyose no jutsu.

Objevil se Paku „Co se děje Kakashi?"
„Potřebuju abys co nejrychleji doběhl pro někoho z hlídek této vesnice."
Paku kývnul a běžel směrem od členů Akatsuki.

„Nemám zrovna náladu se tady prát, obvzlášť když za to nejsou žádné peníze. Hidane jdeme."
„Promiň Kakuzu, ale teď nejsi můj parťák, takže mi nemáš co rozkazovat."
„Jak myslíš." odvětil Kakuzu a vydal se směrem k Itachimu.
„Co jsi tim myslel!? Hej Kakuzu, ty sešitý rouhači hned mi to řekni!" Hidan zaskřípal zubama.
„Odcházím." řekl Itachi a zmizel. Kakuzu neváhal a též zmizel.

„Zdá se, že ty posily ani nebudou potřeba." řekl vášnivě Naruto.
„Hned se tak neukvapuj. Podle toho čeho jsem byl právě svědkem, tak je ten s kosou, zvanej Hidan, nesmrtelnej. A přímo naproti nám stojí Hoshigaki Kisame, též zvaný jako Monstrum z Mlžné nebo Ocasý démon bez ocasů."
„Ocasý démon bez ocasů? Co to znamená? On je snad Jinchuuriky?"
„Skoro. Má ohromné množství chakry, stejně jako kterýkoli jiný Bijuu. A ten jeho meč, Samehada. Musíte si dávat pozor, jelikož krade chakru."
Kisame se usmál „Jsem rád, že mě znáš, alespoň to bude jednodušší tě zabít."

Naruto už to nevydržel, vyběhl zpoza Kakashiho a zaútočil na Kisameho. Ten jen v klidu uhnul, a to se slovy „To nevíš, že je neslušné přerušovat konverzaci jiných lidí." kopnul do Narutových zad. Ten se po silném kopu skutálel dolů po schodech.
„Naruto!" vykřikl Kiba „Mám pocit, že bychom jim měli ukázat, co je neslušné. Viď Akamaru!"
„Haf."
Kiba s Akamarem vyběhl a za nima hned TenTen. Ihned zaútočili, ale Kisame se jakoby nic vyhnul všem jejich útokům.

„Pozor Kakashi!" zakřičel Naruto který vyběhl schody. Kakashi se co nejrychleji otočil, a když uviděl útočícího Hidana, rychle uhnul, vytáhnul kunai a vykryl Hidanův další útok.
„Tebe použiju pro svůj obřad." Hidan se znova rozmáchnul kosou, i poté co znova Kakashi vykryl jeho útok, pokračoval v útocích.

„Rasengan!" zakřičel Naruto, při útoku na Kisameho, ale ten znova uhnul a zkopnul Naruta ze schodů. To samé udělal i s Kibou a TenTen.
„To neni možný, ani jednou jsme ho nezasáhli a to stále jen uhybá."
„Možná útočíme špatne."

„Hidane, nepotřebuješ pomoct?"
„Ne! Zvládám to."
Hidan stále sázel jeden úder za druhým. Najednou Kakashi podkopl Hidanovi nohu a on se svalil na zem „Ku*va! Ty parchante, to ti neodpustim!", ale poté na okamžik stuhnul.
Dál už se jen barvila zem na rudo.

Akatsuki?Kde žijí příběhy. Začni objevovat