မနက္ ခင္းေလႏုႏု ေအးေအးေလးေတြ မ်က္ ႏွာေပၚ ျဖတ္ ေျပးယွက္ သြားတိုင္း ျကင္ လင္ ေပါ့ပါး တဲ႕ ခံစားခ်က္ ေလး... ငွက္ က ေလးေတြ ေအာ္ျမည္တိုင္း ေပၚေပါက္ လာတဲ႕ သဘာဝ ေတးသံသာေလး... ကြက္တိကြက္က်ားက်ေရာက္ ေနတဲ႕ႏွင္းေပါက္ ေလး ေတြနဲ႕... တစ္ေလာက လံုးဟာ လွပ တဲ႕ ပန္းခ်ီကားသဖြယ္ ျဖစ္ေပၚေနတဲ႕ မနက္ ခင္းေလးးး...
သာယာလွပ လြန္းတဲ႕ မ နက္ ခင္းေလးကို လက္မလြတ္ ခ်င္ တဲ႕ အ ေတြးေလးနဲ႕ သင္ တန္းကိုခပ္ ေစာေစာေလးလာမိတယ္...ဒီအခ်ိန္ဆို သင္ တန္းမွာ ဘယ္သူေလာက္ မရွိေလာက္ ေသး... lay ကလည္း ပံုမွန္လာေနျက သင္ တန္းခ်ိန္ က်မွ လာ မယ္တဲ႕...
သင္ တန္းေရာက္ ေတာ့ အခန္းထဲ မဝင္ ေသးဘဲ သစ္ပင္ ေလး ေအာက္မွာရွိတဲ႕ ခံုတန္းလ်ားေလးေပၚထိုင္ ရင္း ပတ္ဝန္းက်င္ ကို ေင့ ေစာင္းျကည့္မိေတာ့ လူတစ္ေယာက္ စႏွစ္ေယာက္စ ေလာက္သာ... မနက္ ေစာေစာ ႏြားနို႕ ပို႕တဲ႕ လူေတြရယ္ ...ေစ်းဆုိင္ ပိုင္ ရွင္ ေတြရယ္ ... က်န္းမာေရးအတြက္ လမ္းထြက္ ေလ်ွာက္ တဲ႕ သူရယ္ ... အင္းးး အခ်ိန္ ျကည့္လိုက္ေတာ့လဲ 5:00 am တဲ႕...
ရုတ္ တရတ္ တိုက္ ခတ္ လာတဲ႕ ေဆာင္းေလ ေအးက အသည္းထဲ ခိုက္ ေအာင္ ေအးသြားလို႔ အ ေႏြးထည္ အိတ္ကပ္ထဲ လက္ ေလးထည့္ျပီး ေမးေစ့ေလးကို အက်ီၤလည္ပင္းထဲ သိုဝွက္ ထားမိတယ္...
''မင္းငါေျပာတာ စဥ္းစားျပီးျပီလားsehun''
ရုတ္တရတ္ထြက္ ေပၚလာတဲ႕ အသံတစ္သံနဲ႕ ဘယ္က ေန ဘယ္လို ေရာက္လာမွန္းမသိတဲ႕တဲ႕ေကာင္ ေလး ... ရုတ္တရတ္ဆိုေတာ့ အနည္းငယ္ အံ႕ျသသြားမိျပီးသူ႕ကို စိုက္ ျကည့္ေနမိတယ္... ေအာ္...ေသ ခ်ာျကည့္မွ ဟိုတစ္ေန႕ က အိမ္ေရာက္ လာတဲ႕တစ္ေယာက္...
''မင္းကိုငါအျပတ္ေျပာျပီးျပီေလ''
luhanရုတ္တရတ္ ေပၚလာတာဆိုေပမဲ႕ အနည္းငယ္ အံ႕ျသမႈေတာင္ မရွိဘဲ က်ေတာ္ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ျပန္ေျဖ လိုက္ ႏိုင္ ေလ ရဲ႕... သူဒီလို ေပၚလာတာ ခနခန ကိုးး...ဘယ္က ဘယ္လို ေရာက္လာတာလဲဆိုတာေတာင္ က်ေတာ္ မ ေမး ေတာ့... ေမးလည္းသူေျဖ ခ်င္ တဲ႕ဟာမွေျဖတာေလ ... မသိ ရလို႔လည္းဘာမွ မျဖစ္တာမို႕ ႏႈတ္ ဆိတ္ေနလိုက္ျပီး သူ ေမးတာသာ ျပန္ ေျဖ လိုက္တယ္
YOU ARE READING
နတ္ဆိုးရဲ႕အခ်စ္(yaoi) [completed]
Romanceဆိုးသြမ္းတဲဲ႕ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ နတ္ဆိုးတစ္ေယာက္နဲ႕ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ ရာမွ......... hunhan(main) sulay,chanbaek,