Yeni hir hayat ve yeni heyecanlar.Şu an İzmir ' den kalkmak üzereyiz.Haluk kişisi tam yan tarafıma oturuyo.Şansa bak başka yer bulamadı sanki.Off ya Annem olmasa ben bu adama ne yapılacağını bilirdim ama Annem için katlanmak zorundayım. Aşık olmuş gönül ferman dinlemiyo.Annem çok acı cekti bunu hak ediyo.Annem için buna katlanırım.Ve kalkıyoruz.Istanbul ve kalktık.Beni neler bekliyo acaba.Izmir 'de seninle baş edemiyordum İstanbul da ne yaparım bilmiyorum.Zaten haluk kişişine yaran- maya calisiyo ve beni delirtmeyi başarıyo.Su an da kalkıyoruz ve ben yüksekten korkuyorum ama bunu kimse bilmiyo.Ve kimeyin bilmemesi daha iyi.Annem peri selin haluk kişisi ve ben bir uçakta sadece biziz ama yinede yanyanayız.Selin cam kenarında onun ya- nın da peri ,lerinin ya nın da annem ve annemin ya nın da haluk kişisi ve ben.Ben yüksekten korktuğum için ortada oturdum.Ama yinede tedirgindim.Ve kalak kişisi bunu fark etmişti.
-Nazlı iyi misin yoksa yüksekte mi korkuyorsun?
Dedi ve herkez bana baktı ben ise.
-Ne alakası var ilk bindiğim için biraz sıcak bastı.
Dedim o da.
-Peki.
Dedi imalı imalı sindirimi bozdu izmir den onun yüzünden gitmiyomuşuz gibi şimdide bu beni daha neler bekliyo acaba.....
Biliyorum az yazmış ola bilirim ama ilk denemek umarım beğenirsiniz.Bütün ♡SAVNAZ♡ hayranlarına selam onları öpüyorüm...