BENIMLE EVLEN ALI...

537 32 9
                                    

Geç yayınladıgım için çok özür dilerim.Genel hayatım çok kötü.Yazmadım bu nedenle.Neyse hepinize iyi okumalar...

Nazlı'nın Ağzından...

Sabah mışıl mışıl uyurken.Seslerden dolayı kalkmak zorunda kaldım.Bu seste kimse yatamaz zaten.Özlemiştim izmiri.Dün olanlar hala aklımdan çıkmamıştı.Savaş beni neden öptü ki.Kalkıp rutin işlerimi hallettikten sonra üzerimi giyip aşağıya idim. Daha sofrayı seriyolardı.Dışarda akşam olacak olan partinin hazırlıkları vardı.Daha kimse uyanmamıştı. Kendime 2 tane büyük boy tost yaptım.Sonra küçük bir piknik sepeti hazırlayıp dışarıya gittim.Ağaç eve gittim.Kulaklıgımı takıp müzik dinlemeye başladım.Yemek yerken 1 tane tostumu bitirmiştim.Bir anda müzige daldım ve orda bir anda yatmışım.

Savaş'ın Ağzından...

Sabaha kadar yatamadım.Nazlı bir türlü aklımdan çıkmamıştı.Ben melisa da bile böyle hissetmemistim.Melisa beni bırakılıp gitmişti.Ya nasılda beni bırakırsa.Diye diye ağaç evin altına gelmiştim.Tırmanıp içeriye girdim.Ağaç evde yatan da kim.Yaklaşınca anladım ki Nazlı.Yatarken melek gibi görünüyor.Yaklaştım ve durağına bir öpücük kondurdum.Tabi hissetti galiba uyandı.Ama öptügümü fark etmedi galiba.Ben o sıra hemen ondan uzaklaşıp karşısına oturdum.O da beni gòrünce panik yaptı.Nazlı.

-Sen ne arıyorsun burda.

-Burası benim asîl sen ne arıyorsun bur da.

-Şey erken kalktım buraya geldim uyuya kalmışım.Ne zaman geldin.

-Az önce.Uyuduğunu gördüm ama uyandırmak istemedim.Bir melek gibi uyuyordu.

-Teşekkür ederim ama keşke haber verseydi korkuttun.

-Korkuttugum için özür dilerim.Hadi hazirlan.

-Neden hazirlaniyım bir yere mi gidicegiz.

-Ne çabuk unuttun.Sana bir sürprizim vardı ya. Istmiyosan gitmeyelim.

-Ha ben onu tamamen unttum.Hani kalk gidelim.

Dedikten sonra ayağa kalk tı Nazlı tabi bende.Ilk ben indim.Nazlı da iniyordu ki ayağı kaydı ve üzerime düştü.Nazlı 'nın kalbi çok ama çok hızı atıyordu.Bu kalp sesi yoksa benden mi geliyordu.Emin olamadım. Nazlı hemen üzerimden kalktı.Ve.

-Çok özür dilerim.Ben denge mi kaybettim acıyo mu bir yerin hı şöyle.

Ben böyle hızlı konuşa bir kız görmemiştim.Bir anda bağırdım.Susucagı yoktu.

-Nazlı.

-Efendim.

-Nefes al.Ne kadar hızlı konuşuyorsun.

-Hiç te bile.Neyse hadi gidelim ya meraktan ölü cem.Ne Süprizi.

-Merak iyidir.Hadi motora doğru gidelim.

Motorun yanına gelmiştik.Savaş kask ver misti bana. O da taktı bende.

-Savaş sana yavaş git dicem ama dinlemeyecek sin deyil mi?

-Aynen onun için demene de gerek yok.

Ben motora bindim savaş içeriye gitti.Elinde bir çanta ile döndü.

-Bu ne savaş???

-Çok soru sorma.Faydalı değil.

-ARKADAŞIMMM.Senin arkadaşın ola bilir miyim??????

-Òyle olsun madem.

Dedi ama ne ima etti anlamadım.Hızlı sürdü her zaman ki gibi ne desen işlem iyi buna.Sonra boş bir bina nın yanına geldik.Arka tarafa sürdü.Ben şok ben iflas ben pert olamaz.Bunu bilmesi imkansız.

Selin'nin Ağzından...

Ali bana hala kızgın.Benimle küstü.Ne deseydin evlenirim annem tanışmadan evlendi.Hayatının hatasını yaptı.Bende yapmak istemiyorum.Ali şu anda yemek yiyo.Ben onun karşısında oturuyorum. Ali yemekten kalktı tabi bende arkasından.Ali ali diye seslendim nafile.Eni sonu durmasına kendimi atarım aşa dedim.Teras katindaydik.

-Efendim Selin.

-Ali bak öyle demek istemedim.En ilk olarak ünlü bir oyunucu olmak istiyorum.Sonra evlilik.

-Kariyer hı.Benden önemli.

-Ali ben öyle demedim sıra sıra herşey.

-Annem acele etti evlendi.Hata yaptı bende yapmak istemiyorum.

-Tamam selin konuyu kapat.Evlen miceyiz. Bitti............

Ali hızlı giderken ben  Ne diyeceğimi bilemedim ve ali diye bağırıp önüne geçtim.

-Özür dilerim.Beni affet.Tamam sen bilirsin.

Yere diZ çöküp ona.

-Benim le evlen ali.

-Çok  komiksin şu anda selin.

-Onun için erkekler evlenme teklifi eder salak.

-Ama en azından okul bitsin.Tamam.

-Peki buraya gel deli kız.

Ali beni öpmeye başladı bir anda ben ne yapsam diye düşünürken bir an da içeriye biri girdi.

VOTE VE YORUM U UNUTMAYIN...

Selam millet çok özür dilerim geç yayınladım.Ama bence çok güzel sizin tercihiniz yorum ve bedeninizi unutmayın.
♡♡♡♡♡♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAVNAZ "İlk  aşklar kavgayla başlar"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin