Sence ben kimim?

562 33 5
                                    

Nazlı'nın ağzından...

Savaş adı savaş mış.Adı çok güzel.Aslında iyi birine benziyo.Ama emin olamam daha vakti var.Aklımdan çıkmıyo ya.Derken SAVAŞ arkamdan bagırdı.

-Nazlı bekle.

-Efendim SAVAŞ.Dedim arkamı dönerek.

-Telefonunu versene haberleşiriz hem.

-Tamam yaz o zaman 05...

-Tamam iyi geceler o zaman Bay Bay.

Savaşın yanından ayrılıp odama gittim.Uzanırken mesaj geldi sizce kimden SAVAŞ'tan o ha savaş mı?ONA YA ONA gelen mesaj.

-Uyudum mu?

-Hayır uyucagım ama sen neyapıyosun peki.

-Uzanıyorum yarın işin yoksa seni bir yere götürücem.

-Olur yok zaten saat kaçta gideriz.

-Saat sabah kahvaltıdan son ta tmm mı?

-Tmm  da nereye gidicegiz peki.

-Oda bana kalsın süpriz olsun.

-Tmm öyle olsun bb iyi geceyle

-Sana da iyi geceler.

Savaşla konuşurken hem mutlu oluyorum  hem heycanlanıyorum.Nedenini bilmiyorum.Nasıl bir his ya bu.Anlatılmaz yaşanır.

Seli'nin ağzından...

Yatağımda Uzaniyorum ve hala sabah ki olanların şokundayım.Ali nin bana onları demesi hem hoşuma gitti hem şoka girdirdi.Aslında bendede vardı bişeyler ama kimseye belli etmedim.Hala aklımda dedikleri.

-Şey şey dicem.Selin sana ben nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama dicem.Selin sana Aşık oldum galiba.Biliyorum şoka girdin ama bu şaka deyil.İlk gün çarpışmıştık ya o gün birbirimize bakmıştı o ilk bakışımızı.İlk karşılaşmamız.Ve ilk defa aşık oldum birine.O da sensin.Biraz düşün hemen cevap verme.Vericegin cevap hayatımı degiştiricek çünki.Ama u tutma seni ne dersen de vevicem.

-A.Ali ssen ne ne dedin az önce.Ba bana aşık olmak bana selin yılmaz a sen ve ve ben.Ali...

-Selin ne dersen kabulum ne dersen de.

-Ali seni seviyorum.

-Ne dedin sen seli beni mi bana mı dedin sen beni mi seviyorsun.

Dedikten sonra bana sarıldı.sonra teknede baş başa yemek yedik kaptan ı yollamış ve kendi sürmek istemişti.Akşam olduğunda eve yaklaştık.Arabayı durdurdu ve bana döndü.

-Selin seni özlicem ben ama.

-Aynı evdeyiz Ali abartma.

-Olsun sana dokunamamak elini tutamak beni delirtiyo.
 
O sırada o sözleri söylerken elimi turu ve yüzü okşama başladı.Bana yaklaştı bana iyice yaklaştı ve ben o sırada gözümü kapatım.AMA yanağımdan öptü sonra ben indim eve girdim.O da benden sonra girdi.Hala inanamıyorum ya.Tam uyuyacakken mesaj geldi oha oha ali.Teknedeyken telefonlarımızı bir birimize vermıştik.Gelen mesaj.

-Uyudum mu canım.

Canım dedi bana canım dedi.Ama aşkım diye bilirdi niye canım diyoki.

-Uyumadım ne yapıyorsun şu an.

-Uzanarak seni düşünüyorum.

-Ali seni seviyorum.

-Çok mu az mı?

-Çok o kadar çok ki ana tamam.

-İyi uygular aşkım rüyanda beni gör başka erkekleri görme tamam mı?Beni genç yaşta hapislere düşürme.

Aşkım dedi.Niye bana aşkım dedi ki daha bir gün bile olmadı.Aman neyse.

-Tamam iyi geceler sende beni gör aşkım.

Nazlı'nın ağzından...

Sabah olmuştu kalkıp üstümü giydim.Savaşa mesaj attım.Beni müştemilata çağırdı.Hemen müştemilata gittim.Kapıyı çaldım ve girdim.Ama yoktu.Bir anda gözümü biri tutu.Bana.

-Sence ben kimim?

-Seste tanıdık geliyo kim acaba.Böyle kaslı yakışıklı ve motoru olan biri sanki.Adı da sanki S harfiyle başlıyo sanki kim aça ba bulamadım.

-Yaşıklı biri miymiş karşıda mı var moturuda var üstelik adının baş harfide S ile başlıyo he.

-Evet.

Elini çekti o arkamda ben onun önünde göz göze geldik arkasından gülmeye başladık.Sonra müştemilattan çıktık. Annemden izin aldım motora bindik ve evden uzaklaştık.Binmeden savaşı uyardım.Hızlı gitme diye.Umrunda değildi tabi.Motora bindik ve evden hızlı bi şekilde çıktık.Dedi gim şeyi tanımamış bile ve o hızı kesmeden devam edti takı ben şarkı söylemeye başlayana kadar....

Umarım beyenirsiniz bu aralar belki kötü yaza bilirim.Af buyrun.Genel hayatım pek iyi değil öpüldünüz oylamayı ve beyenmeyi unutmayın

SAVNAZ "İlk  aşklar kavgayla başlar"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin