Selinin Ağzından...
Bu da ne bu sesi kim çikartiyo ya.Dün zaten kötü bir gündü.Keşke gitmeseydi o partiye.O günü hiç unutmıyacam galiba.Zate kim olsa unutamam.Ses nerden geldi diye bakmak için açtım.O da ne bunun ALİ ne yapıyo burda en iyisi ona sormak .
-Ali ne arıyorsun burda hem saat kaç ya. (Dedim ve saate baktım)
-O ha ya saatin farkında mısın sen ya kafana ne düştü ya senin.
Dedikten sonra ali bana baktı.Sonra dolabımın kapısını açtı benim hala onu izliyordum.Dolaptan kolsuz beyaz yakarız bir elbise ve kırmızı bir pantılon kırmızı bir ayakkabı.Ayak kabıyı yere koydu.Elbiseleri attı yüzüme.Bende aliye.
-Ya sen ne yaptığını sanıyorsun bir kızın dolabını nasıl kurcalarsın ya zaten başım çalışacak ne istiyorsun benden.
Ali bana ben ise ona bakarken ali yanıma geldi.
-Sana bir borcum var unutun mu.Vebu borcu bu gün ödicem borcum kalmasın ki hemen kurtulayım senden.
-Ali bunu mesaj atarak yada vb. şey yaparak ta uyandırma bilirdin daimi.
-Selin her türlü uyanıcaktın zaten neyin havası yani bu.
-Of ali of tamam sen çık benim gelicem.
-Seni arabada bekliyorum 10 dk var 10 dk geçerse var ya sen anladın dimi.
-Offfffffff tamam be çık hadi.
Ali odadan çıktı bende hemen banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Sonra üstümü giyip siyah deri çektiğimi giydim aşağı indim.On dk geçeli 1 dk olmuş.Bir dk çok deyil kızmaz herhalde dedim ve arabaya bindim.Bindiyime bir pişman oldum.Bindiğim gibi bağırmaya başladı.
-Selin nerdesin sen ya iki saattir seni bekliyorum niye geç kalıyorsun.
-Ne bağıriyosun be allahtan 1 dk geç kaldım.
Ali arabayı sürmeye başladı.Bende arkama yaslanıp kemerini taktım.(Şimdi düşünüyorsunuz selinle dün iddiaya girdiler ne iddası derseniz ikisi partiye gitmişlerdi.Seline bakan bir erkek vardı.Ali 30 dk da bilge tavlıyamasın dedi.Selin 10 dk yeter dedi.Ve o erkeğin yanına gitti.Daha gittiği gibi erkek numarayı yuttu.Ve selin Aliye baktı ali başını onaylar anlamın da salladı ve selin erkeyin yanından ayrıldı.İdalarıda selin kazanırsa gemi turu attırıcaktı.Ali ise kazanırsa kan kölelik edicekti.Ama tabii ise selin kazandı)
Aliye baktım.Of çok yakışıklı...-Bir seymi dedin.
-Ay sesli mi söyledim ya bern of selin of.
-Neyi sesli mi söyledin.
-Yok bişey şey diyecektim Ali daha varmı ya çok sıkıldım.
-Gelmek üzereyiz çok konuşma insanı pişman ettirirsin.
-Tamam ya Of sustum
Ali biraz daha devam ettikten sonra arabayı kocaman bir yattın önünde durdu.Arabadan indi tabi bende arkasından indim.Ali yata atladı ve elini bana uzattı ama ben elimi vermedim.Kendim bindim bide yan yan baktım.Oda arkamdan bana baktı.Gemi'nin önüne gittik o oturdu bende oturdum.Kaptan Ali'nin yanına gitti ve ko uşmaya başladılar.Kaptan.
-Ali bey hoş geldiniz.Sizde Selin hanım.Açilalim mı.
-Acilalim .
Dedi.Gemi ilerlemeye başladı.Ali konuşmaya başladı desem inanirmısın.İlk hep sesizdik.
Ali'nin agzından...
Desem mi demesem mi acaba ya.Desem olur mu d emesem olmaz mı ne diyorum bern ya diyecem ya dicem dicem.Hadi bismillah.
-Selin sana bir şey sorucam.
-Sor dinliyorum seni.
-Ama bu dediklerim sana tuhaf gele bilir an sen sonuna kadar di le ve izle.Tamam mı?
-Tamam peki nasıl istersen.
-Selin benim sana yani benim sana bir itirafta bulunucam benim san galiba şey oldum of di cicemya sana Aşık oldum tamam mı ve seni seni...
Selin'nin ağzından...
Ne diyecek acaba.Off ya kalbim çok hızlı atıyo.Ne diyecek ki hem kalbim niye hızlandı ya.Of offff
-Ne diyeceksin ali meraklandırma ya insanı şöyle.
-Şey şey diye cem...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Merhaba okuyucular unuttum sanmayın SAVNAZ yazamazdım vaktim yoktu ozur dilerim.Diyer bölüm bir iki güne GELİ okumaya devam.OPÜLDÜNÜZ VE SEVILIYOSUNUZ bb bb...