Ep1:see you again...
Ji hyo pov...
Ji hyo:aku masih sama seperti dulu...masih menjadi isteri kepada k idol pujaan ramai...iaitu park chanyeol kehidupan kami bertambah gembira setelah apa yg kami lalui bersama....sedih,gembira tawa dan bahagia kami kongsi bersama...chanyeol msh sme seperti dulu ttp childish..namun lately nie dia sedikit matang semenjak kehadiran bayi comel kami kim sara....talk about kim sara....dia sangat matang berbanding appanya..kim sara nampak gayanya akan mengikut jejak langkah appanya...
Semasa mengandungkan kim sara kami menetap dimalaysia dirumah agam lazza...ttpi kami mengambil keputusan untuk kembali ke korea...disebabkan suamiku ini x sanggup berpisah dengan exo.....kalau dulu kami menetap di istana ttpi sekarang tdk lagi kmi mengambil keputusan untuk membuat sebuah rumah disebelah istana...ideanya dtg dri chanyeol ktenya nak belajr berdikari....jadi kedudukan rumah kami berdekatan dengan istana dan dorm exo....namun sejak akhir2 nie suamiku sedikit sibuk....jadi aku dan kim sara terpaksa menemaninya di dorm exo....dorm exo adalah rumah kedua kami dan istana rumah ketiga kami....
Kim sara lebih suka ke dorm exo....disana kim sara dilayan seperti member exo....kadang2 baran juga aku dngn exo...mana x nya kaki kim sara pernah terseliuh sbb terlalu bnyak menari....
Apa pun terjadi selepas ini kami tetap satu....(senyum)
End pov....Di ruang tamu....
Selesai saja memasak song ji hyo keruang tamu ingin memanggil kim sara dan chanyeol...namun hampa bila ruang tamu kosong...
Ji hyo:nie x lain dekt dormlah nie....(geleng kepala)...
Song ji hyo menghayunkan kaki menapak ke dorm exo...Di dorm exo....
Song ji hyo perlahan-lahan memulas tompol pintu...
Sehun yg berada diruang tamu segera menoleh...
Sehun:noona...(mendekati ji hyo)
Ji hyo:(senyum)kim sara ngn chanyeol mne???
Sehun:owh...dia orang dekat bilik dance....
Ji hyo:kim sara pun sme....
Sehun:x lah sara dekat dapur dengan d.o...chanyeol hyung dekat bilik dance dgn yg lain...(memandang bungkusan yg dibawa ji hyo)...
Ji hyo:owh...lpa plk nah(hulukan bungkusan yg dibawa)kek beras...
Sehun:(mata bersinar-sinar)kamsamhamnida....
Ji hyo:jgn mkn sorng...bagi dengan yg laen arreso.
Sehun:yee...(berlari kedapur)...Di bilik dance...
Song ji hyo menjengah swdikit kepalanya di bilik dance.....kelihatan suho,xiumin,chen,chanyeol,dan kris sedang menari gerakan growl....comel je....
Chanyeol yg menyedari kehadiran ji hyo terus berhenti menari...
Chanyeol:yah!!jagiya....(peluk ji hyo)...
Suho:(lambaikan tgn pda ji hyo)...
Ji hyo:(menolak chanyeol)busuk...
Suho&xiumin&chen&kris:(ketawa)..
Ji hyo:saya dah masak....sye bawa kesini nnti kita makan sama2...
Xiumin:kee beras ada???
Ji hyo:ada jgn risau....(ingin berlalu)
Chanyeol:(lap peluh)nak kemana???
Ji hyo:nak kedapur...
Chanyeol:x nak dance sme...
Ji hyo:x naklah sye dance hot issue je reti...awak tu lepas nie jgn lupa mandi busuk(lari)
Chanyeol:aigoo...yah!!song ji hyo...