Ep7:see you again....
Di pantai naksan....
Hari kedua....
Song ji hyo berjalan disepanjang gigi air bersama chanyeol dan kim sara yg didukung appanya...
Gaun labuh berbunga kecil yg disarungkan ditubuhnya sdh separu basah..kim sara kelihatn meronta-ronta ingin turun....ttpi dia bimbang bila dilepaskan kim sara berlari ketengah pantai...
Sekali lagi kim sara meronta tgnnya menunjuk-nunjuk ke arah satu keluarga berbangsa asing dengan 3 orng anak lelaki yg sebaya kim sara...
Ji hyo:kim sara wae???sakit appa nnti(memandang muka chanyeol yg dah berkerut)
Kim sara:omma...appa kim sara nak adik macam tu...
Ji hyo:(pandang chanyeol)
Chanyeol:(senyum)
Kim sara:omma boley x omma cepat2 dptkan adik...(memandang ji hyo)
Chanyeol:sure...kim sara...Nak berapa adik...
Kim sara:kim sara nak tiga sekaligus....
Chanyeol&jihyo:?????~T_T~
Kim sara:boleh x omma appa...kim sara nak esok...
Chanyeol:(pengsan kaki keatas kepala kebawah)Di hotel...
Luhan memasuki hotel incheon...
Selepas berbual dengan penyambut tetamu dia terus bergegas ke bilik165...
Buka saja pintu....kelihatan kedua orang tuanya....sedang ddk disofa....
Dia terpaksa membatalkan percutiannya ke pulau naksan semata-mata untuk berjumpa orang tuanya...
Luhan:sorry ma...sorry pa luhan lambat...
Mama:it's okay son...
Papa:em...bila luhan nak balik ke taiwan...
Luhan:(diam)nnti luhan blk ye pa....
Papa:(memandang luhan)luhan...luhan thukan papa dah tua...
Luhan:(diam)..mama dengan papa lama ke dekat korea...
Papa:jgn buat cerita lain bley x...papa x kira..papa nak luhan take over bisnes papa....
Luhan:(berdiri)tpi pa luhan dah ada kerjaya...luhan dah ada exo...
Papa:sampai bila kau nak menari menyanyi..sampai tua...sampai mama dengan papa mati...ha???
Mama:(mengusap bahu luhan)
Luhan:pleaselah pa benarkan luhan tentukan jln hidup luhan...mama(memandang mamanya)
Papa:ok fine...i give you two choice...tinggalkan exo atau tinggalkan family..take it or leave it...papa bagi luhan masa setahun untuk berfikir...
Selesai bercakap mama dan papa luhan segera keluar dari bilik...
Luhan terddk menangis...memeluk lutut...
Luhan:sumpah kalau diberi pilihan aku x nak tinggalkan exo...tpi aq jga x sanggup tinggalkan family...sbb tu aku malas nak balik ketaiwan...tahu hal ini akan dibangkitkan....aku x nak tinggalkan exo...exo nyawa aku....arrgh(menjerit)