Ep25:see you again...
Lepas pengumuman pembubaran exo....
Fan exo...dan para wartawan sekali lagi berkampung dihadapan dorm exo...para fan x putus2 melaungkan slogan we are one we are exo...mereka berharap keputusan suho untuk membubarkan exo ditarik balik....Di dorm exo...
Chanyeol sekali lagi menarik tangan suho drpada masuk ke dlm bilik...ditariknya suho sampai kerunag tamu...
Member exo ddk termenung dan memandang suho dan chanyeol
Chanyeol:plizlah suho tarik balik kata2 kau tu...aq tau kau sygkn exo...
Suho:(diam)
Sehun:pliz hyung jgn buat kami mcm nie...kmi dah jnji x kn tingglkn exo...
Suho:(senyum sinis)dulu tao pun ckp benda yg sme x kn tingglkn exo tpi akhirnya dia tingglkan exo...x siapa pun thu apa akan jdi lepas nie jadi korng jgn sesekali ucpkan kta jnji tu...aq dah muak....
Lay:kau ada bincang dengan kami??ada x???
Suho:i'am leader keputusan terletak ditgn aku....
D.o:aku x fhmlah knpa kau bley berubah sejauh ini...apa slh kami...kami dh berikan segala yg kami punya...kita dah menang mcm2 anugerah sekarang exo dah pun gah dimata dunia...knp nak hentikan semua ini...
Suho:keputusan aku muktamad...x siapa mmpu hlng aku....ckp ngn aku siapa nak lalui rase kehilangan sekali lagi...
Kai:memang semua orng di dunia ini x nak rse kehilangan...tpi dengan membubarkan exo kita akan kehilangn semua...semua...our friendship....itu yg kau nak ke ha???
Suho:dah lah aku mals nk ckp psl benda nie...aq dah muak...aku nak kemas brng and pergi dri sini...Suho Trus melangkah masuk kedlm bilik...
Di dlm bilik suho menjerit sekuat hty...dan menumbuk dinding tgnnya yg bengkak tdk dihiraukan....
Dia sendiri skit dgn kta2 nya...dia sendiri tdk percya yg menuturkan kata2 itu adalh dia...
Suho:argh.....(menjerit dn menangis)Diruang tamu...
Lay sehun dan d.o menangis tnpa suara...mereka tdk mmpu berbuat apa2 jika itu keputusan suho...
Pihak smtown jga tdk mmpu berbuat apa2...
Hari ini secara rasminya mereka bkn lgi exo...baekhyun sdh larut dlm tngisan...
chanyeol hnya mmpu memejamkan mtanya dn berharp bila dia buka mata semuanya kembali seperti dulu..Masing2 masuk kebilik untuk mengemas brng mereka...
Walaupun member exo keberatan untuk meningglkan dorm yg mereka huni selama5 thn..dorm yg menjadi saksi kisah...sedih,gembira..tawa bahagia...dilalui di dorm ini....permulaan dan pengakhiran juga didorm ini...
Dan hari ini mereka terpaksa melangkah pergi meningglkan dorm mereka buat selama-lamanya....
Meninggalkan exo-k, exo-m dan exo-l
Meninggalkan segalanya tentang exo...
Dlm sekelip mata mereka kehilangan segalanya....Di ruang tamu...
Song ji hyo..kim sara...dan chanyeol menanti diruang tamu...
Kelihatan baekhyun,d.o,lay,chen,kai,xiumin,suho dan sehun turun dengan membawa bagasi masing2...
Suho memandang chanyeol kim sara dan kembar song...setitis air matanya jtuh dan kemudian semakin lebat apabila memandang wajah mmber exo yg...
Suho:(diam dan tunduk)suho mnta maaf...tpi kita kena akhiri semua ini..cepat atau lambat kita pasti akan melalaui detik ini....satu hari nnti korng akn fhm knp suho buat mcm nie...bkn suho pentingkn diri...tpi suho x nak korng semua lalui detik perpisahan berulang kali...suho mnta maaf...sebelum suho pergi tolong maaf kan suho...biarlah perpisahan pnjng kita ini x memberi bekas luka yg dlm...suho doakan korng semua bahagia diluar sana....
Semua member exo memeluk suho erat....Suho berjalan memimpin tgn member exo dan berdiri di hdpn dorm exo....
Fan exo menjerit x kurang juga menangis apabila melihat member exo membawa bagasi besar...
Suho tdk melepaskan gengaman tgn memebr exo...mereka tunduk hormat pada wartawan dan fan mereka..
Member exo masing sdh menangis...mereka tdk mmpu menahan air mata dripda mengalir dipipi...
Suho:(melepas gengaman tgn)good bye...(menangis)good bye chingus...see you again...
Untuk kali yg yerakhir mereka malaungkan slogan mereka...
Exo:we are one we are exo...saranghaja...
Baekhyun:see you again.
Xiumin:see you again.
D.o:see you again
Lay:see you again
Kai:see you again
Chen:see you again.
Sehun:see you again.Chanyeol memandang susuk tubuh sahabatnya yg menghilang....kim sara dan ji hyo memluk chanyeol...
Chanyeol:sampai berjumpa lagi....