# 4. Bölüm #

53 2 0
                                    

Artık kendim de yaşamak için bir sebep buluyordum. Kendimi çıkmaz sokağa bir adım atmışım da o sokak beni kabul etmemiş gibi hissediyordum. Hayat ne kadar garipti değil mi ? Bir bakmışsın tutacak dal ararken o dalı bulamazken , hiç beklemediğin bir yerde ve hiç beklemediğin bir zamanda karşına çıkıvermiş o dal . Benim dalımda hiç beklemediğim bir zamanda karşıma çıkmıştı .

Bu sınava girip o bursu kazanacaktım . Kazanacaktım ki geleceğimin ışığını görebileyim .

" Hey ! Beni duyuyor musun ? " Damla'ya dönüp " hı ? Ne oldu ? " Damlanın yüzünde bir tebessüm belirdi ve " Daldın yine okyanusuna . Neydi senin okyanusun ... " ondan önce davranıp " düşünceler okyanusu" dedim .Gözlerini devirip " hadi gel annem pasta yaptı , yiyelim " dedi . Başımı sallayıp annelemlerin yanına gittik .

******************************

Karnım patlamak üzereydi . Emel teyze yine bize zorla tabağımızı bitirtti . Annemin de benden geri kalır bi yanı yoktu . Annemle eve doğru ilerlerken bir yandan da konuşuyorduk .

Eve yaklaşmıştık ki , ben yerle kısa süreli temas gerçekleştirdim . Annem bu halime kıkırdarken , ben yere saydırmaya başlamıştım bile . Annem kolumdan tutup , destek oldu ve beni kaldırdı .

Eve girerken bile ben hâlâ dizimin acısını geçirmeye çalışıyordum . Annem buz koymamı önerdi fakat ben istemedim . Birde buz koyup daha da acımasına göz yumamam .

Odama doğru ilerlerken aklımda biran önce üstümdekiler den kurtulup pijamalarımı giymeyi hayal ediyordum , ve tabi unutmadan ; yatağa yayılmayıda es geçmemek gerek .

Hayallerimi gerçekleştirip , elime kitabımı aldım . Kitap okumak benim için bambaşka birşey , anlatılamayacak kadar farklı bi dünya ... Tabi bazıları zaman değerlendirmek için okuyor ya da hobi olarak düşünüyor , halbuki kitap okumak bir tutkudur . Buda benim fikrim ...    







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayat Devam EdiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin