Houpat se na sítích po ulicích New Yorku nemohl nikdo jiný, než Spiderman, nebo také normální teenager, Peter Parker, hlídaje město před zločinci v divném obleku s ještě divnějšími schopnostmi. Ani mu nepřišlo zvláštní, že spatřil svého bývalého nejlepšího přítele, Harryho Osborna, převlečeného za ohyzdného Zeleného Goblina, který tropil spoušť kolem (ne zas tak) nevinných občanů New Yorku. Chlapec v kombinéze si povzdychl a zhoupl se směrem k jednomu z nejhorších večerů v jeho životě. Jen co seskočil přímo před Harryho, jeho pověstný (a otravný) pavoučí smysl zareagoval, když ho objala obrovská hrouda svalů.
"Spidey! Musíš mi pomoct s tímhle šílencem!" Peter si povzdychl a odstrčil od sebe mluvčího, bláznivého Deadpoola, nebo taky žoldáka, co nikdy nepřestane mluvit. Toho chlápka, co vás chce zabít... Těch přezdívek je hodně.
"Wade, kolikrát jsem ti říkal, abys mě tak neoslovoval!?" Deadpoola trochu naštvalo, že ho Peter oslovil vlastním jménem. Chytil ho za ramena a zadíval se mu do očí.
"Maličký, teď není čas na formality. Ten chlápek tamhle má v rukou dost nebezpečný granáty, říkám ti, že mi s nim musíš pomoc," Peter ze sebe staršího setřásl a jedním výstřelem své pavučiny dostal Osborna z jeho kluzáku. Deadpool chytil vlákno pavučiny, která ještě visela na Peterovi, a přitáhl si ho k sobě. "Poslouchej, Petey, vím, že normálně říkám věci, kterým se nedá věřit-" Parker ho přerušil a vytrhl mu pavučinu z rukou.
"Jako kdybych to nevěděl. Teď mě nech se postarat o Harryho," Odstoupil dál od Wadea.
"Petey-"
"Hej! Vy dva! Jestli už jste skončili, můžu pokračovat ve svém plánu!" Zelený Goblin se ušklíbl, přičemž se malým nožíkem dostal z pavučin a jedním kopem skolil Spideyho na zem.
"Bože, Harry, vážně jsi čím dál silnější," Pokusil se zavtipkovat, aby nedostal ještě jednou, ale nemocného teenagera před ním to jen naštvalo.
"Podívej, chci jen dokončit svojí pomstu, abych si zase nahnal reputaci, kterou jsem díky tobě ztratil," Znovu se jízlivě usmál. "Ty jsi takový hrdina, až se mi z toho dělá blbě. Všichni tě milují natolik, že snad nemůžeš být lepší," Pokračoval Harry a vytáhl z kapsy stříbrnou kouli. "Zajímalo by mě, jestli tu změnu uneseš jako ona," Harry pustil na zem plynovou bombu, zrovna když se na něj vrhl Wade a zmlátil ho do bezvědomí.
"Počkej, ona...?" Ležíc stále na zemi se Peter rozkašlal z růžového plynu, který jej pohltil. Aniž by cokoli viděl nebo chápal, někdo ho zvedl ze země a odnesl domů.
...
První myšlenka, která Peterovi proběhla hlavou, když se probral v obýváku, byla:
"Wau, Wade asi posiloval víc, než normálně...?""Víš, co kdybys mi řekl, jak jsem úžasný, z očí do očí?"Ozvalo se od Deadpoola, který seděl na židli na druhém konci místnosti.
"Co tady děláš?!" Mladší se zděsil. "Teta May neví o tvé druhé osobnosti!" Zavřeštěl a ihned si rukama zakryl pusu.
"Heh, konečně sis všiml," Prohodil Wade, zatímco žvýkal už asi třetí taco.
"Co se mi to stalo s hlasem?" Podivil se nad svým pisklavým, skoro až holčičím hlasem.
"Spíš,co se ti to kurva stalo s tělem Spider-babe," Smál se Wade hystericky. Peter svůj pohled obrátil z šíleného žoldáka u něj v obýváku na své tělo. Všechno to na něj dopadlo až teď, když si všiml, že má na svém hrudníku neobvyklou zátěž, že má až moc drobounký pas a že má dost veliké boky. Také mu vadil pocit, že mezi nohama nemá svůj 'milovaný klacek'.
ČTEŠ
Jako by snad nemohl(a) být ještě lepší
FanfictionChudáka Spideyho během boje opět otravuje užvaněný Deadpool. Zatímco se ho snaží ignorovat, Harry Osborn si na svém ex-kamarádovi zkusí novou chemickou zbraň, která Peterovi obrátí život vzhůru nohama. Všechny postavy náleží spol. MARVEL