Chapter 13~

595 44 4
                                    


Waktu balik~

"Wehh korang aku nak gi tandas jap...korang gi ahh tunggu dekat pintu pagar", arah yujin kepada kawan2 nya

"Ye lah =^= cepat tau kalau tak aku tinggal kan je", kata minsoo lalu dia pergi dari kelas itu bersama dengan hyurah...won geun dan bts? diorang pergi latihan basketball...

"kuajo -_-", kata yujin lalu dia pergi ke tandas untuk memperbetulkan rambut nya...

Di tandas perempuan...

Yujin melangkah masuk ke dalam tandas itu...Nampak nya tiada seorang pelajar di situ...yujin cepat2 Membuka ikatan rambut nya...selepas itu dia mengikat balik rambut nya...Siap~...lalu dia keluar dari tandas sekolah itu...tiba2 ade orang menarik pergelangan tangan nya...yujin menoleh kebelakang...WOOZI?!

"Ko nak ape lagi?!", tengking yujin kepada woozi...dia cuba untuk menarik tangan nya...namun dia tak berjaya~ *sian*

"Yujin ah...please maaf kan aku...jom getback...aku janji aku tak nak curang belakang ko dah...ko nak ", belum sempat si kenet ni (woozi xD) habis kan kata2 nya yujin memotong...

"No woozi no...ko taktau ape yang aku rasa...ko dah malukan aku depan orang ramai...ko dah curang ngan aku...sorry ahh aku takkan getback ngan ko...aku dah nak kahwin...", kata yujin lalu dia menarik tangan nya...pergi dari situ...

"Kesah ape aku ko dah nak kahwin...walau ape ape pon aku akan dapat kan kau balik", kata woozi dia tersenyum sinis...dan berlalu dari situ

Semasa pergaduhan kecil berlaku diantara woozi dan yujin...ade seseorang memerhati nya...dia tersenyum sinis lalu dia berkata...

"ape kata aku guna kan budak ni...nanti senang lah kerja aku nak dapat kan hoppie aku balik...hmm", kata eunhee lalu dia berfikir...

___________________________________

"Aduii mana si yujin ni -_- dah berabad aku tunggu kat sini", rengek minsoo sambil menghentak - hentak kaki nya...

"Tu lah kalau kita tinggal kan dia kat sini...kata kita lupa kawan lah ni lah pastu merajuk...aduihhaii dia ni", marah hyurah

Semakin lama semakin jelas kelibat yujin...kelihatan muka yujin sangat marah...dia datang ke arah mereka berdua...

"Ya! Apesal muka ko tu masam je?", soal minsoo

"hah? takde pape lah =^= dah jom", kata yujin

_________________________________

"Yaishhh!!", keluh yujin sambil menghempas kan diri nya ke katil nya

"Apesallah ko datang kat hidup aku lagi?! wae wae wae?!!", kata yujin tiba dia nangis T.T

"Uhuk2...aku benci kau!!! argghh", raung yujin di bantal nyeee...xD (sian...*bagi tisu kat yujin*)

"Thanks author", kata yujin mengelap hingus nya di tisu itu...

"Erkkk welcome", kata author lalu dia cabut lari xDD

________________________________


Woozi memasuki rumah nya dengan wajah dengan masam...semua ahli seventeen memandang ke arah nya dengan pelik...Woozi terus masuk ke dalam bilik nya dan menghempas pintu dengan kuat...hampir tergolek tembikai yang dimakan oleh Dk...Hoshi pun bersuara...

"Wehh kenapa dengan si kenet tu", soal hoshi mata nya tidak lepas dari pandang pintu bilik woozi

"Entah lah...sebelum ni tak penah jadi macam ni", kata jun lalu dia menyambung makan tembikai...

"Wehh ntah ntah dia dah jumpa ex Girlfriend dia!", kata Seungkwan dengan nada yang terkejut

"Tak mungkin lah"

"No!"

"Habis lah"

Semua ahli seventeen serabut memikir kan si woozi tu...tiba2 S.coups bersuara...

"Ya! korang ni jangan lah serabut sangat -_- nanti aku gi tanya dia", kata s.coups

"Ye lah~" jawab ahli seventeen serentak...

Bersambung~

Our Destiny [Bts Jhope Malay Ff] [Complete!]Where stories live. Discover now