chapter 5

797 71 7
                                    

Keesokkan pagi nya di sekolah...

Yujin dan won geun berjalan beriringan untuk ke pejabat...nak daftarkan si galah ni kat sekolah seoul highschool ni xD...ramai pelajar perempuan menjerit + terkejut + cair + fangirling and bla bla melihat won geun tu...mereka berdua berjalan mengedah kan bedah2 yang dah gila tak ingat dunia itu...sampai sahaja di pintu pejabat...won geun masuk ke dalam pejabat manakala yujin menunggu nya di luar...selang beberapa minit kemudian, won geun keluar pejabat itu...

"wehh ko kelas ape?", tanya yujin

"5 Ikon!!", kata won geun

"Waa!!! ko sekelas ngan aku!!! yehyeh! jom ahh kita gi kelas", kata yujin menarik tangan won geun tu...

Di kelas...

Kelihatan puan choi sedang mengajar di hadapan kelas...yujin dan won geun mengetuk pintu...senua pelajar dalam kelas menumpu perhatian ke yujin dan won geun...puan choi pon menyuruh mereka berdua masuk...jhope memandang tajam ke arah mereka berdua...jeles yang teramat xD puan choi menyuruh yujin duduk...

"Ok kelas harini kamu ade murid baru...won geun kenal kan diri kamu", pinta puan choi

"Ok...annyeong haseyo jeoneun lee won geun imnida saya dari L.A harap dapat tunjuk ajar dari korang semua", kata won geun dengan senyuman manis nya tu...hampir sahaja semua pelajar perempuan dalam itu (kecuali minsoo yujin and hyurah) pengsan kerana senyuman won geun itu...

"Ok won geun kamu boleh duduk di sebelah jhope...jhope angkat tangan kamu", kata puan choi

Dengan tak rela nya jhope pon mengangkat tangan nya...won geun menuju ke tempat jhope...dia pon melabuh kan punggung nya di sebelah jhope...lalu dia menegur jhope...

"Hai lee won geun imnida", kata won geun sambil menghulur kan tangan nye...

"Hmm...jhope imnida", kata jhope tanpa memandang won geun...Won geun pelahan lahan menarik tangan nya...lepas tu dia menumpukan perhatian ke hadapan...

Semasa won geun leka membuat keje yang diberi oleh puan choi...ade sebiji bola kertas kena tepat di kepala nya...dia pon mengambil bola kertas itu lalu membaca nya..."nanti masa rehat jumpa kita orang dekat rooftop" won geun pon menyimpan kertas itu...lalu menyambung kerja nya...

Masa rehat~

"wehh jom ahh gi kantin", ajak yujin

"Emm...tak boleh lah aku ade keje sikit...kau gi lah dulu nanti aku follow", kata won geun sambil memandang jhope baru sahaja keluar dari kelas

"Hemm ok jom", kata yujin sambil menarik tangan hyurah dan minsoo

Di rooftop~~

Won geun baru sahaja buka pintu itu...dia melihat bts memandang mereka dengan pandangan sukar ditafsir kan xD...jhope datang ke arah won geun lalu mencengkam kolar baju nya dan hempas kan badan nye ke dinding... (woahhh *_*)

"ape hubungan ko ngan lee yu jin A.K.A future wife aku?", tanya jhope

"Yah...uhuk2 lepas kan lah aku dulu", kata won geun sambil menahan sakit...ahli bts nengok je (pftt kejam -_- back flip kang -_-)

"ko bagitau dulu ape hubungan ko ngan yujin!!!", jerit jhope kepada won geun

"Aishh ko ni -_-...hubungan aku ngan dia sepupu lah -_-!", kata won geun lalu jhope melepas kan won geun...dia memusing kan badan nya ke belakang sebab dia malu xD wahahha padan muka xD

"What sepupu?", tanya V yang separuh blurr tu

"Ye -_-", kata won geun sambil membersih kan belakang baju nya

"Kan jungkook dah kata...lain kali siasat dulu...ni tidak terus datang nak belasah je...kan dah malu", kata jungkook panjang lebar

"Haihh budak ni dari semalam asyik membebel je...naik pening aku", kata suga sambil mengurut kepala nya yang sudah memusing...

"hehehe mianhae hyunggie", kata jungkook sambil menunjukkan gigi arnab nya (comel xD)

"Wehh a-aku m-mintak maaf ehh", kata jhope terketar ketar menahan malu...

"hemm ye lah", kata won geun sambil membuka pintu tangga itu dan terus pegi ke kantin...

Won geun pov

Kring~!

aduhh dah habis rehat T.T macam mana ni? perut aku dari tadi buat lagu exo growl T.T omma appa i want to makan!!! xD...aku terus pegi ke kelas...sampai shaja di kelas aku melihat yujin sedang kusyuk berborak dengan minsoo and hyurah...aku pon pergi ke arah diorang...

"haii korang", kata aku sambil memegang perut aku

"Hai...nape ngan perut ko tu?", tanya hyurah

"Aku lapo T.T tadi tak sempat nak makan", kata aku dengan nada nak menangis

"Nah...amek roti ngan milo aku ni...nasib baik aku baik harini...innocent xD", kata minsoo menghulurkan makanan dan minuman nya kepada aku...

"Thanks minsoo sayang ko", kata aku menyambut huluran nya

"Eiii *buat2 muka nak muntah* same2", kata minsoo sambil membuat derp face kat aku...

"Ok aku chaww dulu", kata aku lalu pergi ke tempat meja aku dan makan xD

-Bersambung-

Abaikan typo ngan ayat merapu xD...happy reading!!!

Our Destiny [Bts Jhope Malay Ff] [Complete!]Where stories live. Discover now