Day last at New zealand"Jagiya ireona~❤",kejut jhope sambil menampar lembut pipi yujin.yujin masih tidak mahu bangun.
"Ermm"
"Jagi~ ireona~ nanti terlepas flight lah",kejut jhope lagi.
"Saya penat lah oppa~ sakit + penat...nak tidur~",balas yujin dia menyelimut kan badan dan kepala nya.
"Oppa buat kasar sangat ke jagi? ahh mianhae",kata jhope sambil mengusap tengkuk belakang nya.rasa bersalah mula menguasai dirinya.
"Hmm~oppa sekarang pukul berapa?",tanya yujin.
"Sekarang dah pukul 8:00 pagi~ flight kita pukul 11~ cepat lah bangun sayang oii~!",jawab jhope...yujin bangun dari pembaringan nya.dia memandang jhope.
"Oppa! kenapa oppa buat kasar sangat hah?! -.- eii!!",marah yujin sambil mencubit lengan jhope.
"Auchh!! Appo!",mengerang jhope sambil mencebikkan bibirnya.
"Padan muka! huh!",Balas yujin lalu dia pergi masuk ke dalam bilik air.
"ahduii ganas nyo lah bini aku sorang ni...tapi malam tadi best cara dia bbdhshdh tu omg cair aku 😂",kata jhope bersendirian.(merapu dheo ni)
-Skip- di auckland airport.
"Thank you for visited this country and thank you for your cooperation",ucap yejun sambil menundukkan badan nya.
"You're welcome! and thanks for your good service! I hope i can meet you again :)",balas yujin.Jhope sudah mula panas kerana mendengar 'i can meet you again'.
"Jagi jom kapal terbang dah panggil!",celah jhope kemudian dia menarik tangan yujin.
"Miss eunhee diorang dah pergi so plan A kita dah berjaya tinggal dorang nak balik rumah tu je pastu boom!",Kata yejun di telifon nya.
"Muahahha thanks yejun ssi.nanti ai bank in duit you",balas eunhee kemudian dia ketawa jahat..."Haihh merana lah hidup ko yujin!",sambung eunhee.
-Di rumah-
"Haduh penat nya!",merungut yujin lalu dia mencampakkan badanya ke sofa di ruang tamu itu.
"Nak join jugak!",kata jhope lalu dia baring di sebelah yujin.
"Eiii tepi lah! -_- sempit lah!",Balas yujin dia menolak jhope sehingga jhope terjatuh dari sofa itu.
"Aduhh sakit lah jagi!",kata jhope sambil punggung nya yang sakit itu.yujin mengendahkan jhope itu lalu dia bangun dan terus masuk ke dalam bilik nya.
Keesokkan hari nya.
Yujin bangun dari tidur nya...dia melihat sebelah nya jhope tiada.tiba2 telifon nya berbunyi menandakan mesej masuk.dia mengambil telifon canggih dia lalu dia mengunlock screen telifonya.dia membuka aplikasi kakotalk (?) dia melihat mesej jhope.
"Jagi oppa pergi rumah appa omma oppa jap...kalau ade ape ape mesej oppa tau...take care :)".
Yujin menutup telifon nya...lalu pergi ke bilik air untuk membersihkan dirinya.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
"Barang dapur dah habis :( nak makan apa ni?",kata yujin..semua kabinet dapur nya dibuka untuk mencari makanan..yang ada tinggal habuk je
"Hmm pergi kedai lah",Kata yujin sekali lagi lalu dia pergi ke bilik nya untuk bersiap..
----
"Yey cantik jugak aku parking kereta! huhu!",Bangga yujin keseorangan..dia membuka tali pinggang nya lalu dia keluar dari kereta itu..setelah itu, dia berjalan pergi ke kedai tersebut
Ketika yujin sedang berjalan pulang dari kedai..ada sebuah kereta laju pergi ke arah yujin..dia bagaikan ada gam gajah yang melekat di kaki nya..tiba - tiba
"YUJIN!!!" Seseorang itu menolak yujin ke tepi jalan...dan orang itu dilanggar sehingga terpalanting ke hadapan..kereta yang melanggar nya sudah pun pergi
"Cik ok?",tanya seseorang itu..yujin menggangukkan kepalanya..
"Jap siapa yang tolak saya tadi? mana orang nya?",beribu soalan yujin soalkan..orang itu menunjukkan arah orang yang menyelamat yujin tadi..Yujin bangun dengan perlahan - lahan dan pergi ke tempat orang berkumpul ramai itu..dia melihat
Dan..
Dia menekup mulut nya..air mata nya keluar satu - satu per satu..
"Andwae",jerit yujin di hati nya..
TBC..
ok hai readers! korang rasa sape eh hero selamat kan yujin tu? =^= pandai - pandai lah korang pikir sendiri 😂...Insyaallah malam ni author update! Please Vote and komen! thank you!
YOU ARE READING
Our Destiny [Bts Jhope Malay Ff] [Complete!]
FanficDestiny ˈdestinē Noun the events that will necessarily happen to a particular person or thing in the future. Start: 25/11/2015 End: 18/6/2016