Part 4

178 22 6
                                    

Harini kitorang dh blh masuk sek.

Kitorang sek kt Empire High School.Kitorang just jln kaki ja,sbb terlampau dekat.

Dalam perjalanan kitorang ke sekolah Jiran kitorang datang dari belakang.

"Korang nak pergi mana ni?"kata Junghae.

"Kitaorang nk pergi mampus.."selamba je Xi Hakita membalas.

"Elok2 lah."cakap Bora pula.

"Korang ni dah orang pakai baju sek,maknanya kami nak pergi sek la."kata Xi Imaizumi.

"Alah,cool la sikit jgn la mrh2."kata Eunhye pula.

"Korang sekolah kat mana??"kata Hyeri.

"Kitorang sek kt apa High School tah,tak ingt..."kata Xi Imaizumi.

"Empire High School ke??"kata Bora.

"Ha,betul la tu.."kata Xi Hakita.

"Kalau macam tu kita pergi sesama la sekarang ni."kata Eunhye.

●●●●

Masa rehat kiyorang lalu dekat satu lorong ni,tetiba kitorang dengar ada datu tangisan,tapi bukan suara perempuan,bulu roma kitorang dah terpacak dh..

"Bunyi tangisan sapa tu akak,takut la."kata Xi Hakita.

"Jangan la takut kalau kau takut aku pn takut.."kata Xi Imaizumi..

Xi Imaizumi cuba membukak pintu bilik yang berada di hadapan mereka.Dan diorang ternampak tiga murid lelaki sedang menangis teresak-esak.

"Asal ni?"Imaizumi cuba membukak kata2.

"Korang ni sapa?"kata Luhan.

"Kitorang manusia."kata Xi Hakita..

"Kitorang murid baru dlm sek ni,sorry la adik aku ni mmg gila sikit."kata Xi Imaizumi sambil memulas telinga adiknya.

"Kitorang nangis sebab...."kata2 Tao terhenti seketika.

"Sbb??"kata Xi Hakita.

"Kitorang rindu ahli EXO yg lain lama kitorang tak jumpa diorang."kata Kriss (cool).

"Ohh,sorry la kalau kitirang menyibuk tapi kitorang jenis tak boleh tengok orang sedih ,tu la kitorang tanya."terang Xi Imaizumi.

"Sokay..Kitorang rasa nak bersatu balik tapi tak tau macam mana nak buat perkara tu.."kata Tao dengan takungan air mata.

"Dah la tu, jgn la menangis lagi. Kitorang fhm perasaan korang.."kata Xi Hakita.

"Aku tau macam mana!!"kata Xi Imaizumi teruja.

Tiba2 loceng berbunyi...

"Macam ni la,sbb loceng dh bunyi balik ni kita jumpa dekat sini..."kata Luhan..

"Ok, set."kata Xi Hakita.

Bersambung...

#hi harini busy sikit tu la lambat update... Ni ja kot untk harini...Harini bnyk berjalan. Pergi Wabgsa Walk la,pergi Sogo la...Dpt hadiah pon bnyk... apa apa pon Goid ninght for all my best friend...Bye..

[complete]WE ARE ONE.Where stories live. Discover now