Part 9

101 15 7
                                    

DALAM FF NI HYERA ADALAH HYERI,TK KN NK TUKAR SBB DRI MULA FF PAKAI HYERI. MIAN HYERA.(ayt keling)

Pagi tu kitorang bangun,senang plk bgn hari tu.Mentang2 cuti hari minggu.

Lepas mandi kitorang turun bawah.

Kitorang tengok nenek and atuk kitorang segak semacam je..

"Nenek nk pergi mana,dgn beg besar bagai."kata Xi Hakita.

"Kitorang nk pergi Jepun."kata Atuk kitorang.

"Buat apa, "kta Xi Hakita.

"Kitorang nk tolong m..

Tak sempat hbis ayt lagi dh kena potong.

"Nak melancong."kata Atuk pnts.

Imaizumi dh fhm jdi dia sengaja buat2 tk faham coz nk bgi adik dia senang hati.

"Alah..."kata Xi Hakita.

"Klau takut sruh la Junghae n adik2 dia teman,klau takut lagi sruh kakak kamu call org sebelah sana tu."kata nenek ku smbil menjuih ke arah rumah EXO.

"Boleh kakak kamu bermesra dgn kembar seiras dia tu and kamu blh jual mahal kt Kai kamu yg tercinta tu "ktaa atuk kitorang.

"Mana atuk tau."bergema rumh tu,sbb serentak dow diorang bercakap.

"Mana atuk tau tak pyh nk sibuk k."ktaa Atok kitorang.

"Dah la tu abg oii,nak pergi lapangan terbang lagi nii."kata Nenel kitorang.

"Ye la.."blsan yg pndk.


"Imaizumi, jaga adik elok2 k. Nenek and atok tak tau nak blik sini bile lgi.. Ingt jgn nakal2."kata nenek..

"Ok nenek,nenek tu plk selesaikn urusan tu cpt sikit... "air mata nk kluar dh tu..

Kereta mula meluncurr laju smpai hillng dri pndagn kitorang.

"Hakita."Imaizumi menolehkn bdnnya ,tpi Hakita dh tk.de kt.sisi dia.

"Sah menangis kt atas tu..."kata Imaizumi.

Imaizumi P.O.V

[complete]WE ARE ONE.Where stories live. Discover now