#rumah Minmi
Kau dh tertipu dgn helah aku,kau dh tertipu.......Kay ingt aku akn lepaskn Baekkk!!!Tak aknnn,Baek aku punya,aku akn lakukan apa ja untk dptkn Baekkk!!Baek is mine!!!!!!
Evil laugh kedengaran dlm rumh tuuu...
Skip...
#sekolah.
Kali ni waktu rehat Hakita dgn Imaizumi plk yg kena heret.
"Hyeri ikut aku jap."kata Nana yg ternmpk Hakita and Imaizumi kena heret.
"Nak pergi mana??"kata Hyeri
"Pegi jamban,ikut ja la bnyk ckp plk."Nana menarik tgn Hyeri.
Dlm perjalanan tetiba ja dua2 org lesapp,jenuh Hyeri and Nana nk cri kesan.
-------
"Asal bwk kitorang datang sini,MinMi??"kata Hakita dgn penuh rasa tnda tanya.
"Tak payah nk berbaik sgt,kau ingt aku senang2 nk lepas baek,no way!!"separuh menjerit dh tu.
MinMi dan geng dia berhasrat nk buli Hakita dan Imaizumi
"Pliss,jgn tolak aku!!"kata Imaizumi.
"Klau aku tolak ,lagi bgs,sbb kau tk de kt dunia ni,senang sikit nk ambik Baek blk."kata MinMi(ayt gila)
Tgn Imaizumi yg memegang pemegang tangga mulai basah dan bermakna bila2 ja dia boleh terjatuh.
"Plisss ,aku janji aku jauhkn diri pada Baek."kata Imaizumi .
Klau dia tk buat mcm tu,mungkin akn meragut nyawa dia,lebih baik dia ckp mcm tu.
Hakita plk kena kawal dgn dua org kwn MinMi plk.
Dah la bdk tu suka kt Kai.
Hakita dh lama rasa nk beri amaran kt budak tu tpi dia sendiri plk yg kena.
"Tak de sapa ,yg akn tinggalkn Baek dan Kai."rambut MinMi ada dlm genggaman Hyeri.
Kali ni diorang bwk Luhan,Kris n Tao sekali.
"Kau asal!"kata Minmi *ubah posisi then tolak Hyeri ke dinding*.
"Jgn sentuh dia sebelum aku tmpar muka kau."kali ni Luham bersuara.
"Pergi ja urus Hakita tu,mangkuk ni saya urus sendiri"ujar Hyeri.
"kau ni dh kenapa nk ganggu hidup org!"kata Hyeri walaupun ditolak ke dinding...
Tolakan makin kuat,Hyeri plk mkin membara apa lagi dia genggam kolar baju MinMi
Yang lain plk tengh uruskn bdk yg tengah kawal Hakita.
Nana uruskn sorang bdk,Bora uruskn sorang bdk ni dengan Kris and Tao pergi tolong Imaizumi dgn Luhan.(jgn marah tau naila.)
"Kau sedar la diri,org tk suka kt kau,dasar perigi cri timba."kata Hyeri then acara tarik -menarik rmbut bermula.
Hyeri mengambil posisi berdiri di depan MinMi then dia silang kaki depan kaki MinMi lepas tu,dia tolak MinMi sampai rebah.(phm2 la sendiri,sbb pernh buat kt org ,sbb tu author tulis)
Hakita yg dh lepas dri kawalan dua manusia tu,mula beraksi
"Nah rasakn ni"kata Hakita then sepak muka pompuan tu.
"Nak join!!"kata Nana.
"Jommm!!"dua2 muaa bertindk.
"Nak lagi takk??""kata Hakita.
Pompuan tu hnya menundukkn kepala ke bawah.
"Apahal nii??!"kata Cikgu Ken.(abaikn nama cikgu,otk tengh blurr)
Diorang berjalan beriringan ke pejabat diketuai oleh Cikgu Ken.
"Asal korang gaduh tdi!!"kata Cikgu Ken.
"Diorang start dulu,bkn kami"kata Hyeri berani.
Orang tengah ketar kepala lutut dia blj selamba ja jawab.
"Klau diorang start dulu sekalipon asal balas serangan tu!!"Darah Cikgu dh naik tu...
"Disebabkn tu,korang kena gangtung sek seminggu"cikgu mengajukan ayt tu smbil melihat Hyeri.
"Butttt...."kata Hueri tergangtung sbb cikgu menyampuk.
"Tak de ,but,butnye!!"kata Cikgu.
Yg mereka bertiga plk duduk horay sana sini...
"Jgn horay sngt,minggu ni Diorang cuti,minggu depan korang,jgn ingt cikgu bgi denda kt dioranv ja"kata Cikgu smbil menjegilkn mata tepat ke arah Mimi.
______________
Bersambung…
#apa mcm ok tkkkkk!!???
Sorry klau tk best ,bubye,muahhh,kejap lagi klau kita rajin kita update k..
YOU ARE READING
[complete]WE ARE ONE.
FanfictionOk ni dh masuk ff yg kedua.Harap korang suka. Xi Hakita n Xi Imaizumi adalah kembar.Disebabkan ibubapa mereka mempunyai satu krisis jadi ibu mereka telah menghantar mereka ke rumah nenek mereka di korea. Mereka mendapat jiran yg cukup baik...