Part 10

96 12 5
                                    

Malas nk update sebenarnya tpi penat bukak wasapp then baca kt situ "bila nk update,aku nk baca ni"....asal bukak tu la ayt yg muncul..

Suho:cpt la author ni,asyik ckp pasal watsapp ja
Author:sibuk la kau ni nk aku nk ckp pon tk senang.

Suho P.O.V

"Sapa plk yg ketuk pintu tu???"kata aku.

"Kau pergi la bukak pintu..."kata Imaizumi.

Aku pergi depan, bukak pintu then aku terlopong bila tengok tiga susuk yg amat aku kenali.

"Ma....s...uk...l..aa.."kata aku tergagap-gagap.

Aku pnggil kwn2 aku yg sibuk dgn kerja masing2.

"EXO."Kata aku.

"Wae.?"semua memandang tepat ke belakang then depa tersentap termasuklah Hyeri n Bora.

Diorang apa lagi,serbu la tiga org yg disayangi depa.

"Kau sihat ke, dh makan,mcm mana blh dtg sini."mcm2 soalan keluar dari mulut EXO.

Kai kt dapur tk sedar lagi.

Kai P.O.V

"Awak nak tlg,blh la."kata aku

"Ish mengada la awak ni,pergi lah duduk depan tu."Hakita menyenduk mknan dlm periuk bubuh dlm mangkuk..

"Ala!!"tarik muka (merajuk k)kt Hakita.

"Sikit merajuk, sikit merajuk, cari la awek lain lagi bgus.. Tak pyh cri aku dhh,sibuk je.."kata Hakita.

Asal la minah ni susah sangat nk kt aku... Payah la klau mcm ni... Mcm mana la nk tikam hati dia tu....

"Dah la nk tolong sangat, tolong angkat mangkuk bawak gi depan."kata Hakita.

"Kai...,K.A.I...."kata Hakita lagi...

"Ohh nk berangan knn,tunggu jap.


[complete]WE ARE ONE.Where stories live. Discover now