Draga Licoln,
Cred ca scrisorile de dragoste ar trebui sa fie romantice.
Ugh Dumnezeule, ce fac?
Intotdeauna am crezut ca iubirea ar trebui sa fie usoara si simpla. Daca doi oameni se iubesc, de ce sa ingreunam lucrurile? Dar viata intervine.
O sa il plictisesti de moarte Regan... haide GANDESTE!
Nu am mai scris niciodata o scrisoare de dragoste. Nu e asa de usor pe cat pare. Stii foarte bine ca nu sunt buna la a-mi arata sentimentele, dar incerc din greu.
Wow, chiar nu ma pricep la asta.
Intotdeauna am crezut ca iubirea ar trebui sa fie usoara si simpla. Daca doi oameni se iubesc, de ce sa ingreunam lucrurile?
Ok... poate putin umor va ajuta.
Mai tii minte cand mi-ai spus ca daca inot pana la fundul piscinei si stau in maini, voi scapa de apa din urechi? Nu pot sa cred ca eram atat de fraiera. Dar sincer, as crede tot ce vine de la tine. Lincoln, mi-ai schimbat viata in mai multe moduri decat ti-ai putea imagina, si pentru asta iti sunt recunoscatoare pentru totdeauna.
... mai bine.
Mai tii minte cand mi-ai spus ca daca inot pana la fundul piscinei si stau in maini, voi scapa de apa din urechi? Nu pot sa cred ca eram atat de fraiera. Dar sincer, as crede tot ce vine de la tine. Vezi tu, intalnindu-te pe tine a fost ca si cum m-am intalnit pe mine, si oricat de nebunesc ar suna asta, la 17 ani pot spune ca m-am indragostit. Presupun ca mereu am crezut ca e nevoie de cativa ani sa stii cu adevarat ca iubesti pe cineva, dar mie mi-a luat doar o vara.
Pot face asta... Trebuie doar sa incep sa scriu si va veni de la sine.
Draga Lincoln,
Tii minte cand mi-ai spus ca daca inot pana la fundul piscinei si stau in maini, voi scapa de apa din urechi? Nu pot sa cred ca eram atat de fraiera. Dar sincer, as crede orice vine de la tine. Vezi tu, intalnindu-te pe tine a fost ca si cum m-am intalnit pe mine, si oricat de nebunesc ar suna asta, la 17 ani pot spune ca m-am indragostit. Presupun ca mereu am crezut ca ai nevoie de cativa ani sa stii cu adevarat ca iubesti pe cineva, dar mie mi-a luat doar 71 de zile- am numarat zilele de cand ne-am intalnit pana acum. In 71 de zile ti-am spus mai multe despre mine decat am spus oricui altcuiva. In 71 de zile am mintit mai mult decat in cei 17 ani ai mei. 71 de zile au fost indeajuns sa ma indragostesc- dar nu a fost destul timp cu tine. Mi-as dori sa pot explica de ce a trebuit sa scriu aceasta scrisoare in loc sa iti spun direct, dar e complicat. Stiu ca suna a scuza proasta cand oamenii spun "e complicat", dar asta e purul adevar. Vreau sa te las cu mai mult decat bucata asta de hartie, dar pentru moment e tot ce iti pot da. Urasc sa imi iau ramas bun, dar sper ca ne vom revedea curand.
Cu dragoste, Regan
All rights reserved to
YOU ARE READING
Love, Regan- TRADUSA
Teen FictionPreston, Sabrina si Regan au fost cei mai buni prieteni de cand isi pot aminti.Dar cand Regan se intoarce acasa din proiectul sau si descopera ca prietenii ei sunt impreuna, lucrurile devin ciudate. Pentru Regan, se simtea ca si cum Cei Trei Musche...