Kapitel 5

236 8 2
                                    

Ugerne går, og det er endelig ferie! Kun en uge...desværre!
Jeg har det godt i dag når jeg vågner...vi skal til London! Jeg skynder mig op og tager mine sorte jeans på, en grå trøje og mine dr. Martens støvler på.
Jeg pakker mine ting færdige, og ringer til Kendall. Hende og jeg er nærmest blevet bedste venner! Det er helt mærkeligt for mig. Jeg har aldrig haft en ven før, og nu har jeg lige pludselig en! Wtf? Jeg går ned til min mor og spiser noget morgenmad. Jeg tjekker de sociale medier..."hvad fanden er nu det?" siger jeg højt, så min mor høre det.

"Hvad er det?" spørger min mor.
"Omg, neeej...ikke nu!! Shawn skal også til London!" siger jeg muggent.
"Hvad er problemet med det?" spørger min mor.
"Det er sgu da pisse irriterende at dumme Alexia nu sikkert tror, at Shawn og mig skal på ferie sammen! Hun er jaloux nok på mig i forvejen pga jeg har snakkede med ham en en...eller to, måske tre gange,men helt ærligt!!!" siger jeg.
"Slap nu af skat! Hun er da bare forelskede i ham" siger min mor.
Jeg hader ordet "forelskede" det er så klamt.

Jeg henter min kuffert og taske og sætter mig ud i bilen. Jeg tænder for radion. Min mor sætter sig ud, og starter bilen. Jeg er mega spændt over at skulle til London, jeg har aldrig været der før!
Vi er fremme ved lufthavnen, og vi går der ind. Vi sætter os og får noget mad, men så ser jeg noget! Jeg kan se Shawn!

"Mor, mor! Det er ham!" siger jeg.
"Hvem?" siger min mor, med mad i munden.
"Det er Shawn! Det sidste jeg har brug for er at Alexia tror, at Shawn og jeg har været i London sammen!" siger jeg.
"Hvorfor betyder det så meget for dig? Du siger jo hele tiden, at du ikke er forelskede i ham! Så glem ham?" siger min mor.
Jeg svare ikke. Altså det er jo ikke fordi at jeg ikke kan lide ham, for han er jo meget sød og og pæn... "stop så Karma! Drop det nu!" siger jeg inde i mig selv.

Min mor og jeg går lidt rundt i lufthavnen og kigger på tøj. Vi står inde i H&M, men så kommer Shawn over til mig! "Pis! Han har set mig!" siger jeg inde i mig selv.

"Hej Karma!" siger Shawn.
"Øhhm, hej!" siger jeg.
Min mor går.
"Hvad laver du her?" spørger Shawn?
"Det samme som dig! Jeg skal nok ud og rejse, smarte!" siger jeg irriteret.
"Rolig! Hvor skal du hen?" spørger Shawn.
Omg han ser så sød ud, tænker jeg. "Åååhhh, stop nu Karma...jeg er kold, ikke følsom!" siger jeg inde i mig selv.
"Jeg skal til London" siger jeg.
"Det skal jeg også!" siger Shawn.
Hans mor kalder på ham.
"Jeg er nød til at gå nu, men vi ses måske i London?" siger han smilende.
Jeg kigger bare surt på ham!

Vi skal endelig ind i flyveren. Vi finde vores plads og sætter os, og gæt hvem der selvfølgelig skal sidde bag min mor og jeg? Shawn...what a suprise! Gennem hele flyveturen snakker han til mig, men nu har jeg fået nok! Jeg vender mit hoved og siger:

"Gider du godt lige at holde kæft? Jeg prøver faktisk at sove!" siger jeg vredt.
"Karma!" siger min mor, vredt!
Hun undskylder til ham. Gud hvor pinligt! Shawn sidder bare og smiler til mig, han virker overrasket over mit "grimme" sprog.

"Vi lander om ca 5 minutter" siger kaptajnen på flyet.
Jeg kigger ud af vinduet. Jeg tænker, som altid!

Stupid feelingsWhere stories live. Discover now