Kapitel 6

218 7 0
                                    

Flyet lander, og min mor og mig går ind i lufthavnen. Vi finde vores kufferter, og tager en taxi hen til hotellet. Min mor er ved at tjekke os ind på hotellet, men så ser jeg ud af vinduerne at Shawn og hans familie står derude! "Han skal bare ikke bo her!" siger jeg inde i mig selv.
Det skal han heldigvis ikke. De går hen til hotellet overfor.
Vi kommer ind på hotelværelset. Min mor er træt så jeg går en tur, jeg tager mit kamera med. Jeg går ud af hotellet og begynder at gå. Jeg aner ikke hvor jeg går hen, men jeg er ligeglad. Vi bor tæt på Big Ben, så jeg går der hen og tager nogle billeder. Jeg kigger billederne, men på en af billederne...er Shawn med på! Jeg er sikker på at det er ham. Jeg kigger op, og han står lige foran mig.

"Skal jeg hjælper dig med at tage billeder af byen?" spørger Shawn.
"Nej. Jeg kan godt selv tage billeder!" siger jeg irriteret.
Jeg vender mig om, og går.
"Vent Karma!" råber Shawn.
"Lad mig være i fred!" råber jeg.
Han følger efter mig!
Han kommer tættere på mig. Han tager fat i min arm. Jeg stivner, men prøver alligevel at rive mig løs!

"Hvad fanden er det du vil? Du står jo bare, og glor på mig!" siger jeg.
"Undskyld! Det er bare fordi..." siger Shawn.
"Fordi hvad?" siger jeg vredt.
"Bare glem det!" siger han, stille.
"Fint! Så gå!" siger jeg.
Der bliver stille. Hvad er der med ham, tænker jeg. Jeg overvejer faktisk i et øjeblik, om han ikke godt kan gå med? Det vil jo ikke skade.
"Du må gerne gå med!" siger jeg stille. Jeg er chokeret over mig selv.
Han smiler. Hvor ser han sød ud, tænker jeg. "Stop nu Karma! I skal bare være venner, og ikke mere!" siger jeg inde i mig selv.

Vi begynder og gå hen til alle de store seværdigheder, som der er i London. Vi tager nogle gode billeder! Et hvor jeg "læner" mig op af Big ben, og et hvor Shawn "holder" London eye. Det er faktisk rigtig hyggeligt. Vi griner meget.
Efter noget tid finder vi en café. Vi sætter os der ind og bestiller noget mad. Shawn bestiller noget english breakfast, og jeg bestiller en salat. Vi begynder at snakke.

"Er du faldet til i skolen?" spørger Shawn.
"Ja, det er jeg vel" siger jeg.
"Jeg har set at dig og Kendall er blevet gode venner!" siger Shawn.
"Ja, det er vi! Det er mærkeligt, for jeg har aldrig haft en ven før!" siger jeg smilende.
"Du har faktisk to venner, eller en og det vi to nu er?" siger Shawn grinende.
"Jeg hader dig faktisk ikke, men du er lidt for nysgerrig nogle gange!" siger jeg.
"Hvorfor er du egenlig så sur, nogle gange?" spørger Shawn.
"Omg! Det spørger man bare ikke en pige om!" siger jeg irriteret.
"Det ved jeg godt, men du er jo ikke ligesom de andre piger! Du er anderledes" siger Shawn.
"Tak, fedt at vide" siger jeg irriteret.
"Du er anderledes på den gode måde! Vær stolt af det!" siger Shawn.
Jeg smiler til ham. Vi griner.

Vi går tilbage til hotellet. Vi kigger hinanden i øjnene! Shawn læner sig frem, og krammer mig. Jeg hader normalt at blive krammet, men Shawns kram er fantastisk! Han vender sig om, og går over til hotellet overfor. Jeg vinker til ham, han vinker tilbage, og smiler.

Da jeg kommer ind på hotelværelset, sætter jeg mig ned i sengen og begynder at skrive en besked til Kendall:

Karma: Hej Kendall! Jeg har noget vildt jeg skal fortælle dig!!
Kendall: Hvad er det?!!
Karma: Jeg har været sammen med Shawn i dag!! Vi gik rundt i byen, og tog billeder!
Kendall: Omg! Hvad lavede i ellers?
Karma: Vi gik på Café...og snakkede!
Kendall: Hvad snakkede i om?
Karma: Skolen, venner. Han spurgte mig også om hvorfor jeg er så sur hele tiden?
Kendall: Seriøst! lol
Karma: Han sagde, at jeg var anderledes på den gode måde!
Kendall: Du ved godt at han er vild med dig! Ikke?
Karma: Det er løgn.
Kendall: Nej det er ikke! Har du ikke set hvordan han kigger på dig?
Karma: ...måske
Kendall: Jeg må smutte nu. Jeg skal ud og spise. Glæder mig til at du kommer hjem ;)
Karma: Vi ses :D

Kan Shawn virkelig være vild med mig? Jeg troede at han hadede mig, fordi jeg er så sur på ham?!

Stupid feelingsWhere stories live. Discover now