Ben nerdeyim? Peri nerde?

71 6 3
                                    

  Multimedia daki şarkıyı söylediğim yerde açın. Iyi okumalar. .....

Gözlerimi açtığım da baş ucum da Sibel vardı. Ağlıyordu,..
Fazlasıyla sakindim neden hiçbir şey hatırlamıyordum.
Sonradan aklıma Mira geldi acaba biz ona haber vermismiydik? .hatırlamıyordum ..neler olduğunu bilmiyordum . Peri iyimi diye sordum kimse bana cevap vermiyordu. Ben de nerde olduğumu bilmiyordum. Kimseden cevap gelmedi. Ağlıyor, bağırıp çağırıyordum.

Şimdi açın. .

Sibel hemşireleri çağırdı bana sakinleştirici iğne yaptılar.
Aradan bir kaç saat geçmişti. Ben taburcu oldum .ilk işim peri nin yanına gitmekti. Odasına Geldiğim de Peri makinalara bağlı olarak uzanıyordu .yanına gelip neler olduğunu sordum. Oda benim kadar uzgundu, hemen Sibel bana Kaş göz işaretleri yapmaya başladı. Ben de Susup Peri ye sarildim. Ona teselliler vererek yüzünü guldurmeye çalıştım. Daha sonra doktorlar tarafından dışarı çıkarıldık. Doktorlar Peri nin İLİK KANSERİ olduğunu söyledi.o annn.o an yok mu o an** sadece bir dakikalığına ölüp gelmek istedim.Gozlerim o kadar dolmuştu ki ağlamamak için kendimi zor tutuyordum, titriyor ,sanki dünya gibi kendi etrafimda donuyordum. Gözyaşlarım o kadar birikmisti ki yanaklarimdan kaymadan tıp tıp yere düşüyordu. ..

Peri nin ailesi durum için çözümler arıyordu. Eğer uyarsa İLİK lerini vereceklerdi.Biran önce uygun iliğin bulunması gerekiyordu. Doktorlar elimizi çabuk tutmamizi söylemişti. ,

Bir kaç saat sonra annesinin ve babasının test sonuçları gelmişti...
VE YİNE HÜSRAAAAANNNNN...........
Test sonuçları uymuyordu. Peri nin kardeşi de yoktu .ne yapacaktik biz ?eğer peri ye en ufak bir şey olursa biz biterdik. .
Ben ve Sibel ve Mira hemen kan verdik.

Test sonuçları çıktığında bilin bakalım kimin sonuçları uyuyor?
Benim kanım ona uyuyordu!
Bir kaç gündür gulmeyen yüzlerimizi sıcacık, ufacık bir Tebessüm kapladı.
Hemen ertesi gün benim ailem ve Sibel in annesi hastaneye geldi.
Beni ve peri yi ameliyata aldılar . narkoz verdiler Ve artık hiçbir şey hatırlamıyordummmm. ....sadece loş ışıklı bir oda ve doktorlar. ..

MERHABA ŞEKERPARELERİM UMARIM BOLUMLERI BEGENIRSINIZ (biraz ani bölümler yazdım ama)

(VOTE DE KIZLAR VAR***)

Dostluk üzerine (askida)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin