Перламутрове порно (Супермаркет самотності)

184 1 0
                                    

1. Який понт придумувати героїв, коли навколо стільки виблядків?

2. Життя аж ніяк НЕ лайно, принаймні іноді НЕ

3. Найвіртуознішою потворою є та, котра підставляє вірного друга і покидає того, хто витягнув її з найбільшої халепи.

4. Абсолютно вільним може бути або той, у кого дуже багато грошей, або той, хто їх зовсім не має.

5. Жінки легкі на сльози.

6. Люди не так уже й легко розлучаються з живими частками минулого.

7. Ідеальний чоловік - це гібрид банкомату і посудомийної машини.

8. Правильно - кому, на фіг, цікаво копирсатися у чомусь до кінця зрозумілому? Краще вже копатися в купі гівна, сподіваючись витягнути з нього лямо.

9. Хто ж іще буде реалізовувати дурнуваті ідеї, як не я? Міс Нелогічність, кілер здорового глузду.

10. Шукати собі серйозних стосунків у барі, як мінімум, не цікаво. Як максимум - несерйозно. Хоча... як знати.

11. Самотність - це як дощ. В одних кінцях землі на нього моляться, в інших у той самий час дощем заливає поля і нищить урожай.

12. Серце зараз вискочить у рот і головне його вчасно ковтнути назад.

13. - Чого ти так людей не любиш?
- Я? Та я їх обожнюю! І мертвих, і живих, і ненароджених.

14. Як зауважити той нетривний момент, коли графік наших стосунків сягає найвищої точки і починає йти на спад? Чому ми вперто хочемо зробити з квадратичної параболи косинусоїду?
Типу, ну от зара трохи погано, а потім буде ліпше, а потім погано тощо тощо? Все тут було нічого, та тільки графік цей більш справедливіше буде щодо нашого особистого шляху. Коли йдеш по дорозі сам один. Стосунки в даній функції не задаються...

15. Завжди так приємно, коли в твоє похмуре Теперішнє може так собі запросто приїхати хтось із яскравого Минулого.

16. Інші тьоті мріють про квіти і шуби, а я про те, як замочу колись програмного директора радіо шансон і обкладу його могилку черепами водіїв, що катували людей тим асортиментом у громадському транспорті. Або ні - просто зроблю їм всім братську могилу і вишку з наглядачем поставлю (вони про такі часто співають у своїх зоновських піснях "за жизнь"). Вишку з наглядачем і автоматом АК зі срібними кулями, - це щоб не повтікали.

Цитаты (Ірена Карпа)Where stories live. Discover now