1. Якщо в житті щось не влаштовує - підіймай дупу й виправляй це.
2. Брат живого спілкування штовхає нас на безкінченні віртуальні втрати реального часу життя.
3. Тупоголові романтичні піздострадальці дуже хочуть вірити, що саме солодощами і квітами можна розім'яти неприступне жіноче серце, де їм допетрати, що на сніданок серце вимагає хіба що слойку зі шпинатом і сиром-рикотою, а якщо пофантазувати і вийти за рамки сусідньої булочної, то й від стейку з кров'ю ніжне серце не відмовиться. Залежно, в котрій годині встало.
4. Варто жирно влаштуватися, хоч трохи розслабитися, перестати годувати уїбанів. зібратися почитати мудрих книжок, як якась дурна лажа обов'язково тебе знайде.
5. Коли вже з тебе вийшла блядь, це діло треба дороблять.
6. Остогидлі речі треба без жалю викидати, як зіпсуте м'ясо з вимкненого холодильника, хоч би скільки ти за нього не заплатив, коли було свіже.
7. Свобода, як і кохання, здатна перетворити темряву на золото.
8. Страх подібний на простирадло, кинуте тобі на голову в темній кімнаті. Варто позбутися його, як очі поволі звикають до мороку, і вже стає видно, куди йти.
9. Щось із тобою чим далі в ліс, тим більше слів нових.
10. Життя - це те, що залишилося в пам'яті від безкінечного миготіння сцен. Це схоже на те, як ти знищуєш непотрібні фотографії, коли частота їхнього перегляду падає і мало місця на диску.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цитаты (Ірена Карпа)
RandomЦитаты одной из самых ярких современных украинских писательниц. Приятного чтения))