Hava kararıyor ve yatma zamanı geliyordu.
Ameca ''sihirli kutusu''nun önünde oturmuş onu izliyorken uykusunun gelmediğini hissediyordu.
Gece yarısı olduğunda Ameca kendini hala yorgun hissetmiyordu.En ufak bir yorgunluk hissi bile içini kaplamamıştı.Bütün gece boyunca televizyon izlemek istiyordu.
Justin Ameca ile beraber kalıyordu çünkü Ameca'nın tekrardan televizyonun içine girmek için üzerinde zıplamasından korkuyordu.
''Pekala Ameca, yukarı kata çıkmalıyım.'' Justin sandalyeden kalktı ama Ameca ona engel oldu.
Justin ne yapacağını bilemedi. ''Lütfen gitme, Justin.''
Sonra Ameca geri çekildi ve Justin'in hareket edebilmesine izin verdi. ''Bunu bana neden yaptın?'' Justin bir anda Ameca'nın üzerine atlayıp onu tutmasını garipsemişti.Elini kalbine götürdü, korkmuş olmalıydı.
''Sadece burada kalmanı istedim.''
''Lütfen lütfen, bana bir daha bunu yapma, Ameca.Bu bana kendimi kötü hissettirdi''
''Lütfen benden n-nefret etme Justin.Ü-üzgünüm.''
Justin içini çekti. ''Senden nefret etmiyorum Ameca.Sadece bunu bir daha yapma.''
''Söz veriyorum, yapmayacağım.'' Ameca bir daha Justin'i üzmek istemiyordu. ''Lütfen benimle kal.''
Justin hayır demek istiyordu ama kabul etti. ''Teşekkür ederim.'' Ameca Justin'in yanına oturdu.
Bütün kanepelerde boş yerler vardı ama Ameca neden buraya oturmuştu?
Justin her geçen saniye uyumaya daha da yaklaşıyordu.Ameca bunun farkındaydı, Justin'in her geçen saniye yavaşlayan nefes alışverişini duyabiliyordu.
Ameca kafasını Justin'in göğsüne yasladı ve gülümsedi.Justin'in kalp atışlarını duyabiliyordu ve bu sesi gün boyu dinleyebileceğini düşündü.
Justin'in ona gerçekten değer verdiğini hissediyordu.
Benim insanım......diye düşünürken eli ile Justin'in göğsünün üzerinde bir çizgi çizdi.
Justin uykuya yenik düşmeden önce gözlerini açtı, Ameca onu izliyordu.
Tamamiyle garip değil , diye düşündü Justin.
''Çok yorgunsun Justin, biraz dinlen.''
''Ne yaptığımı umursama.''
Justin kalkıp odasına gitti.Ameca onun biraz dinlenmesine ihtiyacı olduğunu bildiği için sesini çıkartmadı.İnsanlar kolaylıkla yorulabilirlerdi.
Ameca biraz daha televizyon izleyemeyeceğini düşündüğü zaman televizyonu kapattı.
Gözlerini kapattı ama sonra geri açtı.
Bunu sürekli tekrar edip durdu.Bir türlü uyuyamıyordu.
Kanepeden kalktı ve ses çıkartmadan Justin'in odasına gitti.
Ameca onu rahatsız etmek istemiyordu ama gözlerini bir türlü kapatamıyordu.Kapıya sessizce tıkladı.
"J-justin?"
Justin kolayca uyanabilmişti.Ayağa kalktı ve kapıyı açtı. "Evet Ameca?"
"Neden b-buraya geldiğim b-bilmiyorum ama u-uyuyamadım."
"Sorun değil.Kendini uyumak için neden zorladığını anlamadım."
"Seninle beraber uyuyabilir miyim? Justin..."