Bölüm Yedi; Üzgünüm

336 38 18
                                    

-Justin-

Uyandığımda Ameca'nın başı göğsümü acıtıyordu ve bacağı da benim bacağıma dolanmıştı.Yavaş bir şekilde kurtulmaya çalıştım ama Ameca gözlerini açtı.Sessizce kıkırdadım.

Ona bir oda vermiştim ama o benimle uyumayı tercih ediyordu. ''Gitme Justin'' diye fısıldadı.Kalkmaktan vazgeçtim ve Ameca geri gözlerini kapattığında onu izlemeye başladım.

Dudakları arasında fark edilmeyecek kadar az bir aralık vardı ve uyurken daha rahat gözüküyordu.

''Ameca Justin'i seviyor..'' diye mırıldandı.

''Justin'de Ameca'yı seviyor.'' dedikten sonra saçlarıyla oynamaya başladım.

Saçları çok yumuşaktı.Saçlarını parmağıma doluyor, sonra geri bırakıyordum.

Ameca yavaşça gözlerini açtı ve gülümsedi. ''Günaydın Justin.''

''Günaydın Ameca.İyi uyudun mu?'' Cevabını bildiğim halde sordum. ''Evet ç-çünkü yanımda sen vardın.'' Ameca utanarak konuştu.

''Awww.'' Ameca kızarırken onunla alay ettim.Kolumdaki dövmeleri incelemeye başladı.

''Onları sevdin mi?'' Başını salladı.

''Güzel, hadi güne hazırlanalım.''

.......

Ameca'ya kurabiyesini uzattığımda sandalyesine oturup bir ısırık aldı.Onun mutluluğu beni güldürdü.Bu kadar pozitif birisiyle daha önce hiç tanışmamıştım.

''Teşekkür ederim Justin!'' Gülümsedi. ''Sorun değil, aşk'' İkincisine uzanırken ona güldüm.

Ameca Thomas'ı fark edince onun peşinden salona gitti.

''Buradasın Thomas!'' Elindeki kurabiyeyi Thomas'ın önüne bıraktı. ''Onu ona vermemelisin.'' Sesimi duyabileceği şekilde yükselttim.

Ameca bana doğru döndü.

''Bir dakika, beni yanlış anladın o sadece o tür-her neyse.''

''Üzgünüm Thomas.''

Ameca yerdeki kurabiyeyi aldı ve bana vermeye çalıştı. (yani yedirmeye çalışıyor)

''Ü-üzgünüm Justin.''

''Her şey yolunda Ameca, daha fazla kurabiye istemiyorum.''

''İyi.'' Gülerken bir tane daha kurabiye aldım.Çok şirin duruyordu.

''Yuppi.'' dedikten sonra göğsümü öptü.Sonra küçük burnunu boynuma gömdü.Küçük şirin burnunu bir süre boynumda gezdirdi.

Ne yaptığını bilmiyordum.....ama bundan hoşlanmıştım.

Bana gerçekten çok fazla önem veriyordu, bu duygu bana biraz yabancıydı ama beni rahatsız etmiyordu.Onun etrafında olmayı seviyordum. ''Ameca Justin'i çok seviyor.'' diye mırıldandı Ameca.Kalp atışlarımı duyabiliyordum.

Masum bir şekilde bana bakmaya başladı.Gözleri bir süre sonra dudaklarıma indi.

Bir anda telefonum çalmaya ve titremeye başladı. ''Döneceğim Ameca.'' Ayaklandım.

''Bay bay.''

Koridora çıktım ve telefonu açtım.

''Evet, merhaba?'' Arayan kişinin numarasını tanımıyordum.

''Merhaba Justin.'' Oh, bu Janet'tı.

''Oh hey, nasılsın?''

''İyi sayılır Justin, hediyemi aldın mı?''

She's An Alien / TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin