-Hiç Kimse-
''Yukarı Justin, yukarı!'' Ameca kıkırdadı ve salıncakta ileri geri sallanmaya devam etti.
''Ameca seni sonsuza kadar sallayamam.''
''Lütfen Justin?'' Ameca başını çevirip üzgün bir şekilde baktı.Justin kaşlarını çattı ve Ameca'yı ittirdi.
''Yuppi!'' Ameca gülümsedi ve daha da yükseğe doğru hareket etti.
''Şimdi tek yapman gereken bacaklarını sallandırman, Ameca.'' Justin diğer salıncağa oturdu ve Ameca'ya söylediği şeyi yaptı.
Ameca Justin'i izledikten sonra onun yaptığını kopyaladı.Ameca kendi kendine daha yükseğe çıkabildiğini fark etti.
''Bu çok eğlenceli! Justin yarın tekrardan parka gelebilir miyiz?'' Ameca salıncaktan aşağı indi ve Justin'in salıncağının arkasına gidip ona sarıldı.
''Tabi ki.''
''Sen en iyisisin Justin.''
''Teşekkür ederim.''
''Justin, sırada yapacağımız şey ne?''
''Dondurma yemeye gideceğiz.'' Ameca Justin'i duyduğunda heyecanlanmıştı.
Ameca alışveriş merkezinde dövmesinin gözükmesini umursamadı, bunun umursanacak bir şey olduğunu düşünmüyordu. (Bu yazarın gerizekalı geçişleri var hiçbir şey anlamadan evin alt katından üst katına falan geçiriyor oralara ekleme yapıyorum bazen)
Beraber bir mağazaya girdiklerinde, Ameca'nın dondurması neredeyse bitmişti.
''Üzgünüm Justin ama dondurmanı ağzının etrafına bulaştırmışsın.''
''Teşekkür ederim.''
Beraber yürümeye devam ederlerken Ameca düşünmeye başladı.Farklı bir çiftin birbirlerine sarılmış şekilde öpüştüklerini gördü.
''Justin?''
''Evet aşkım?''
Ameca iç çekti.Justin'in onu bu şekilde çağırmasını seviyordu.
''Um, kız arkadaş ve oğlan arkadaş beraber ne yaparlar?'' (cümle böyleydi ben yanlış çevirmedim)
''Hm...''
''Yani...aktivite gibi...''
''Güzel...onlar...um...''
''Sadece sana nasıl hissettiğimi anlatmaya çalışıyorum, bu yüzden soruyorum Justin.''
O beni gerçekten seviyor, diye düşündü Justin.
''Pekala.Biliyorsun, öpüşme..''
''Biz öpüştük.''
''Sarılma..''
''Ben sana her zaman sarılıyorum.'' Ameca gülümsedi.
''Um iyi vakit geçirmek, dışarıda buluşmak, birbirlerine hediye almak falan..''
Ameca kaşlarını çattı. ''Dışarda buluşmak..''
''Evet um....özel bir yerlerde buluşulur ve güzel zaman geçirilir.''
''Randevu gibi mi?''
''Hayır bebek kızım.'' (baby girl dedi ama böyle yazayım dedim)
Ameca ona böyle seslenmesini de seviyordu.
''Pekala seni gerçek bir randevuya çıkartacağım.''
''Pekala Justin.''
......