*Ameca'nın bacağında ki işaret*
-Hiç Kimse-
"Justin evde yokken genelde neler yaparsın, Thomas? " Ameca Thomas'ın yavaşça ilerlemesini izlerken sordu.
Thomas hiçbir şey demedi.Sadece Ameca'ya arkasını döndü ve ilerledi.
"Belki de açsındır.Endişelenme." Ameca mutfağa gitti ve waffleları bir kaba koyup geri odaya döndü.
"Bunlar çok güzel.U-umarım sende benim gibi seversin." Ameca kabı Thomas'ın önüne bıraktı.
"Senin büyümeni ve güçlü olmanı isterim." Bunu derken kaba birkaç tane daha waffle eklemeyi düşündü.
Ameca içini çekti.
Thomas tamamen iyi bir arkadaştı ama.....
Ameca Justin'i çok özlemişti ve o evde olmayınca etraf çok sessizdi. Justin ondan biraz uzaklaşınca kendini güçsüz gibi hissediyordu ama Justin ona ne kadar yaklaşırsa yaşamaktan daha fazla zevk alıyordu.
Crystania'da yaşayan kişiler eşlerine karşı güçlü bir duygusal bağa sahipti.
Justin ve Ameca sonsuza kadar burada kalabilirlerdi ama Ameca bunun sonlanacağını düşündü.
Ameca kapının çaldığını duydu. "Justin!!!!!" Ameca bağırdıktan sonra kapıya koştu.Justin buradaydı.
Ameca kapıyı açtı ve Justin'in suratına bakmayı beklerken başka birini gördü.
Janet.....
Justin'in "arkadaşı".
İki tarafta bir süre sessiz ve garip bir şekilde birbirlerine baktı.
"U-um....merhaba." dedi Janet.
Ameca sadece başını salladı.Janet'ın iyi biri olduğunu düşünmüyordu.
Janet etrafına bakındı.Ameca sessiz kalarak onu rahatsız ediyordu.
''Justin evde mi?'' Janet elini beline koydu.
''Burada değil.Neden sordun?'' Ameca başını yatırarak sordu.
''Ona bir hediye verecektim.'' Janet gülümsedi ve arkasında tuttuğu hediyeyi çıkarttı.
Bu hediye bir kuta çikolata ve bir zarftan ibaretti.
''Bu ne?'' Ameca sordu.
''Sadece erken bir sevgililer günü hediyesi.Aslında hiç özel bir hediye değil ama......''
''S-evgililer g-günü ne demek?'' Ameca kalp şeklindeki çikolata kutusuna bakarken sordu.
Ameca kaşlarını çattı.Herkes bir kalbin sevgiyle ilgili bir sembol olduğunu bilirdi.
Janet Justin'i seviyor olabilir miydi? Ameca kendi kendine sordu, bu kendisi açısından kötü olurdu.
''Daha önce hiç duymadın mı?'' Janet gözlerini kısarak sordu.Ameca kafasına vurdu.
''Oh güzel.Bu günde sevdiğin biri için bir hediye alırsın veya sevdiğin birine bir parti düzenlersin.Bilirsin ya, dışarı çıkar ve eğlenirsin.''
''T-tamam.''
Justin burada sevilen kişiydi.
''Evet seninle konuşmak güzeldi.Um gitmem lazım, çikolataları ve notu Justin'e verir misin?''
''Evet.'' Ameca çikolata ve notu alıp kapıyı kapattı.
Onlar sadece arkadaşlar mı? Ameca kendi kendine sordu.