ÖLÜM LİSESİ-2

3K 125 20
                                    

 MEDYA: DENİZ YILMAZ

   Ertesi sabah 9 gibi uyandım işte. Neden bilmiyorum ama kendimi çok iyi hissediyordum. Hemen yatağımdan kalkıp banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı için mutfağa gittiğimde o iğrenç adam yani üvey babam kahvaltıya başlamıştı bile. Ona baktığımda dün annemle aramızda geçen tartışma aklıma geldi.
  Kahvaltı masasına oturmadım hiç küçük tepsiye birkaç kahvaltılık ve çay koyup odama gittim. Laptopu aldım ve okul araştırmaya başladım. Bu sene yeni bir okula gitmek istiyordum. Maalesef ki annem o adamın sözüne kanıp beni iğrenç bir okula göndermişti.

  Atahan Lisesi gözüme çarptı ilk olarak. Okulun öz geçmişni araştırdım birçok ödülü var. Madalyalar kazanmış. Defterime bu lisenin adresini yazdım. Ertesi sabah ilk işim bu okula gitmek olucaktı.

  Bütün gün odamdan çıkmadım, akşam yemeğimi bile odamda yedim. Saat çoktan 10 olmuştu bile. Laptopu aldım ve yatağıma uzandım. Teen Wolf'u izlemeye başladım. 4. sezon 9. bölümdeydim daha. 10. bölüme geçecekken annem beni salona çağırdı. Homurdanarak gittim salona.

"N'oldu anne?"
"Alya bak kızım bizimle böyle kötü olma, biz senin aileniz."
"Siz benim hiçbir şeyim olmuyorsunuz anne! O adam özelliklede benim babamın yerini tutamaz konuşmak istemiyorum daha fazla!"
  Tam ayağa kalktım ki annem bana bağırdı;
"Otur yerine Alya!"
"Ne yani birde bağırmaya mı başladın anne!!"
"Alya sus artık. Iyice düşman kesildin bize, biz sana n'aptık!?"
"Ne mi yaptınız!!? Birde soruyor musun anne!!? O adam için babama ihanet ettin. Babam hayatta olsaydı sana asla böyle ihanet etmezdi. Kör mü oldun sen anne! Aç şu gözlerini artık!!"
  Annem bana tokat attı! Ilk defa annem bana tokat attı! O adam için bana nasıl tokat atar ya!!
"Kurtuluyorsunuz zaten benden, gidiyorum bu evden. Yatılı bir lise buldum yarın oraya gidip kaydımı yaptırıcam, ömür boyu ikinizinde yüzünü görmek istemiyorum!!"

  Koşarak odama gittim. Annemin arkamdan bağırışlarına aldırış etmedim hiç. Kapımı kilitleyip valizimi hazırlamaya başladım bile. Birkaç pantolon ve tişort koydum. Ihtiyaçlarımıda valizime koyup fermuarını kapattım. Saat 11 olmuştu bile. Yarın zor bir gün olucak. Yatağıma uzandım ve uyumaya çalıştım...

**********

(Gece saat 4:25)
  Bi irkilmeyle uyandım. Rüya görmüş olmalıydım ama hatırlamıyordum. Tekrardan uyumaya çalıştım ama uyku tutmadı. Bende telefonumu ve kulaklığımı çalışma masamın üstünden aldım ve yabancı müzik açtım.

  Yatağım cam kenarında olduğundan perdeyi biraz araladım ve gökyüzünü izledim. Yarım saat kadar böyle durduktan sonra bi ses geldi.
"Alyaaaaa"
  Bi dakika bu kimdi?
  Aşağıya baktığımda kimse yoktu. Galiba bana öyle geldi dedim içimden. Tekrardan kulaklığımı taktım ama sadece birini. Diğerini takmadım çünkü içimde bi huzursuzluk vardı.
"Alyaaaaaaa"
  Yine o ses! Ya kim bu sabahın 5'inde!
  Tekrardan aşağıya baktığımda öküz gibi bağıran kişinin Deniz olduğunu gördüm. Ya bu kız deli mi bu saatte ne işi var bunun burda. Hem nasıl dışarı çıktı, annesi babası nasıl izin verdi???
  Ben böyle kendi kendime söylenirken yine seslendi;
"Kanka bi aşağıya insen diyorum ağaç oldum burda."
"Kızım nasıl inicem bu saatte aşağıya manyak mısın?"
"Ya hadi Alya n'oluuuurrrrr."
"Offf tamam ya bekle 2 dakikaya geliyorum."
"Tamam zaten beklemekten başka yaptığım birşey yok."

  Yeşil pantolon ve beyaz ince t-shirt giyip saçımı öylesine bi topuz yaptım ve kapıya doğru sessizce ilerledim. Allahtan kimse uyanmadı diyip ayakkabılarımı aldım ve evden sessizce çıktım.

"Kızım hele şükür gelebildin yani."
"Ya n'apmamı bekliyodun Deniz saat sabahın 5'i mal mısın sen niye çağırdın beni bu saatte?"
"Kızım moralim çok bozuk annemler beni Atahan Lisesi'ne gönderiyolar artık aynı okulda olamıycaz."
"Neeeeeeee???? Ciddi misin kızııımm????"
"Evet maalesef."
"Ya mal bende o okula yarın kaydımı yaptırıcam ne güzel bi haber işte beraber yine aynı okulda olucaz muhteşem olucaakk."
"Alya ya sen bitanesin."
  Her zaman ki sevgi kucaklaşması sarılmalar falan derken saat 6 oldu bile. 2 saat sonra okula gidicem ilk kayıt yaptıranlardan olmak istiyorum.
"Deniz benim eve gitmem gerek şimdi 2 saat sonra okula gidicem, istersen sende gel beraber kayıt yaptıralım?"
"Tamam olur farketmez benim için zaten bende eve gidicem çok uykum geldi kızım."
  Yine kucaklaşma sarılma falandı işte Deniz evine gitti bende. Zaten evlerimiz arası 6 bina vardı. Çok uzak değil yani anlıycağınız.

  Sessizce eve girip odama gittim hemen. Üstümü değiştirme gereği duymadan uzandım yatağa zaten 2 saat sonra okula gidicektim.

**********

  Alarmla uyandım. Saat 7:55 olmuş bile ama bana 5 dakika gibi geldi. Her zaman ki gibi tabi hep böyle hissediyorum.
  Neyse fazla oyalanmadan sırt çantamı aldım ve kapıya indim. Denizi aradım ayakkabılarını giydiğini söyledi.
  Okula giderken atıştırmalık bişeyler aldık. Tam bahçe kapısının önüne geldik ki heyecandan titriyoduk artık o derece sevinçliydik.
  Bahçeye ilk adımı attık ki ilk dikkatimizi çeken bahçede bir sürü erkek vardı sanki erkekler yurdu mübarek. Birde bu yetmezmiş gibi herkesin elinde sigara vardı. Yok artık! Çocuğun biri iki tane sigarayı birden içiyo;
"Ohaaa kızım çocuğa bak iki sigarayı birden içiyo."
"Ya Deniz bizene onlardan hadi oyalanmada kayıt yaptıralım."
"Üf be sana da bişey söylemeye gelmiyor he."
  Daha hiç konuşmadan girişin karşısında müdürün odası vardı, kapıyı tıklatıp içeri girdik.
"Merhaba Müdür Bey."
"Merhaba kızlar buyrun oturun."
  El sıkıştıktan sonra tekli deri koltuklara oturduk.
"Evet kızlar konu neydi?"
  Deniz hemen atıldı tabi;
"Şey biz bu okula kayıt yaptırmak istiyoruzda ama aynı sınıfta olmak istiyoruz."
  Yuh be kızım hemen bu söylenir mi?  Bodozlama daldın bildiğin. Içimden kendi kendime söylenirken Müdür;
"Tabi kızlar sorun yok. Kimlikleri alayım?"
"Ne yani bu kadar kolay mı? Belge falan istemiycek misiniz?"
  Deniz sanane kızım bırak kolay yoldan yaptıralım kaydı işte. Ben içimden Deniz'e küfürleri yardırıyorum tabi.
"Yok kızlar kimlikler sayesinde bütün herşey halloluyor. Evet vermeyecek misiniz kimlikleri?"
  Hemen kimlikleri çantalarımızdan çıkartıp uzattık. 10-15 dakika sonra Müdür kaydımızın yapıldığını söyledi ve hem sınıflarımızın hemde okul numaralarımızın yazılı olduğu kağıtları verdi.
"Ya inanmıyorum Alya aynı sınıftayııızzzz."
"Kızım azıtma tamam işte Allah Allah ya hahshahah."
  Ne manaysa ben güldüm tabi. Deniz'de bana hıı salak şey bakışı attı.

**********

  Deniz'le beraber okuldan çıktık tabii büyük bir heyecanla. 15 dakika oldu ya da olmadı evlerimize vardık. Asıl konu bunu anneme nasıl söyleyecek olmamdı.
  Kapıdan girdim ki annem beni ayakta bekliyor. Ellerinide kenetlemiş. Salona doğru yürüdüm ki bana otur şuraya der gibi baktı, gerçekten sinirli gibi duruyordu.

"Alya nerdeydin bu saatte sen??!!"
"Yeni okulum için kayıt yaptırmaya gittim."
"Yeni okul mu?"
"Evet anne yeni okul, hatta yatılı Atahan Lisesi. Ben bu evde durmak istemiyorum daha fazla anladın mı anne? Bu adamın olduğu yerde daha fazla kalamam!"
"Alya bana sormadan nasıl böyle birşey yaparsın?!!"
"Bak yaptım işte. Yarın da gidiyorum bu evden!"

  Yine annem bağırıyordu arkamdan ben odama doğru ilerliyordum falan. Hep böyle oluyor zaten. Birşey olur, tartışırız ben odama giderken annem hep arkamdan bağırır.

  Saate bi baktım ki akşam 11 olmuş. Ne çabuk geçti zaman tabi Teen Wolf izlemekten zamanın nasıl geçtiğini farketmedim. Onu da geçtim ben yemek yemedim daha. Ama aç değildim nedense.
  Yastığımı düzeltip yarını düşündüm, sonrada uyuyakalmışım zaten...

ÖLÜM LİSESİ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin