Konečně přišla ségra domů. "Ahooj!" zakřičela z předsíně kde si sundávala boty. Já vyšla z pokoje a také jí pozdravila. "Pojď rovnou do kuchyně máma nám chce něco říct" řekl a jsem a obě jsme šli směr kuchyň. Sedly jsme si na židle a máma začala "No holky, takže o tom co nám chtějí udělat s obývákem víte. Tak jsme se rozhodli, že se tedy přestěhujeme a náhodou zrovna tátův bratranec prodává barák tady 5 minut od nás. Takže ho koupíme ale pak si nebudeme moct nic dovolovat ano? Tak co budete s tím souhlasit?" Chvilku jsme jen koukaly pak jsem promluvila "Ano, budeme souhlasit, aspoň zas nějaká změna a nevadí, že si nebudeme moct dovolovat, to hlavní co potřebujeme už máme a to nám stačí, viď Eli?" Ta jen kývla a usmála se. Máma byla ráda, že jsme byly tak rozumné a souhlasili.
Zase škola, už mě to vstávání nebaví. Po dlouhém přemlouvání samu sebe jsem vylezla z postele a šla se obléct. Neměla jsem nějak chuť dnes něco dělat a natož jít do školy, jediné na co jsem se dnes těšila bylo až uvidím svého miláčka. Vzala jsem si batoh a šla na chodbičku si vzít bundu a boty. Pak jsem šla na autobus. Na zastávce jsem stála asi 5 minut než jel autobus, když už konečně přijel sedla jsem si a pustila si do sluchátek hudbu.Ještě 10 minut a konečně půjdu za Tomem. Dnes by měl čekat před školou. Zvonilo, konečně! Šla jsem do šatny si vzít boty a šla jsem před školu. Tom už tam čekal a jen mě zahlídl tak se usmíval. "Ahoj Christy" pozdravil mě a políbil mě na rty "ahoj" usmála jsem se. "Napadlo mě, dnes totiž není nikdo u nás doma, tak jestli bychom nešli k nám" zeptal se mě. "Jasně můžeme" chytla jsem ho za ruku a šli na vlakové nádraží.
Přijely jsme k němu, odemkl dveře a já vstoupila do předsíně. Sundala jsem si batoh, bundu a boty. "Pojď" chytl mě za ruku a táhl do obýváku. "Dáš si něco k pití nebo nemáš hlad?" "Jen něco pití, třeba čaj." Zapnul televizi a odešel do kuchyně dělat čaj. Když se vrátil, položil čaj na stůl "tady ho máš", poděkovala jsem a sedl si vedle mě chytl mě za pas a přitáhl si mě k sobě já si mu lehla na hruď a koukaly jsme na televizi. Měl ruku na mém zadku a přitom mě druhou rukou hladil po tváři.
POHLED TOMÁŠE:
Měla tak úžasnou postavu, nemohl jsem se jí nabažit. Chtěl jsem hladit každý kousek jejího těla a né jen přes oblečení. Já jí chci teď a celou. Začal jsem jí mačkat zadek a druhou rukou jí hladit po vnitřní straně stehen. Zvedl jsem se a položil si jí na záda a vyhrnul triko a líbal ji na břiše. Neprotestovala tak jsem pokračoval. Triko jsem jí sundal a zůstala jí jenom podprsenka, kterou jsem také sundal. Měla prsa akorát tak do ruky a já z nich byl unešený. Cucal a kousal jsem její bradavky a poslouchal jsem její vzdechy, které mě vzrušovaly k prasknutí. Začal jsem jí sundávat kalhoty i s kalhotkami a položil je na zem, roztáhl jí nohy a ponořil se mezi její stehna. Vzdychala tak, že jsem myslel, že se udělám jen z toho. Použil jsem i dva prsty, které jsem opatrně strčil do ní a ona se prohnula krásně v zádech. Cítil jsem, že už bude a také, že ano stačilo ještě párkrát zakmitat a bylo to. Krásně se klepala a já už chtěl být v ní, sundal jsem si kalhoty a trenky a nasadil kondom a už jsem byl v ní, krásně se na mě podívala a vzdychla. Netrvalo dlouho a byl jsem taky. Byl to tak úžasný pocit, lehl jsem si vedle ní a oddechoval. Přitiskl jsem si jí k sobě a nechtěl jsem jí pustit už nikdy. Hladil jsem jí po vlasech a byl šťastný, že je tu se mnou.
ČTEŠ
Záhada
RomancePříběh o holce jménem Christina a její život plných zvratů. .....Mezitím jsem si na sebe vzala kalhotky a tričko. Tomáš si vzal jen boxerky a šli jsme si lehnout zpátky na gauč....