"Zase ta blbá škola!" zaklela jsem když mi ráno zvonil budík. Když jsem se po 15 minutách odhodlala vstát a jít se obléknout, přišla mi smska "Ahoj lásko, počkám na tebe na zastávce a doprovodím tě do školy. Tomáš." Tak to tedy to ráno je spíš krásné, to se do té školy u těším, takže jsem všechno udělala jsem na půl a už jsem letěla na autobus a těšila se že až budu vystupovat, že tam na mě bude čekat. A opravdu vystoupila jsem a on tam stál zády otočený ke mě tak jsem pomalinku šla k němu a píchla ho prstem do žeber. Škubnul sebou a hned se otočil, když mě viděl rozzářily se mu oči a usmíval se.
"Ahoj lásko"
"Ahooj" pozdravil a věnoval mi dlouhý polibek. Jeho rty byly ty nejlepší na světě.
Stály jsme na autobusové zastávce. "Mě se vůbec do té školy dnes nechce." pověděla jsem mu a on mi rychle odpověděl "Tak nechoď." koukala jsem na něj chvilku s otevřenou pusou "A co bych asi dělala." "Půjdeme spolu někam."
Nikdy jsem za školou nebyla, takže jsem netušila co to je. Znám ale hodně lidí co za školu chodily, takže jsem se bála aby třídní nevolala domů co se mnou je. Ale tak všechno se má zkusit."A co bych chtěl jako dělat?"
"Nevím, můžeme se jít projít, není dneska tak ošklivě, nebo můžeme jet ke mě nikdo není doma a pak ode mě pojedeš domů. Hm..?"
"Já nevím, tak můžeme jet radši k tobě ať mě tu nikdo nevidí ze třídy."
Šli jsme na vlakové nádraží a jely tedy k němu domů. Já jsem se tedy přes noc moc nevyspala, takže jsem si rovnou lehla na gauč, Tomáš si lehl za mě a já pomalinku usínala.
Vzbudila jsem se asi po 10 hodině a necítila jsem u sebe Tomáše, otevřela jsem oči a rozhlídla se po místnosti, nikdo nikde. V tom něco v kuchyni spadlo na zem. Vstala jsem a šla potichu do kuchyně. Vešla jsem do místnosti a Tomáš zrovna něco kuchtil na sporáku, takže si ani nevšiml, že stojím blízko něj. "Tady to ale krásně voní." jen jsem to dořekla a Tomáš se hned ohlídl za sebe kde jsem stála a já se na něj usmála, šla k němu blíž a chytla zezadu za pas a položila si hlavu na jeho záda. "Myslím, že máš hlad takže jsem ti tady něco uvařil, tak doufám, že ti to bude chutnat." Já nic na to neříkala a jen si užívala tu chvilku a pocit, že jsem blízko jeho.
Najedla jsem se a pochválila, že to měl výborné. Vzal mě do náručí jako princeznu a odnesl si mě do obýváku a pomalinku pokládal na gauč. "Pustím tam nějaký film, pokud chceš." "Ano to bys mohl." Tomáš odešel k televizi, já si srovnala polštář lehla si na bok a čekala až to spustí.Lehl si za mě a chytl mě za pas. Měla jsem chuť na sex a tak jsem nenápadně začala provokovat, pořád jsem se nějak vrtěla a třela se zadkem o jeho rozkrok. Asi to zpozoroval a vlezl si pod moje triko a začal mačkat moje prsa. Já se otočila čelem k němu a pomalinku rozepínala jeho kalhoty. Trošku jsem mu je stáhla aby vylezla z jeho trenek jeho chlouba. Vzala jsem ho do ruku a pomalým tempem jsem mu ho honila. Se svojí rukou se přemístil k mému rozkroku a vklouzl do mích kalhotek. Dráždil mi klitoris a já vzdychala jak mě to maximálně vzrušovalo, občas mi strčil 1-2 prsty dovnitř a tím mě dokázal dostat do sedmého nebe. Už jsem ho chtěla mít v sobě a tak jsem si rychle stáhla kalhoty a kalhotky a sedla si na něj a strčila si jeho chloubu do sebe a přitom se zaklepala jak to byl nepopsatelný pocit. Skákala jsem na něm něž mě chytil za zadek a nadzdvyhl si mě aby se neudělal do mě. Utřel kapesníkem sperma co měl na sobě.
Vzal mě a položil mě na záda a začal mě líbat, přemístil se na krk a pořád níž a níž přes prsa a břicho až k mému rozkroku. Lízal mě tak božsky, že netrvalo dlouho a můj orgasmus se dostavil. Byla jsem vždy chvilku jak omámená a chtěla bych to pořád dokola a dokola.
Přijela jsem domů, pozdravila a máma nic neříkala, takže paní třídní nevolala, což bylo jediné štěstí. Odebrala jsem se do svého pokoje a myslela, na Tomáše jak to bylo dneska úžasné a modlila se ať už jsme zase spolu.
ČTEŠ
Záhada
RomancePříběh o holce jménem Christina a její život plných zvratů. .....Mezitím jsem si na sebe vzala kalhotky a tričko. Tomáš si vzal jen boxerky a šli jsme si lehnout zpátky na gauč....