fack off!

71 3 1
                                    

Grr me wekker gaat tijd voor me nieuwe school nieuwe kansen! Of zou ik weer terug vallen in me oude patroon? Waarschijnlijk wel het boeit me niks meer me ouders hebben me genoeg geld geven en een mooi huis. Ik woon in L.A. Me moeder ik heb geen idee waar ze is het boeit me ook niet. Me vader is vast ergens in china hij heeft daar een andere vrouw en kinderen. Alleen met kerst bellen ze even wat voor ouders heb je dan?! Najaa i don't care ik doe me kast open en pak me lievelings kleren zwart me kleren zijn bijna altijd zwart! Niemand zegt er wat over want het staat me gewoon het beste! Ik kleed me aan en loop door naar de badkamer en begin met me make-up.

Laaste streepje van me eyeliner en ik ben klaar en ik loop naar beneden. Pak een appel en begin met eten. Me ogen dwalen af naar het aanrecht zal ik er toch nog een pakken? Eentje merkt niemand. Ze weten niet eens wie ik ben. Ik loop naar het aanrecht en draai het potje open laat een roze pillejte vallen in de vorm van een hartje. Ik doe de koelkast open en pak een fles wiski draai hem open en neem een slok en gooi het pilletje ook maar in me mond en slik het door. Ik kijk op me telefoon en zie dat het 07:45 is ik heb pas om 08:30 les tijd genoeg en leg me telefoon weg. Ik loop naar boven en poets me tanden. Ik pak me tas en loop naar beneden. Ik kijk nog even om me heen vergeet ik wat?? Nee volgens mij niet.

Ik stoot tegen iets raar aan en hoor dat het op de grond valt. Neeeeee niet me pillen! En ik duik op de grond en raap ze op! Jeetje van 10 heb ik er nu nog maar 3 daar kom ik geen dag mee door! En pak me telefoon en bel Jessica.
Shay: heeey mop me pillen zijn bijna op kan je weer voor me halen?
Jessica: tuurlijk schat maar je weet dat ik geld wil he!
Shay: jaa lief die krijg je vanavond een feestje? Dan neem ik geld mee
Jessica: jaa ik heb net een uitnodoging gekregen dus vanavond half 11 bij mij thuis ja?!
Shay:tuuurlijk maar je maar geen zorgen ik zorg dat ik er ben. Ik zit alleen wel op school want ik moet een diploma halen dus moet morgen wel 13:00 uur beginnen dus uiterlijk het feestje tot 05:00 uur okeey?
Jessica: jaa is goed ik skip morgen school wel moet 08:30 beginnen. Maar het boeit me toch niet heb me diploma al!
Shay: waarom ga je dan naar school ik moet ik ben pas 16 jij bent 18
Jessica: anders krijg ik geen geld van me ouders dusjaa ik moet wel
Shay: jaaa okeey dat is waar maar ik moet rennen later mopp!
Jessica: later schat!

Snel pak ik de fiets en rij naar school. Gooi me fiets in het hek en loop de school binnen. Ik kan dan wel derde jaars zijn van havo maar ze gaan nog veel van me horen op deze school! Alle ogen zijn op me gericht ben ik wel gewend het boeit me niet. Ik ben wie ik ben en niemand kan mij veranderen! Ik loop naar de wc en ga in een hokje zitten. Draai het potje open en pak weer een pilletje. Ik draai me flesje open en neem een slok en slik het pilletje door.

Ik loop naar me kluis en zie al dat er meiden over me praten. Maar het boeit me niet ik pik je boy later nog wel in!

Er komt een jongen naar me toe gelopen en begint met praten:
Brandon: haai ik ben Brandon
Shay: haai ik ben Shay
Brandon: wat zie je lekker uit vandaag!
Shay: fack off je kent me amper!
Brandon: hmm pittig dametje hou ik wel van
Shay: zolang je uit mijn buurt blijft vind ik alles prima!
Brandon: uhmm okeey?
Shay: zie je in de les!

En ik gooi me kluisje dicht en ga naar de les. Fijn we beginnen met economie ik snap al niks van de voorkant van het boek. Pff geen zin!

___________________________

Haaaii dit is me eerste hoofdstuk van een nieuw boek!

Mocht je het niet snappen Shay is een meid die de verkeerde kant opgaat der ouders zijn niet bij haar allebei weg vanwege werk (ze komen nooit thuis) Shay krijgt iedere maand HEEEL VEEEL geld van der vader om spullen te kopen! Ze koopt wel gewoon eten enzo maar het meeste wat ze koopt is drank en drugs (promotie naar lil kleine en ronnie flex XD) aan de drugs waar ze zit is XTC en de foto die er bij zit is van wat ze die dag aan heeft en Brandon en een pilletje die ze slikt!

.................................................................................

Ik hoop dat ik 2 keer per week kan uploaden dus voeg hem toee!! En deel hem A.U.B en laat tips achter als je dat wil dankjeee!

Never stop dreamingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu