hulp vragen

40 3 0
                                    

me wekker gaat en ik schrik wakker. Ahww neeh he heb ik een kater gekregen van dat ene glaasje van gisteravond?! Dat kan helemaal niet! Ik loop naar me kleding kast om een leuk setje te vinden voor aan te trekken naar school. Waarom lijkt het altijd net of dat je geen leuke kleren hebt ook al hangt je hele kast vol met kleren. Pff en ik pak maar wat met me ogen dicht en ik ga proberen bij dit truitje en leuke broek en schoenen te vinden en een bijpassende tas. De zomer is nog niet voorbij maar aan een korte broek en een t-shirt heb je niet meer genoeg. Ik open me ogen en zie dat ik een wit buikshirtje heb gepakt ik wil het terug leggen en nog een keer iets pakken maar bedenk me dan dat ik hiermee natuurlijk ook een leuk setje kan maken en zoek voor een leuke zwarte broek en een beetje te grote vest en trek het aan. Te gek!! Maar ik mis nog wat voor mijn gevoel en kijk om me heen. ik ga er me Stan Smith onder dragen en misschien nog een ander iets wat het leuker maakt een pet misschien??

ik pak een kom en loop naar de koelkast. Ik pak de melk en de cornflakes die naast de koelkast staat, lekker! En begin met eten. ik heb een hap genomen en kijk op me telefoon 10 gemiste oproepen van Jessica. Ze kan er ook niet tegen als je haar niet verteld wat je gaat doen en ik leg me telefoon weer weg.

ik leg me kom in de vaatwasser en pak een glas, zet de kraan aan en laat er wat water in lopen. Ik loop naar een kastje naas de koelkast en pak een bakje er uit met medicijnen en ik ga op zoek naar de paracetamols en haal er een paar uit, Ik slik er nu een en neem de rest mee voor school en ik loop naar boven snel me make-up doen!

ik ren naar beneden met me tas in me handen. Ik kijk even snel of ik alles wel heb en ik maak het potje open en ik pak er 3 uit en slik ze door met een beetje water wat in me tas zat. Ik loop naar buiten en spring op me fiets. op naar school

Eenmaal op school aangekomen loop ik meteen naar me kluisje om wat boeken eruit te halen en er ook weer een paar in te stoppen. ik loop door de gangen en kom uit in de gang waar me kluisje staat en zoek het nummer op 1150. Gevonden! ik draai aan het slot en doe me code ik moet altijd even denken. ben nooit goed geweest met nummers en draai aan het slot eerst 1 dan de 2 daarna de 1 en als laaste de 5 en ja me kluisje gaat open. Misschien moet ik maar eens de code in me telefoon zetten dan onthoud ik het altijd. en ik open me telefoon en ga naar notities 1215 schrijf ik op en begin met het typen van de uitleg van de code. Elke code heeft bij mij een reden.

okee hier komt voor jullie de uitleg van de code 1215 heeft een bijzondere reden! je moet het opsplitsen in 2 delen! deel 1= 12 ik was 12 toen ik aan de drugs ging want me ouders letten toch niet zoveel op me ik was 5 van de 7 dagen bij vrienden of op feestjes waar Jessica me mee naar toe nam. De 15 staat voor de leeftijd dat ik ging drinken en naar nog grotere feestjes ging en lekker kon doen wat ik wilde want me ouders waren toen al niet meer thuis en waren steeds op zakenreis.

ik doe me kluisje dicht als ik een stem achter me hoor.

Brandon: heey Shay lekker geslapen?
Shay: jaa alleen een beetje hoofdpijn jij??
Brandon: neeh nergens last! Shay: ohw najaa blijkbaar kan ik minder goed tegen die wijn dan gepland
Brandon: ohw jaah dat kan gebeuren najaa volgende keer beter opletten welke wijn je drinkt!
Shay: jaa dat wel!
Shay: Brandon mag ik je wat vragen?
Brandon: jaah tuurlijk wat is je vraag?
Shay: ik voel me de laaste tijd niet echt veilig in me eigen huis dus ik wilde vragen of ik misschien voor een tijdje bij jouw mocht blijven slapen als je dat niet erg vind natuurlijk anders vraag ik het wel aan iemand anders alleen omdat je zei dat je er voor me zou zijn als er wat was
Brandon: nee natuurlijk mag je bij me komen slapen zolang als je wilt ik bel zo wel even me moeder om het te vragen okee?
Shay: dat zou lief van je zijn Brandon thankyouuu
Brandon: no problem girlll
Shay: haha laten we maar naar de les gaan
Brandon: is goed moet ik nog iets over je weten als je bij me komt wonen voor een tijdje?
Shay: jaah ik slik medicijnen tegen een allergie het is iets dat ik al heb sinds dat ik jong ben ik heb altijd een potje in me tas zitten maar ik laat het nooit iemand zien omdat ik niet wil dat mensen gaan zeggen dat ik een junkie ben snapjee
Brandon: natuurlijk snap ik dat hoeveel slik je er perdag?
Shay: wanneer ik last krijg in me nek moet ik ze slikken en dat verschilt heel er per dag dus jaa ongeveer 10 tot 20 perdag
Brandon: dus het is best serieus!
Shay: jaa klopt!
Brandon: zou je misschien met mij na school wat kleding willen kopen ik heb niet zo'n hele goede smaak in dat soort dingen
Shay: haha geen probleem ik help wel!

De bel gaat de dag is voorbij. Ik heb met Brando om 16:00 uur afgesproken bij de voordeur van Victoria Secret. Ik kijk op me telefoon het is 14:45 uur nog genoeg tijd en ik ga snel naar huis. ik moet me vader nog bellen en Jessica. hopelijk houd ze het nog zo lang uit zonder een bericht van me.

Ik draai de achterdeur open. en loop naar binnen ik gooi me tas op tafel en haal me telefoon uitme broekzak en zoek het nummer van me vader op. ik druk op bellen en doe de telefoon aan me hoor nu nog hopen dat ie weet wie ik ben. natuurlijk dit nummer bestaat niet meer. alweer over gestapt naar een ander nummer fijn dat je dat ook je dochter laat weten. Pff word soms zo moe van die man niet normaal! ik ga op me telefoon naar ww.google.com en zoek naar zijn advocaten burreau Harvard en zoek op het nummer van de secretaresse van me vader op en bel het nummer in de hoop dat ik niet in een super lange wachtrij kom.

Secretaresse: hallo met Jenna van harvard kan ik u ergens mee helpen
Shay: haai ik ben de dochter van meneer Grootstra ik had een vraagje of ik hem even kan spreken?
Secretaressa: ik denk het wel ik verbind u even door naar zijn kantoor hij is aanwezig.
Shay: okee dankuwel

Vader: hallo Shay
Shay: haai pap ik had een vraagje
Vader: stel hem maar, maar wel een beetje snel alsjeblieft moet nog een paar zaken regelen ben weer even in Amerika maar niet voor lang moet over 4 dagen weer terug naar China en ik heb nog genoeg te doen!
Shay: ja okee ik weet het leven van een zakenman geen tijd voor zijn dochter in ken het verhaal ondertussen wel hoor pap maak je maar geen zorgen!
Vader: ik heb nog steeds geen vraag gehoord Shay kom nu ter zaken of ik ga door
Shay: Pfff ik dacht even gezellig bij kletsen met me vader maar is goed ik kom tot zaken ik krijg iederemaand geld van je zou ik van misshien volgende maand wat extra kunnen krijgen ik heb een hele leuke auto gezien en die wil ik alvast komen voor over 1 jaar wanneer ik eindelijk me rijbewijs mag halen
Vader: hoeveel geld praten we over?
Shay: best wel veel 150.000
Vader: jeetje Shay kan dat echt niet een andere keer?
Shay: pap waar doe je moeilijk over? je hebt deze maand 12,1 miljoen extra winst op me bankrekening gekregen zoals iedere maand dus 150.000 kan je echt wel missen hoor!!!
Vader: okee okee is goed ik maar het geld wel naar je over wil je er nog iets bij?
Shay: jaa doe maar zo'n maar goede redenen waarom je nog steeds niet ben wezen kijken naar het huis dat je voor me heb gekocht die ik mocht inrichten zoals ik wilde! je slaapkamer is nog steeds het zelfde zoals de bezorger het hebben gebracht niet aangeraakt en een hele lading stof er op!
Vader: je weet dat ik het druk heb!
Shay: jaah pap dat weet ik! maar ook 1 jaar lang?
Vader: Shay laten we niet zo doen nu!
Shay: ohnee want dat is niet goed voor de opvoeding van je kinderen! ik weet niet of je het door hebt maar ik ben er ook een van je of ben je dat vergeten?!
Vader: nee natuurlijk niet Shay ik mis je heel......

ik kan het niet veder aan horen ik krijg en de haat aan die man! ik kijk op de site van Havard university een goede school zou het voor me zijn. Zou hij verbaasd opkijken als ik daar opeens rond loop jaa pap je dochter kan ook wat niet alleen maar zeggen jaa ik ben de dochter van en naar de leukste en de coolste feestjes gaan. Ohnee wacht niemand weet ik dat een dochter ben van want niemand weet dat je een dochter hebt in Amerika!

ik kijk op me bankrekening en zie dat een deel van het bedrag al is gestoord 15.000 ik wist het! ik kijk op de klok 15:40 uur. shit ik moet opschieten en pak me tas en ren naar buiten. Ik bel Jessica later nog wel!

--------------------------------------------

heey weer een nieuw hoofdstuk! deze is wat langer dan normaal 1630 woorden best veel maar ik wil me hoofdstukken gaan uitbreiden naar minimaal 2000 woorden allen het verhaal en dat ook nog dit erbij! Ik hoop dat het gaat lukken!!

De foto die erbij zit is van de outfit die ze aan heeft! En ze heeft daar een andere haar kleur omdat ze het blond heeft geverft!!

__________________________________

voor de mensen die het niet snappen Shay heeft om heel veel geld gevraagd bij haar vader. En ddat gaat ze krijgen in delen van de vader ze heeft zoveel gevraagd om natuurlijk de schuld van Jessica af te lossen bij de dealers maar ook nog om een andere reden. En daarom vraagt ze of ze bij Brandon mag blijven slapen daar gaan jullie de komende hoofstukken achter komen waarom ze 150.000 duizend dollar nodig heeft.

byeee!!

Never stop dreamingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu