party!!

71 4 0
                                    

Als ik thuis kom gooi ik me tas op tafel. Ik loop naar de la en maak hem open en zoek naar de portomonee met cash. Ahaa daar is ie en pak hem. Als ik hem open maak zie ik dat er genoeg in zit en leg de portomonnee op het aanrecht. Ik loop naar boven om kleding uit te zoekeb voor vanavond. Heb zo veel zin in het feestje! Als ik maar niemand van school tegen kom dat zou echt een afgang zijn. Ik leg de kleding klaar en zie dat ik eigenlijk een vette pruik moet toevoegen om de outfit perfect te maken en pak een pruik.

De koelkast valt met een klap dicht. Shit dalijk gaat de buurman weer zeiken najaa boeiend hij weet niet eens dat ik alleen ben. Ik snij de tomaten en de ui pak wat komkommer en begin met snijden doe alles in een schaaltje met wat sla erbij. Ik open een kastje en zoek een sla dressing en gooi het er overheen. Hmmmmmm lekker sla! Ik zet het neer op het aanrecht en pak een wijn-glas en loop naar de koelkast en pak een droge witte wijn en schenk het glas vol zo lekker genieten! En pak een kruk en ga zitten en begin met eten en drinken.

Ik sla me engels boek dicht. Zo klaar volgende en begin met het stomste vak ever economie gatver wat een kut vak! Ik snap er niks van een voordeel er zitten wel allemaal leuke jongens in de klas dus misschien hou ik het wel in me vakken pakket kunnen ze me lekker bij-les geven. Ik kijk op me telefoon en zie dat het 21:30 uur is. Shit nog maar een uur en ik ren naar boven.

Ik doe me schoenen aan en klaar ben ik om te gaan in 40 minuten ben ik klaar yes nieuw record! Ik pak me tas en cotroleer of ik me ID bij me heb en me portomonnee en spring op de fiets. Op naar Jessica!

Na 10 minuten fietsen kom ik aan bij Jessica ik zie dat ze nog bezig is en bel aan. Ze doet open en ik loop met der mee naar boven. Ik pak me pruik uit me tas en zet hem op. Staat het zo leuk?? Jessica kijkt me onderzoekend aan jaa super leuk!! Was ik ook van plan te doen. Ze schuift een la open en pakt er een hele grote zak vol met kleine doosjes, en die zijn weer gevult met allemaal roze pilletjes in de vorm van een hartje. Me mond valt open van verbazing wooooow waar heb je dat vandaan?? Gewoon een vriend zei Jessica niemand bijzonder hoezo?? Neeh niks laat maar hoeveel wil je er voor 50 doosjes? Ze pakt een briefje waar de prijs per doosje opstaat. Meestal krijg ik altijd vrienden korting, omdat ik altijd een vaste klant ben en voor andere rekent ze altijd meer zodat ik goedkoper ben. Doe maar $650 zei Jessica ik open me portomonnee en geef der het in cash en doe de doosjes in me tas zo ik kan weer een maand vooruit. En doe me tas dicht.

Zo opgeslagen deze foto is echt leuk geworden Jess! Moet ik hem op me snap verhaal zetten? Jaah je doet maar hoor ik uit de verte. We zijn inmiddels al op het feest en Jessica gaat ervoor de ene fles na de andere gaat er door heen. Ik neem een beetje water en cola ik wil niet de tweede dag van school met een kater verschijnen. Ik kijk een beetje om me heen als ik iets in me nek voel en draai me verschrikt om Brandon????? Wat doet hij nou weer hier? En ik begin het gesprek
Shay: heey wat doe jij hier?
Brandon: me beste vriend heeft dit feest georganiseerd het is zijn zaak zeg maar hoe kom jij hier binnen?
Shay: uhmm ik heb een fake ID
Brandon: haha hat wel zo iets van je verwacht nog meer secrest die ik moet weten?
Shay: uhmm neeh! Je hoeft niet heel me leven te weten ga alsjeblieft ergens anders staan en bier drinken ofso ik heb je niet nodig en je vragen over mij en me geheimen al helemaal niet
Brandon: het was maar een vraag hoor... als je wil dat ik er niet meer over praat is het prima
Shay: het is al laat ik ga maar eens naar huis tot morgen bij economie!

Ik gooi me drinken achterover en loop naar buiten ik zwaai even naar Jessica on duidelijk te maken dat ik vertrek. Ze lacht en zwaait terug. Ik kijk op me telefoon 04:30 uur. Mooie tijd om naar huis tegaan was weer een leuk avondje.

Ik loop naar de badkamer en was me gezicht. Ik open me tas en pak een doosje die ik onder het feestje had opgemaakt. Eens even kijken in dit potje zouder er 100 moeten zitten heb er al 10 geslikt bij het feestje en haal er nu 2 uit. Dat moet genoeg zijn voor de nacht.

Ik doe het licht uit en ga in me bed liggen en zet me wekker om 10:30 uur ik zie dat het nu al 05:30 uur is en probeer uit te rekenen hoelang ik dan nog kan slapen. Als ik er aan denk word ik al moe en val in slaap morgen zie ik Brandon weer als hij zijn mond maar houd over dat ik op een feestje was voor 21+

---------------------------
Haaaiii weer een nieuw hoofdstukjee!!!!
Wat vondenn jullie er van??
De foto die er bij zit is de foto die Shay gesaved heeft van snapchat. Dus hoe ze er uitzagen voor het feestje.

.................................................................................
Het is volgende week vakantie ik hoop dan dat ik meer kan uploaden!!!!!

Heb je ideeen??? Vertel ze gerust!!

Kisses from Shayyy

Never stop dreamingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu