papa?!

39 3 0
                                    

Fijn waar is Jessica als je der nodig heb nergens! Naja dan niet dan slaap ik wel gewoon bij me zelf thuis ook prima!

Ik draai de deur van het slot en rij me koffer naar binnen. Dat is gek me schoenen stonden de net nog recht denk ik in me zelf. En ik loop veder naar binnen. Ik leg me tas neer en doe de koelkast open en haal een fles wijn uit de koelkast. Ik pak en glas en schenk hem vol. Ik pak me tas en draai het potje met pilletjes open en pak er een paar. Ik stop ze in me mond en slik ze een voor een door met een slok wijn. Ik zet me glas weg en loop naae boven met me koffer dan maar weer uitpakken en ik rits hem open en gebjn met het uitpakken van de koffer.

Ik loop de trap af me telefoon pakken en dan weer lekker naar boven tijd om me bed in te duiken! Het is al laat en ik moet morgen weer vroeg op. Ik doe de deur naar de keuken open waar ook de woonkamer aan vast zit en loop meteen door naar het aanrecht. Ik pak nog snel een pilletje en slik hem zonder water door en pak me telefoon.
Papa: Shay alsjeblieft niet weer he?!
Ik draai me verschrikt om
Shay: pap?!! Wat doe jij nou weer hier???
Papa: kijken hoe het met me dochter gaat
Shay: nou met mij gaat het prima hoor! Je hebt de weg erin gevonden weet je vast ook wel de weg eruit te vinden!
Papa: Shay doe nou niet zo!
Shay: want?!!! Geef me een goede reden waarom ik niet boos op je mag zijn??
Papa: ik geef je toch alles wat je nodig hebt?!
Shay: ja vast maar wanneer zie ik jouw nou nooit! Je hebt me 3 jaar geleden alleen gelaten en dit is de eerste keer in 3 jaar tijd dat je langs komt en dan wil je dat ik in je armen spring en blij ben dat je even langs komt?
Papa: ik had wel een iets vrolijkere reactie verwacht jaa
Shay: ik moet morgen naar school en ik kan je hulp echt niet gebruiken! Ga maar weer lekker terug naar je vrouw en kinderen want ik hoef je niet meer tezien!
Papa: shay luister nou!
Ik loop naar de achterdeur toe en maak hem open
Shay: Daaag!!!!
Papa: shay doe normaal nu!
Shay: nee je vertrekt nu!
Hij loopt langzaam naar de deur
Papa: shay ik wil je morgen spreken tijdens lunch heb je tijd?
Shay: ik zorg dat ik om 13uur bij de Brew ben.
Papa: fijn dankje!
Shay: daag!
Ik gooi de deur dicht en draai hem opslot. En pak me telefoon en loop naar boven op naar bed!

Ik pak me telefoon en zoek het nummer van Roxanne op ik stuur der een berichtje dat ik vandaag niet naar school kom. Roxanne is me mentor leuk dat je haar nummer hebt. Ik loop naar boven en zoek kleding uit die wel okeey zijn voor een lunch met een miljarder. Ik hoop dat hij met een goede reden komt waarom hij zomaar uit het niets verschijnt. Ik zoek me beste make-up en pak een krultang hoeveel tijd kost het wel niet voor een lunch van een uur.

Ik loop de badkamer uit en pak me telefoon. 2 gemiste oproepen van een onbekend nummer. Het zal wel als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer.

Ik doe de voordeur open wanneer er gebeld word.
Chauffeur: ik kom u halen voor een etentje
Shay: uhmm jaa klopt
Chauffeur: loopt u met mij mee naar de auto
Shay: okee is goed
Probeert me vader me nu gewoon om te kopen?? Het zal wel ik zie het zelf wel wat hij te zeggen heeft.

De deur word open gemaakt en ik stap uit en loop de Brew binnen. Ik kijk om me heen en zie iemand naar me zwaaien. Ik loop naar diegene toe en ga zitten.
Shay: waarom probeer je me om te kopen?
Papa: dat doe ik niet
Shay: waarom komt er een limo mij ophalen?
Papa: ik vond dat je niet hoefde te gaan lopen dat hele eind van huis naar de Brew
Shay: ik heb gewoon een fiets hoor en het is mijn huis dat op jouw naal staat.
Papa: shay ik wilde alleen maar....
Tot me verbazing gaat me telefoon en ik zie dat ik weer word gebeld door onbekend en ik neem op en loop weg van de tafel.
Shay: hallo met shay
Onbekende: goedemiddag ik wilde u even spreken omdat u zich had aangemeld voor harvard thuis studie klopt dat?
Shay: jaa dat klopt inderdaad maar ik had door gegeven dat ik nog niet in me laaste jaar zit
Onbekende: dat weten we ook maar we willen u de kans bieden om dat jaar aftemaken op het harvard college en daarna de volledige studie beurs te krijgen om thuis te studeren. U moet alleen wel in staat te zijn ieder semester blok 4 toetsen te ondergaan om te kijken of u het wel snapt en ook echt wat doet voor school. Shay: nee natuurlijk ik snap het volkomen ik kan wel wat regelen. Ik woon alleen niet echt in de buurt ik zou dan een uur reistijd hebben en ik wil niet weg van mij huis
Onbekende: als u van de week langs kunt komen voor een veder gesprek dan praten we veder over mogelijke andere opties voor u
Shay: dat lijkt me fantastisch dank u wel
Onbekende: nog een fijne dag

Blij hang ik op en loop ik terug naar de tafel. Ik schuif de stoel naar achtee en ga zitten ik neem een slok van me drinken en kijk op het menu om te kiezen wat ik wil bestellen.
Papa: wie was dat aan de telefoon??
Shay: ohw gewoon een vriendin over een huiswerk opdracht die ze niet begreep
Papa: okee heb je al nagedacht over je toekomst plannen?
Ik merk dat ik begin te bloozen maar ik wil niks laten merken
Shay: niet zo zeer ik zie wel wat ik doe
Papa: moet je daar dan niet een keer overnadenken
Shay: pap andere dingen zijn belangrijker in het leven
Papa: nou daar ben ik niet zo zeker van
Shay: ik kijk wel okee ik hou me opties open
Papa: okee je moet het zelf weten
Shay: dat zal ik doen ook

Ik loop de Brew uit en kijk om me heen fijn er komt wel een limo je brengen maar niet halen ik loop wel naae huis dan he.

Ik draai de deur open en loop naar binnen ik pak me telefoon en bel naar harvard en wacht af tot dat ik iemand aan de lijn krijg.

Dit was weer een hoofdstuk jeeejjj!!!!
Hopelijk vond je t leukkkk

..............................................................................
Voor de mensen die t niet snappen Shay wil naar harvard omdat ze haar vader wil bewijzen dat ze meer kan dan drugs slikken en naar feestjes gaan.


Never stop dreamingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu