Ik schiet overeind en loop naar me kleding kast en trek kleding aan. Brandon kijkt op en zoekt zijn kleding bij elkaar. Ik ren naar beneden om een gesprek te voorkomen en pak een smoothie uit de koelkast en leg hem op de aanrecht. Ik ontbijt wel onderweg! Ik ga vandaag ook niet naar school maar extra vroeg naar campus weg van dit weg van alles. Even naar Nate en alles laten bezinken. En dan weer met een frisse start beginnen. Ik kijk om me heen okee snel kleding pakke haren doen en tandenpoetsen. Ohja ook nog make up dan een taxi regelen en hup de deur uit weg van dit hier.
Ik loop naar een kastje toe in de gang en pak daar een potje met geld uit voor Jessica. Brandon is nog steeds boven bezig. Wat doet hij daar zolang? Ik had me koffer al bijna klaar dus moet alleen nog me toilet spullen voor de rest niks meer. Ik ren weer de trap op en pak snel me make-up tasje en een tandenborstel en een borstel en ren me kamer in. Ik open me koffer en stop het er in en doe me koffer weer dicht. Brandon kijkt verrasd om
Brandon: ga je weg?
Shay: ja
Brandon: waar naar toe?
Shay: wat denk je?
Brandon: nate
Shay: ja
Brandon: moet je niet naar school?
Shay: ja volgende week ik meld me wel ziek onderweg
Brandon: oh oke
Shay: nou doei
Brandon: doegg
en ik neem de koffer mee de trap af. Me handtas staat in de gang ik pak hem op en stop de smoothie er in. Ik kijk op me telefoon en zoek het rooster van Nate op oke hij heeft om 10.30 les even kijken het is nu 10uur het is nog een uurtje rijden dus ik zie hem pas wanneer hij klaar is met de college's en weer thuis is. Dan kan ik nog wel even een betere outfit uitkiezen en me make-up doen. En hup ik ga weer naar boven op zoek naar een andere outfit. Brandon staat op het punt me kamer te verlaten
Shay: ik hoef je niet uit telaten he?! Je weet de uitgang wel te vinden
Brandon: ja hoor
Shay: oke doeii
Brandon: tot maandag
Daar ging de deur okee mooi nu alleen hopen dat Jessica niets heeft gemerkt van me sleepover. Najaa het zal allemaal wel ik open me kleding kast opzoek naar een mooi outfitje het wordt een wit topje met een zwarte broek en een grijs vest! Okee toppie nu nog me make-up en we kunnen gaan.Ik loop de trap af het is nu 10.28 mooie tijd om te vertrekken ik schrijf nog even een briefje voor Jessica
Heey jess
Ik ben het weekend bij Nate zoals je wel weet hier in dit potje zit het geld! Succes en veel plezier
See yaa
ShayEn ik pak me handtas en me koffer en ik loop de deur uit. De taxi staat al voor me deur en ik kan meteen instappen mooi!
Ik geef het briefje met het adres aan de taxi-chauffeur. De man toets het in en begint te rijden en ik begin met muziek luisteren.Ik stap de auto uit en geef de taxi-chauffeur zijn geld. Ik zie veel mensen op het campus plein maar geen Nate of Jennifer. Ik loop het apartementencomplex binnen op naar de 5de etage naar Nate zijn kamer!
In de lift zoek ik naar de sleutel van zijn apartement. De lift stopt op etage 5 en ik loop naar de deur van het appartement en loop naar binnen eindelijk 'thuis'. Deze plek voelt veel beter en vertrouwder dan al het andere. Ookal ben ik hier nog maar een week geweest en woon ik bijna 2 jaar in het andere huis. Naja okee ik ga me spullen maar eens uitpakken en loop naar de kledingkast. Ik zie op zijn bed mijn t-shirt liggen ahw zo lief! ik zie dat het wel een beetje een zooitje is hier ik ga het wel netjes maken voor hem.Ik gooi het allesreinigerdoekje weg en alles ziet er weer mooi uit. Ik loop naar de badkamer en pak het favorite luchtje van Nate en spray wat op me kleding nu ruik ik naar Nate hahaha.
Ik ga op de bankzitten en pak me telefoon even snapchat, instagram en facebook bekijken wat heb ik gemist.Het is bijna 17.00uur Nate is bijna klaar met zijn college's ik had beloofd dat ik er om 18.00uur zou zijn. Dus niet hahahaha surprisee!!!! Even snel me make-up bijwerken.
Ik sta in de badkamer als ik de sleutel in het slot hoor gaan Nate is thuis!! Ik loop de badkamer uit en ren naar de deur. Nate doet de deur met een verrast gezicht dicht. Ik spring in zijn armen en kus hem. What did i miss this guy!!
Nate: shayy je bent er al?!
Shay: ik was er al rond 12uur had je me snap niet gezien?
Nate: jawel maar dacht niet dat je hier al zal zijn!
Shay: jawel ik wilde je zograag zien dn kon niet wachten hier is alles zoveel beter!
Nate: ik heb je gemist
Shay:ik jouw ook
Nate geeft me een kus. Wat is ie liefhij loopt naar de koelkast en haalt een fles champagne uit de koelkast
Nate: Party time!
Shay: yeahh
Ik loop naar een kastje en haal de glazen uit de kast en loop naar Nate toe. Ik hou de glazen voor hem vast en kijk naar zijn mooie blauwe ogen en ze leuke blonde haar waar vandaag niks aangedaan is. ik kan alleen maar blijven glimlachen zo blij ben. Nate zet de fles neer. En kijkt me aan.
Nate: proost op een fantastisch weekend
shay: jaah proost!
Ik geef hem een kus. Maar ik heb het gevoel dat ik Brandon voor me heb. Ik voel me schuldig maar ook blij tegerlijkertijd ik weet het niet. Ik kan de moed niet bij elkaar halen om het te vertellen.De aftiteling van de film komt in beeld en ik merk dat Nate in slaap is gevallen op de bank. Cutee!! Ik sta op en zet de glazen in de wasbak. En leg de leg flessen champagne op het aanrecht. Ik ga me pyjama maar aantrekken.
Ik loop naar de woonkamer toe en zie dat Nate zijn ogen opdoet.
Shay: lekker geslapen?
Nate: huh?
Shay: ik wist niet dat ik zo saai was haha
Nate: haha dat ben je helemaal niet het was een zware week
Shay: maak niet uit ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik ga naar bed
Nate: ik kom ook
Shay: oke kom
Ik loop naar de bank en pak zijn hand. En ik loop naar het bed toe. Nate kijkt me aan en begint te lachen. Ik kijk hem aan en voel weer een schuld gevoel opkomen. Ughh niet nu! Ik kijk weg. Nate merkt dat er wat is en legt zijn hand onder me kin en draait me hoofd naar hem toe. Hij kust me hij is lief voor me en weet hoe die een dame goed moet behandelen. Ik ga mee in het moment en vergeet voor even dat Brandon en ik gister hetzelfde deden alleen dat toen de eerste zet van mij kwam door hem binnen in me huis te laten... ik hoor dit alleen te doen met de jongen van wie ik hou? Toch? Ik open me ogen en Nate kijkt met zijn mooie ogen naar me en lacht.
Nate: you're so pretty when you're happy
ik lach en kijk weg.
Nate: heb ik iets verkeerds gezegd?
Shay: nee helemaal niet
Nate: okee mooi zo dat vind je het ook niet erg als ik dit doe?
Hij tilt me op en zet me op het bed. Hij kust me weer een duwt me naar achter. Ik lig nu op het bed. Hij trekt zijn shirt uit en komt naar me toe. En daar is het weer het gezicht van Brandon voor me. Niet aan denken nu Shay niet doen! Je bent nu bij de man waar je van houdt. Vergeet Brandon je kan je weer zorgen maken om hem maandag geniet van wat je nu hebt.
Nate komt boven me hangen en kijkt me aan. Ik ga met me handen door zijn blonde haar.
Nate: you know i love you right?
Shay: yes i do!
Nate kijkt me aan en lacht naar me. Ik zie ze hand naar zijn nachtkastje gaan. De la gaat open en hij graait naar iets. Hij kijkt me aan maar zijn ogen gaan van blij naar bezorgt. Shit merkt hij iets dat ik er niet helemaal bij ben met me hoofd?
Nate: je wilt dit wel toch?
Ik kijk hem aan. Ik zie dat de la dicht gaat en hij een condoom op zijn nachtkastje legt. Ik lach en geef hem een kus. Blijkbaar was dat genoeg voor hem. Hij pakt de condoom van het nachtkastje....Fuck! Brandon bleef maar in me hoofd opkomen...
______________________________________
Eindee van het hoofdstuk!Shay zit dus in de problemen 2 jongens die haar leuk vinden... voor wie gaat ze? Gaat ze het Nate vertellen?
Op de foto zie je:
links boven wat ze aanheeft.
Rechts boven de koffer die heeft gepakt.
Links onder Nate die in slaap was gevallen
Rechts onder the bed sceneSee yaaa
Byee
JE LEEST
Never stop dreaming
Roman pour AdolescentsProblemen, problemen en nog eens problemen. Alles wat ik doe is verkeerd! Ik ben dan wel populair in de klas. Ik krijg iedere jongen van de school maar niemand die me werkelijk kent. Als je me echt zou kennen zou je dan wegrennen? Zou je blijven? Ze...