Acıyor ,
Sen hiç çaresiz olan birine yardım ettin mi ? Sen hiç yorulan kalbine dur dedin mi ? Sen hiç yarım kaldığını hissettin mi ?
Yarım kaldım, yoruldum , kötü olduğum halde başkalarına ellerimi açtım yardım ettim.
Yoruldum ama artık , canım acıyor her gün her saniye bana yardım edebilecek kimsenin olmayışı acıtıyor kalbimi. Yoruluyorum her gün her saniye aklıma yardım ettiklerimin çaresizliği geliyor ilk başta çok üzülüyorum ama sonra onların mutlu olduklarını hatırlıyorum ama yine sonra üzülüyorum meğersem onlardan farkım yokmuş. Tek farkım kendimi kandırmakmış. Senleyken mutluydum. Bir hayalim vardı. O da gerçek mutluluğu senle bulmak aramak. Kısmet olmadı . Seni artık bay mükemmel olarak adlandırmayacağım. Sen artık benim için öncekilerden farkın yok , benim için kendini riske atabilecek bir kapasitede misin bilmem eğer değilsen zaten benim için değilsindir. Aklındaki kişi iyi ki olmamışım . Çünkü aşk yoktur , aşk sadece bir kavramdır . Her sevgiyide aşk sanan var ne saçma , aşk sadece bir kavram , hayatının sonuna kadar yanında durandır aşk , ölsen bile seni kalbinin derinlerinde saklayandır. Böyle türden insan kalmadı bu dönemde . Kendini kandıranlar var böyle işte. Bir de benim gibiler var , kendine hak edecek birini arayan. Ve bulduğunu sanıp yok olan. Ne kadar da acınıcak bir durum değil mi, herşey daha yeni başlıyor aslında , gencim daha kaç yılım var kim bilir ama erken yaşta saçları ak olan bir insanım ben , üzüntüden bir tel saçım aklaşmış , böyle birşey mümkün olması banada tuhaf gelmişti ama öyle oldu işte. Peki ya sen benim için cidden kalpten üzülür müydün ? Benim için kalpten dualar eder miydin ? Benim için ağlar mıydın? Bunları yapabilir miydin?
Belki de bu acılar benim sonumu getiricek , belki de bu hayata sadece üzülmek için var olmuşumdur . Sana bir sorum var , bu kadar değersiz biri miyim ben ?
Bu kadar acıyı katlanabilcek tip var mı söyle bana ? Sadece sen değilki acım , sessizliğim , içimdeki gürültü..
Hak ettiysem açıksa söyleyin ki kabulleneyim ve ona göre hayatımı yaşayayım.
Hak etmiyorsam , yapın birşey abi , hiç mi çabalama duygusu yok . Çok mu duygusuzsunuz . Çok mu işiniz var , sizi meşgul mi ediyorum. Eğer böyleyse yanımda olmayı hak etmiyorsunuz demektir.
Acıyor , çok acıyor , kalbim çok acıyor. Kalbim patlıcak gibi ama dışardan suskun bir kız. Cidden bazı soruların cevaplarına ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Kelimeler yetersiz kalıyor , sadece yazabiliyorum. Bunları gerçek hayatta ağzımdan dahi duyamayabilirsiniz. Zaten sessizliğimle boğulmakdan başka ne yapıyorum ki.
(bu yazı , sadece içimi dökmek için yazdım.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kızın Defteri...
RomanceAslında , hikaye tarzı olmayacak içinde yazdığım sözler , upuzun satırlar olacak , aşk seven , ayrılığı tadan , aşkı yaşayıp da karşılığını almayan , aşkı yaşayıp karşılığını alıp ayrılana , Aşkını unutamayana gelsin. Yüreğinizin en derinliklerin...