Capitolul 1

127 9 4
                                    

O caldura inconfortabila imi irita pielea provocandu-mi cateva picaturi de transpiratie sa se prelinga pe cearsaful sifonat de sub mine. Simt cum patura ma sufoca si ma misc putin in asa fel ca sa pot respira din nou.

Ochii imi sunt putin deranjati de razele soarelui ce se ivesc printre draperiile de culoare mov inchis. Ma chinui putin pana cand reusesc sa mi intredeschid usor.

In minte imi apar cateva franturi din visul de aseara. Inchid ochii pentru o clipa si iau o gura destul de mare de aer. Ii deschid la loc si privesc prin camera mea. Pe jos se zaresc hainele de ieri aruncate la nimereala, diferite ambalaje stau aruncate atat pe jos, cat si pe noptiera din fata oglinzii, patul este destul de deranjat din cauza pozitiei in care am dormit iar incaltarile se ivesc undeva aruncati aproape de baie.

Rasuflu zgomotos,si ma gandesc ca mama ar face foarte urat daca ar vedea iar ce dezastru este in camera mea. Ar fi mai bine sa ma apuc sa fac curat inainte sa apara ca o fantoma in camera mea si sa se ia de mine. Dau la o parte patura de pe mine si ma ridic usor in sezut. Imi trec ambele palme peste fata obosita si ma ridic din pat in timp ce picioarele mele fac contact cu podeaua rece. Un fior trece de la picioare pana la sira spinarii, provocandu-mi o ameteala groaznica.

Inchid ochii si respir de cateva ori pentru a-mi distanta un pic ameteala. Imi strecor picioarele in papucii de casa pufosi si imi trag halatul subtire pe mine.

Cu pasi lenesi ma indrept spre baie cu gandul sa fac un dus rece pentru a ma mai trezi putin. Aprind lumina din baie si ma uit in oglinda: parul negru si lung imi sta ravasit in toate partile, ochii imi sunt rosii si obositi, fata imi este palida iar tricoul de pe mine sta deranjat intr-un mod ciudat. Arat oribil...gandesc eu.

Dau drumul apei si astept sa se umple cada. Imi dau jos tricoul si chilotii, in timp ce intru in cada. Un alt fior, dar de data asta mai placut, imi strapunge corpul. Ma asez mai confortabil in cada in timp ce fac niste spuma deasupra apei. Imi dau capul pe spate si inchid ochii. Nu imi amintesc prea bine ce s-a intamplat aseara...stiu doar ca la petrecerea lui Chris am baut putin cam mult. Nu imi sta in fire sa beau, dar la insistentele verisoarei mele Ariana am zis ca nu strica putina distractie.

Dupa vreo jumatate de ora de stat in cada, ies insfarsit afara din aceasta. Imi inconjor trupul intr-un prosop alb si pufos, in timp ce incep sa ma spal pe dinti. Ma uit in oglinda cateva clipe, apoi dau cu apa peste fata in incercarea de a ma trezi din mahmureala.

Ma indrept spre dormitor si las prosopul sa se prelinga usor pe podea. Ma duc spre dulap si ma uit putin confuza la haine. Pana la urma imi iau o pereche de blugi gri, putin taiati pe la genunchi si un tricou verde cu un umar lasat. Ma imbrac cu hainele si ma uit in oglinda de la dulap. Imi trec usor peria prin par, incercand sa il descalcesc putin. Il prind intr-o coada de cal destul de lejer si ies din dormitor.

Cobor scarile si ma indrept spre bucatarie. Un miros apetisant de clatite cu ciocolata imi inunda narile. Mama statea cu spatele la mine in timp ce mai punea ciocolata pe niste clatite. Ma indrept spre ea si o sarut usor pe obraz.

- Buna dimineata! ii spun acesteia si ma asez pe un scaun de la masa.
-Buna dimineata scumpo! Te-ai trezit? ma intreaba mama si vine spre mine cu o farfurie plina de clatite.
- Da, cel putin asa cred, zic si infulec o clatita. Un sentiment minunat mi se asterne in stomac.
- Se pare ca ti-ai cam facut de cap aseara. zice mama si imi zambeste usor.
- Hmm...asa e...te-a sunat cumva Ariana? intreb eu in timp ca mai infulec o clatita.
- Nu, nu m-a sunat. Aveti planuri pe ziua de azi? ma intreaba mama si se aseaza si ea la masa.
-Da. Trebuie sa mergem la biblioteca sa returnam niste carti pe care le-am luat acum cateva zile, spun si imi torn in pahar niste suc de portocale.

Mama se ridica de la masa cu farfuriile goale catre chiuveta si incepe sa le spele. Se intoarce zambind la mine si imi spune:

- Ar fi bine sa o suni tu si sa va duceti la biblioteca. spune mama si se intoarce inapoi la vase.

Imi beau si ultima gura de suc, ma duc la mama si o sarut pe obraz. Imi zambeste cald si se pune sa aseze niste cratite in dulap.
- Asa o sa fac. Pe mai tarziu mama! zic si ies din bucatarie.

Urc scarile spre dormitorul meu si ma uit in jur. O sa fac curat cand ma intorc. Zaresc telefonul pe noptiera, il iau si ma asez pe pat. Apelez numarul Arianei si astept sa raspunda.

-Alo? se aude vocea putin ragusita al acesteia.
-Buna dimineata Ariana! Sper ca nu te-am trezit...spun usor jenata.
-Nu Helen, stai linistita. Sunt treaza de mult. Am vrut sa te sun dar am crezut ca inca dormi. spune aceasta.
-Ah..nu...m-am trezit si eu de ceva timp...aamm...te-am sunat sa te intreb daca poti veni la biblioteca sa returnam cartile...spun si ma fatai putin pe pat.
-Oh..desigur. In jumatate de ora sunt gata si vin sa te iau. spune ea.
-Bine Ariana. Ma pun sa ma pregatesc si te astept. ii zic si inchid apelul.

Ma ridic de pe pat si ma indrept spre dulapul cu haine. Sunt nehotarata cu ce sa ma imbrac. Pana la urma hotarasc sa iau o camasuta cu maneci scurte din matase de culoare roz pal si o pereche de blugi negri mulati pe picioare. Ma imbrac cu acestea si ma duc in baie. Imi dau ochii cu putin tus si rimel iar buzele mi le dau cu un luci roz la fel cu, camasa. Parul mi-l prind intr-un coc rejel si ma incalt cu conversii.
Ies din baie, imi iau cartile pe care trebuie sa le returnez si imi pun telefonul in buzunar. Cobor grabita scarile si imi iau la revedere de la mama. Ies din casa si observ ca Ariana ma astepta in SUV-ul ei negru.

Ariana este o fata slabuta, inalta, satena si cu ochii caprui. Formele ei sunt bine conturale la fel ca ale mele. Suntem atat verisoare bune, cat si cele mai bune prietene. Stam mai tot timpul impreuna, ne ascultam reciproc, ne dam sfaturi si ne spunem toate secretele. Cam asta fac cele mai bune prietene nu?

Ma indrept spre masina si Ariana imi deschide usa din dreapta.

-Neata'. spune aceasta si porneste motorul.
-Neata',raspund eu si ma uit la ea. Are parul prins coada, este putin machiata si poarta o fusta mai sus de genunchi de culoare bej si un tricou alb, mulat pe corp.

Porneste pe strada si accelereaza doar cat sa ajungem mai repede la biblioteca. Ariana este mai mare decat mine cu cateva luni, insa ea este prima care si-a luat permisul.

Suntem amandoua in ultimul an de liceu, in aceeasi clasa. Invatam amandoua foarte bine si ne dorim sa ajungem la aceeasi facultate.

Ariana opreste masina, ceea ce imi da de inteles ca am ajuns la biblioteca. Cobor din masina si ma indrept cu Ariana spre cladire. Cladirea este destul de mare si impunatoare.

Odata ajunse inauntru, ne ducem spre bibliotecara si ii aratam cartile. Aceasta da din cap aproband si ne da sa semnam fisa. Eu si Ariana semnam fisa si ii multumim bibliotecarei. Inainte sa ma indrept spre usa, mana Arianei ma opreste si ma uit confuza la ea.

- Uita-te in dreapta ta, spune aceasta abea soptit. Ma uit in directia in care mi-a indicat aceasta si pe unul din culoarele bibliotecii se aflau un baiat si o fata care se sarutau fara sa tina cont ca sunt intr-o biblioteca. Baiatul isi intoarce privirea spre mine in timp ce o saruta pe fata. Se holba prea insistent si ma intorc dezgustata spre iesire. Doamne ce idiot...cu iubita in brate si se uita dupa altele...pfff...

-Cine era ala? o intreb eu pe Ariana cand iesim din biblioteca. -Sa nu imi spui ca nu il cunosti...spune Ariana si se uita uimita la mine. Cu o privire confuza ii dau de inteles ca nu am de unde sa il cunosc.
-Este cel mai popular baiat din liceul nostru...este bogat, are fete cate vrea, si este al naibii de frumos! spune Ariana in timp ce zambeste ciudat la mine.

Ridic din sprancene si prefer sa tac din gura. Si ce daca e frumos, bogat, si are o groaza de fete? Totusi...ce cauta unul ca el intr-o biblioteca?? E putin ciudat...
Ne urcam amandoua in masina si pornim la drum. In cateva minute suntem in fata casei mele. Ii multumesc laurei si ma indrept spre casa, iar Ariana pleaca la casa ei.

Hei!!! Asta e prima mea carte!! Nu stiu daca o sa reusesc ceva dar sper sa merite tot chinul. Va urez lectura placuta!!! Multumesc!! :-* :-*

Iubire de adolescentaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum