Capitolul 4

69 6 0
                                    

A doua zi dimineata, o durere oribila de cap ma face sa ma trezesc brusc. Ma dau jos din pat si ma duc direct in baie. Privesc in oglinda si observ niste cearcane groaznice, un par imprastiat si incalcit si niste buze uscate si crapate. Dau drumul la apa sa se umple cada, ma dezbrac de pijamale si intru in cada. Apa calda si spuma parfumata imi rasfata tot corpul. Dupa jumatate de ora, ies din cada si ma infasor intr-un prosop alb si pufos. Ma spal pe dinti si ma dau pe buze cu un strugurel pentru refacerea acestora. Ma indrept spre dormitor, las prosopul sa cada pe podea si deschid dulapul cu haine. Aleg o pereche de blugi negri mulati si o camasuta bej. Imi trec peria prin par si apoi mi-l intind cu placa. Ma incalt cu o pereche de balerini tot bej din piele, imi iau geanta de pe birou, telefonul de pe pat si cobor scarile pana in bucatarie.

Mama plecase deja la servici, asa ca musc rapid dintr-un mar si ies afara din casa. Ariana ma asteapta in SUV-ul ei negru. Ma urc pe scaunul din dreapta si imi arunc geanta pe bancheta din spate.

- Neata!
- Neata! raspunde Ariana somnoroasa.
- Cum te simti? o intreb si imi sprijin capul de geam.
- Mmm...binisor, cred...tu?
- Pfff...la fel.

O liniste ciudata se lasa in masina , numai motorul acesteia se mai aude. Ma intorc spre Ariana si observ ca bate cu degetele pe volan. Numai cand vrea sa imi spuna ceva si o macina gandul ala Ariana face asa.

- Imi place de Chris! spune ea pana la urma iar buzele ei formeaza o linie prea dreapta.

Ma uit la ea cu ochii mariti si incepem amandoua sa radem cu lacrimi.

- Serios? De cand? o intreb eu si ma asez mai bine pe scaun.
- De la petrecerea lui! Ne-am sarutat! Eu il plac de mai mult timp si nu stiu daca si el simte asta pentru mine. zice ea si ii pot citi in glas dezamagirea.
- Poate ar trebui sa iesi putin mai in evidenta, dar doar atat cat sa te observe doar el.
- Nu stiu ce sa spun...
- Oh, haide! Merita incercat!
- Si cum o sa fac asta?
- Vedem noi. Avem timp de asta, dar mai intai sa terminam de dat toate examenele.

In scurt timp, ajungem in fata liceului, ne luam gentile si coboram din masina. Holurile liceului erau aglomerate cu tot felul de elevi agitati.

- Buna vecino!

Ma opresc brusc din mers si raman stana de piatra. Nu el! Te rog, nu el! Ma intorc spre Jack si ii zambesc fortat. Urmareste cumva sa ma faca de ras? Oare poate fi mai idiot de atat?

- Abea astept sa te vizitez diseara! striga el si imi face cu ochiul, dupa care pleaca. Toti elevii se holbeaza la mine de parca as fi un specimen rar adus dintr-o tara indepartata. Da! Poate fi mai idiot de atat!

- Hai sa mergem la ora! spune Ariana si ma trage de mana pana in clasa.

*
*
*

Prima ora a decurs bine, avand in vedere ca dupa aceasta aveam test. Dupa ce clopotelul suna, imi strang lucrurile si ies afara din clasa. Ma indrept spre dulapul meu ca sa imi iau niste foi si pixuri. Sper ca pana la sfarsitul zilei sa nu mai dau peste idio...
Gandurile mele se imprastie in momentul in care ma izbesc de un corp solid. Ma dezichilibrez putin insa reusesc sa ma tin pe picioare, dar lucrurile mele nu au norocul acesta si cad pe jos.

- Oh! Imi cer scuze! Nu eram atent si...

Ma uit la persoana din fata mea: era un baiat inalt, cu un corp bine lucrat, un par blond si rebel si niste ochi albastri ca marea agitata. Observa ca ma holbez la el si imi zambeste smechereste. Imediat obrajii mei devin ca niste rosii coapte.

- Ah! E in regula. Nici eu nu am fost atenta. spun eu si ma aplec sa imi strang lucrurile. Observ ca si acesta se apleaca si ma ajuta sa le strang. Credeam ca gestul asta e de moda veche...

- Eu sunt Eduard. spune el si imi intinde o mana.
- Helen. zic si dau mana cu el.
- Si tu esti agitata din cauza examenelor? ma intreaba cu o voce atat de placuta.
- Oarecum ...
Clopotelul suna si tresar usor.
- Ok. Bafta la examene! spune el si imi face cu mana. Ii zambesc la randul meu si ma indrept spre dulap. Iau foile si pixul si ma duc in clasa. Ora asta o sa fie lunga.

*
*
*

Dupa toate examenele date, oboseala isi face deja efectul. Ies din clasa si ma duc la dulap pentru a-mi lasa lucrurile. Ma duc la baie pentru a ma spala pe maini. In coltul baii erau doi amorezati care se giugiuleau mai ceva ca in cartile lui Sandra Brown. Ma duc la chiuveta si incep sa ma spal pe maini. Nu rezist tentatiei si ma uit cu coada ochiului la cei doi. In urmatorul moment ochii mi se largesc si simt cum gatul mi se usuca...Jack tocmai se mozolea cu una si se uita la mine. OMG!!! De ce ma panichez asa?? Ma sterg rapid cu niste servetele si ies val-vartej afara din baie fara sa ma mai uit la ei. Incerc sa fug de-abinelea pe holurile liceului pana ajung afara in curte. Aerul putin racoros imi umple plamanii. Ma opresc langa poarta atunci cand simt ca nu mai pot rezista.

- Helen!

Fuck! De ce dracului nu ma lasa in pace?? Si nu inteleg de ce reactionez asa?? Ok, orice fata cred ca ar reactiona asa atunci cand ar afla ca cel mai popular si frumos baiat din liceu este vecinul tau!!

- Helen! ma striga Jack din nou.
- Ce e? strig la randul meu.
- Ce e cu tine? ma intreaba el gafaind.

Are dreptate... Ce e cu mine??

- Nimic. Doar ca trebuie sa ajung urgent acasa asa ca ma grabesc. zic eu gandindu-ma la o scuza.
- Daca vrei te duc eu cu masina...imi propune el.
- Nu, multumesc! O sa merg pe jos. raspund eu cu o rasuflare galagioasa.
- Esti sigura bruneto?
- Sunt foarte sigura satenule! ii raspund eu in timp ce imi dau ochii peste cap. Acum scuza-ma ma grabesc. ii spun si trec pe langa el.
- Diseara o sa trec pe la tine vecino! imi spune el si imi face cu ochiul.
- Eu nu prea cred! ii dau replica inapoi. Nu mai astept sa raspunda si incep sa fug spre casa. Trebuia sa o astept pe Ariana dar o sa ii dau un mesaj cand ajung acasa.

Intr-un sfert de ora intru insfarsit in casa franta de oboseala. In noaptea asta mama e tura de noapte la spital. Urc scarile pana in camera mea si arunc la propriu hainele de pe mine. Ma duc in baie si fac un dus rapid, apoi ma schimb in pijamale. Iau telefonul de pe noptiera si in timp ce cobor scarile ii trimit Arianei un mesaj in care ii spun ca mi s-a facut rau si am plecat mai devreme. Aceasta ma intelege si imi recomanda sa ma culc. Intru in bucatarie si beau un pahar zdravan de apa. Soneria ma face sa tresar si era gata-gata sa scap paharul din mana. Ma duc sa deschid usa si....

Fuck!!

Heeeeiii!! Imi cer scuze pentru intarziere dar stiti si voi cum e cu sarbatorile. Sper sa va placa si va multumesc pentru voturi.

Sarbatori fericite!! :-* :-* :-* :-*

Iubire de adolescentaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum