Capitolul 3

55 4 4
                                    


Stau nemiscata in prag si ma uit la baiatul din fata mea. Este inalt, cred ca are peste 1,70, are un corp atletic, se pare ca se duce la sala, parul ii este de un saten inchis iar ochii lui caprui stralucesc intr-un mod ciudat. Poarta un tricou negru mulat pe corp care ii scoate in evidenta patratelele perfecte. Cu o pereche de blugi tot negri si cu o pereche de tenisi gri, da un aer de baiat rau. Parfumul lui imi inunda narile si pentru o clipa inghit in sec. Imi indrept privirea spre fata lui si un zambet larg i se asterne pe buze.

Se uita la mine de sus cu o privire autoritara, de parca el domina tot ce ii sta in cale. Wow...arata chiar bine! La naiba, Helen! Revino-ti! Nu te lasa dusa de val doar din cauza frumusetii lui. Inghit din nou in sec si ma dau din usa pentru ca el sa poata intra. Dupa ce intra cu pasi lenti, inchid usa dupa el si ne indreptam spre bucatarie. De ce fac asta? Ar trebui sa il intreb ce cauta aici si ce vrea! Dar din pacate gura nu ma lasa sa scot niciun sunet.

Acesta se opreste in tocul usii si se uita surprins la Ariana, care ramase cu gura cascata iar fata i se inrosise imediat. Se uita peste umarul acestuia la mine, parca intrebandu-ma din priviri ce cauta el in casa, aici, cu noi!?!

Imi dreg usor vocea sa ii atrag atentia baiatului din fata mea, si acesta tresare intorcandu-se cu fata la mine. Cand ma uit in ochii lui parca imi ramane inima blocata in gat...respiratia mi se taie...ce e cu mine? De ce reactionez asa? Recunosc arata al naibi de bine, dar totusi...

Cand face un pas spre mine tresar speriata si ma dau un pas in spate. Ma uit la Ariana care pare la fel de nelinistita ca mine si se fataie pe scaun. Imi indrept iar privirea spre acesta si un mic zambet ii apare pe buze.

- Doresti ceva? il intreb eu cu un glas ragusit si nelinistit. Abea mai pot respira. Privirea aceea...
- Am venit sa te intreb daca ma poti imprumuta cu putina miere. spune el si se uita intr-un mod amuzat la mine. Miere?!? Serios!?! De ce ar cere asta!?! Poate doar are nevoie. Sau e alt motiv??

- Sigur! spun eu dupa cateva clipe. Dau sa ma indrept spre dulap insa acesta nu se clinteste deloc...ce crede ca face?? Parca voia miere, nu?? Atunci de ce nu se da la o parte?? Si de ce se uita cu privirea aia la mine?? Offf Doamne!!

- Te poti da la o parte, te rog? ii spun oarecum iritata de comportamentul lui. Acesta isi inclina capul si se uita zambind la mine. Pana la urma se da din cale iar eu ma duc direct la dulap cautand nenorocita aia de miere. Scot un borcanel mai mic de miere si ma intorc spre acesta. Observ ca ma urmarea foarte atent de parca voia sa imi memoreze fiecare miscare. Ma incrunt putin la el si ii intind borcanelul cu miere. Acesta il ia dar avand grija sa imi atinga varfurile degetelor. Un curent ciudat imi furnica mana si tresar putin.

- Eu sunt Jack, zice el si imi zambeste calm. Ma uit putin la Ariana incercand sa ii vad reactia insa aceasta parca nu mai poate respira, la fel ca mine.

- Helen, spun eu si incerc sa ii dau inapoi un zambet dar nu prea imi iese.

- Incantat bruneto!

Ma uit la el uimita. Ce mama dracului!?! Nimeni pana acum nu mi-a zis asa! Si nu imi place apelativul asta!

Ma uit la el incruntata insa acesta nici nu pare afectat de ceea ce a zis.

- Asemenea. ii raspund eu incet dar sunt sigura ca m-a auzit. M-ai doresti ceva? il intreb cu speranta ca isi va da seama ca vizita asta trebuie sa se termine.

- Nu mai am nevoie de nimic, deocamdata.... zice el si imi face jucaus din ochi.

Ma uit la el surprinsa si il vad cum se indreapta spre iesire. Gura imi este usor deschisa si nu pot scoate un cuvant. Se aude usa inchizandu-se si tresar. Acelasi lucru face si Ariana. Ne uitam una la alta cu ochii mari dar Ariana este cea care sparge tacerea:

- Ce a fost asta? indreaba ea un pic soptit.

Asa e! Ce a fost asta? Privirea lui care te face sa nu mai poti respira, glasul lui care te face sa te cutremuri intr-un mod placut, frumusetea lui care te face sa il doresti mai mult...NU! Trebuie sa ma opresc. Poate ca este noul meu vecin, dar nu vreau sa ma atasez prea mult de el. Nu pare tipul care sa aiba o fata mai mult timp decat la pat. Si eu sigur nu vreau sa fiu una dintre ele. In niciun caz!

Haraitul scaunului ma face sa ies din gandurile mele. Ariana se sculase de la masa si se pregatea sa plece.

- Ce faci? o intreb eu nedumerita.

- Ma duc acasa. Trebuie sa o ajut pe mama la niste treaba. Ne vedem maine la scoala. Pa!

- Ok. Pa! spun eu si inchid usa dupa ea.

Ma intorc in bucatarie si incep sa strang masa. Ma uit la ceasul de pe perete si constat ca indica ora 8:27. Ce repede a trecut timpul!

Urc scarile spre dormitor cu gandul sa fac un dus inainte sa ma pun la somn. Nu stiu de ce dar ma simt foarte obosita, asa ca temele o sa le fac maine dimineata inainte sa plec la scoala. Intru in baie si dau drumul la apa sa se umple cada. Imi dau jos hainele de pe mine, si intru usor in apa calda. O senzatie placuta imi cuprinde corpul. Dupa o jumatate de ora, ies din cada si imi infasor trupul intr-un prosop. Ma duc in dormitor si ma schimb in pijamalele mele rosii cu pisici albe. Ma pun in pat si inchid ochii.
Imediat in minte imi apar acei ochi caprui cu o sclipire perversa in ei. Oh nu!

Hei! Va rog sa ma scuzati de intarziere, dar nu prea am avut timp sa postez. Sper sa va placa si multumesc pentru vot!! :-*

Iubire de adolescentaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum