In fata mea statea chiar Jack, imbracat intr-un tricou alb si o pereche de blugi gri. Se holba la mine din cap pana in picioare, gest ce m-a facut instantaneu sa rosesc.
- Ti-am zis ca o sa vin bruneto, spune in cele din urma Jack.
- Hmm...te asteptam sa vi cand o zbura porcii dar merge si asa, il ironizez.
Zambeste in coltul gurii iar eu ii deschid usa mai larg ca sa poata intra. Ne indreptam spre sufragerie iar Jack se pune pe canapea dand drumul la televizor.
- Nu mai are rost sa-ti spun sa te faci comod ca deja ai facut-o, ii spun eu cu ironie.
- Ah...scuze printeso...nu am vrut sa fiu necioplit...
- Stai linistit....doresti ceva de baut?
- Ăămm...ai cumva niste bere?
- Da. Parca mai aveam vreo doua sticle...
- Tu bei alcool? ma intreaba putin mirat.
- Eh! Nu prea des. Doar cand mi se deschide apetitul, zic si ii fac cu ochiul.
Acesta zambeste pervers la micul meu gest. Il las in sufragerie si ma duc in bucatarie. Deschid frigiderul si iau cele doua beri. Incerc sa ma intorc insa simt cum doua maini puternice imi blocase miscarea.
- C-ce faci? il intreb balbaindu-ma.
- Incerc sa te incalzesc...spune el amuzat in timp ce imi saruta usor gatul. Un fior al naibii de placut imi trece prin tot corpul, aproape facandu-ma sa scot un icnet de placere. Totusi ma abtin si ma indepartez de el.
- Chiar crezi ca mi-ar fi frig cand aproape ca vine vara? Si crede-ma ca daca aveam nevoie de caldura imi cumparam un calorifer, ii dau replica putin iritata de gestul sau.
- Uuu...asa de fierbinte ma consideri scumpo? Ca un calorifer? spune el si ranjeste draceste.
- Mda...de preferabil ca un caine in calduri.
- Nu ai idee cat de multe poate face un caine in calduri iubito, imi raspunde facand sugestiv din sprancene.
Prefer sa nu mai comentez nimic, in schimb imi dau ochii peste cap intr-un mod care l-a facut sa chicoteasca. Ma duc in sufragerie cu Jack in spatele meu si ne asezam pe canapea. Ii intind doza lui iar pe a mea o deschid cu un mic "poc". Un moment de liniste se lasa intre noi, auzindu-se doar sorbiturile din sticle si sunetele scoase de televizor.
Il vad cum isi indreapta privirea spre mine si o senzatie de amorteala ma cuprinde instant.
- Ai niste ochi superbi...spune el in soapta. Complimentul acestuia cat si glasul cu care il spuse ma facuse instant sa ma inrosesc.
- Multumesc...soptesc la randul meu.
Linistea iar se lasa intre noi intr-un mod tare ciudat parca vrand sa ma enerveze. Iau o ultima gura de bere si ma uit la ceas. Se facuse deja 9:35!?! Cand a trecut timpul asa repede?!?
- Stii...ce ai vazut azi in baie...
- Chiar nu ma intereseaza ce faci tu cu fetele Jack, il intrerup ridicandu-ma de pe canapea. De pe fata lui se putea vedea ca l-au surprins vorbele mele. Dar ma prefac ca nu am observat asa ca ma duc in bucatarie si arunc dozele la gunoi. Ma intorc iar in sufragerie si il vad cum sta in picioare si butoneaza telefonul. Cand imi simte iar prezenta isi ridica ochii din telefon si imi zambeste.
- Eu trebuie sa plec...am niste treaba...mi-a facut placere Helen. spune si se indreapta spre iesire.
- Si mie mi-a facut placere...ii raspund si zambesc in coltul gurii... Minciuna mai mare ca asta nu am putut sa spun...
- Pai...atunci noapte buna pustoaico! zice si se indreapta spre casa lui. Dupa ce ma mai holbez putin inchid usa si ma sprijin cu spatele de ea. Da. Asta a fost ciudat. Eu care credeam ca doar glumeste cand a spus ca vine la mine...dar se pare ca ceea ce spune chiar si face...mda...nu prea a fost cine stie ce. De discutat nu prea am discutat. Insa senzatia pe care am simtit-o cand buzele lui mi-au atins pielea a fost atat de placuta...oftez trecandu-mi ambele maini peste fata. Trebuie sa imi revin.
Ma indrept inspre dormitor si ma arunc in asternutul curat cu un parfum de trandafiri. Cu mintea plina de chestii inutile ma las purtata de intuneric intr-un somn adanc.
*
*
*
Dimineata alarma prea enervanta ma trezeste din somnul atat de dulce. Imi intind mana spre noptiera si inchid panarama aia de conserva buna de nimicit somnuri placute. Ma ridic buimaca in fund si privesc usa pentru cateva clipe. Ma dau jos din pat si ma indrept spre baie. Eu uituca cum sunt am uitat ca pe acolo mai am si niste incaltari. Acest lucru m-a facut sa ma impiedic si sa cad printr-o pirueta de toata frumusetea. Am reusit sa cad in fund pe gresia din baie. Respiratia imi era sacadata si imi simteam fundul amortit.
- La dracu...soptesc eu marait. Ma ridic de pe jos sprijinindu-ma de perete. Ma uit in oglinda si observ ca parul meu parca s-a transformat intr-un cuib de ciori. Dupa ce fac un dus rapid, ma imbrac cu o camasa albastra mulata si o pereche de blugi negri. Imi trec rapid peria prin par ramanand cu cateva smocuri din acesta. Ma incalt cu tenisii mei negri, imi iau geanta si cu telefonul si cobor scarile. Pe masa se observa cumparaturile facute probabil de mama inainte sa vina acasa. Presupun ca acum e in dormitorul ei si se odihneste.
Nu mai stiu nimic de Ariana dar nu vreau sa merg cu masina la scoala. Asa ca prefer sa merg pe jos. Incui usa dupa mine si imi pun castile in urechi ca sa ascult muzica. Dau muzica la maxim si ma indrept cica spre scoala. Dupa un sfert de ora de mers pe jos ajung insfarsit in curtea liceului. Imi bag castile in geanta si intru in liceu. Astazi o sa dau ultimele examene asa ca o sa scap mai devreme. Poate o sa ies cu Ariana prin oras.Heeeiii....scuzati-ma ca am scris asa tarziu insa nu am avut cand. Si imi pare rau ca acest capitol este asa scurt dar nu ma simt prea bine. Totusi sper sa va placa. :-* :-*
CITEȘTI
Iubire de adolescenta
RandomHelen, fata cuminte, indiferenta si pusa pe carte...Jack, baiatul rebel al liceului, si tipul "bad boy". Oare intre cei doi se v-a aprinde ceva? Oare Helen v-a lasa studiile pentru Jack? Dar oare Jack ar lasa aventurile de o noapte pentru Helen?