3.Cast

20 2 0
                                    

O dva roky pozdeji:

Amy:

Nase mala holcicka teda hodne rychle roste jako z vody. Uz ji jsou dva roky a mluvi uz teda pekne. Davame ji do skolky. Je zatim sladka. Porad se jenom smeje. Kdyz je se Sebastianem, tak je nadsena. Myslim si, ze si budou rozumet. Jsou to skveli pratele. Chodi spolu do stejne skolky. Maly Sebastien, chtel s ni do stejne tridy,tak ho jeste minuly rok nedavali. Je peknej lump, ale kdyz je s Amelii tak je hrozne sladkej. Nekolikrat si dali detske pusy na tvaricky. Jsou spolu roztomili, s manzelem si delame starosti, ze nam brzo odejde. Hrozne vsechno lita. Tak jak by to nemelo. Porad mam pocit,ze ona zachvili bude 18leta holka. To si pockame jeste 16let. Takovych let si pamatuji, kdyz jsem ja byla v tom veku. Byla jsem hrozna pubertacka, diky ni jsem dospela. "Mami, pujdu dneska do skoly? Se Sebastiem?"neuveritelny, jak na me zarvala. "Ne, broucku. Je Nedele. Pockej si jeste vecer a rano se probudis a pujdes s nim do skolky." "Achjo, nemohla bych ke Sebastianovi nastevu?" Je sice pravda,jak se navstevuji, ale hrozne az moc. Kazdy den jsou spolu." "Dobre, oblec se. Doprovodim Te ke dverim, ano?" Uz jsem slysela jenom jupiii. Ta ma radost. Neni skoro s nama. Ale co,je to nase mala holcicka.

Amelie:

Zase. Zase jdu ke Sebastianovi. Uz se tesim, az me zase obejme. Jsme maly,ale uz se objimame, jako nase rodice. Jsem neskutecne rada, ze me sem rodice privedli na svet. Kdybych tu nebyla ja, Seb by tu byl sam. Ale on je dost rad,ze jsem s nim kazdy den. Uz se tesim az budu chodit do skoly s nim. Budu s nim sedet v lavici ve tride jako ve skolce. Jsme porad spolu. Ve skolce me ma rad jeste jeden kluk, ale ja ho nehci mit rada. Proto si me vzdycky Sebastien drzi u sebe. Je pekny, hodny kamarad. Mam ho velice rada. Jsem rada, ze ho znam od narozeni, teda on me. Tesim se, az pujdem za do kina spolu. Rodice nam vzdy zaplati kino a odvedou nas tam. A mi si spolu pak sedneme a koukame se. Kdyz se bojim,tak ho chytnu ruku. Jako dospeli lidi.

Ahooj. Zase se omlouvam, vcera jsem usnula hodne brzo a mela dost prace. Takze jsem nic nestihala. Byla to pro me fuska zase napsat dalsi dil. Budu se snazit, abych uz napsala dalsi dil a delsi. Vim ze je to zatim kratky, ale je to teprve zacatek a ja se budu co nejvice snazit, abych mohla napsat delsi cast. Jeste jednou se omlouvam. A jinak dekuji, ze to ctete. Moc si toho cenim. :-) Domca
P.S. na fotce, kdyz Amelii privezli domu par dnu po porodu.

Dětská láska I (POZASTAVENO!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat