Predem oznamuji. Ze uz to bude jenom Amelie, Sebastien a jejich kamaradu. :-)
O 14 let pozdeji:
Amelie:
Je to uz 16let co se znam se Sebastianem. To nase detstvi co jsme spolu stravili. Jo abych nezapomela vsem rict. Moji rodice meli autonehodu, neprezili to. Ale najali se mi sebastianovi rodice. Mam sice maldsiho bratra a sestru, kteri se narodili pred mesicem. Rodice meli autonehodu pred 14dny. Byla jsem z toho spatna. Byla jsem porad sama v pokoji. Ubuleny sourozence se musim starat. Samozrejme mi pomaha Sebastien. Vcera jsme se spolu dali oficialne dohromady. Hodne lidi nam to preje. Miluju ho. Uz jako mala, se mi libil.
"Lasko?"zvolal na me. "Ano?"zeptala jsem se, co potrebuje. "Jsou tu rodice, chteji s nami mluvit."docela nervozni jsem. Co kdyz to bude pruser. Tak tedy jsem sebehla dolu schody po dvouch. "Neblbni, spadnes."zvolali vsichni tri. "Nebojte se."
"Sebastiane a Amelie. Jedeme jiz s Tatou na pracovni cestu. Budeme tam asi nejmene 3-6mesicu. Doufame, ze to tu zvladnete. Sebastiane, ty se hlavne postarej o Amelii, aby se nam zase nezhroutila. A o dvojcata se postarate spolu. Skolu jsme Vam zaridili, pochopili to, co se tu vsechno delo za poslednich par dni. A penize tu mate. Snad by Vam to mohlo vystacit. A Sebastiane, muzes klidne si nejakou praci najit, kdyby Vam penize nevystacili. A hlavne at deti nam tu neumrou, sice nejsou nase. Ale nam na nich take zaleri. To je vse co jsem chtela rict. Ptejte se na nejake otazky."dorekla to Sebastionova matka.
"Mami, a jak to vsechno zvladneme? Neni mi jeste 18let. A Amelie neni 17. Proc to mame vsechno mi, na starosti?"zeptal se na okourazene Sebastien.
"To je dobry, snad to zvladnu. I Sebi mi pomuze s tim. Mam sourozence rada, tak se o ne postaram. Bez starosti si nedelej."odpovedela jsem se slusnosti. "A Sebi, mi to spolu zvladneme. Pamatujes jak jsme byli deti a jednou jsme je chteli pohlidat, tak ted je ta nase prilezitost."odpovedela jsem Sebastianovi na ty jeho otazky. "Presne tak. Amelie ma pravdu. Tak a mi si jdeme zbalit veci. Uz dnes vecer odjizdime. Odveze nas sousedka, starosti si nemusite delat."rekla uz s vaznou tvari. Odesla do loznice a zacala si balit jak nam rekla. Ja jsme jen zakroutila hlavou a dla Sebovi lusu na tvar. Byl jeste ve zmatku. Necham ho at se probere sam. Snad ho to prej tak jako me s mima rodicema.Ahoj. Dalsi dil je na svete. Mam v planu jeste dalsi smrt, ale uvidime v dilsim dile. Sice mam moc casu. Ted je ta skola az moc. Musim se kazdy den ucit, delat kazdy den velke ukoly. Nebojte se. Ty prazdniny o Vanocich. Vam vynradim. Mela bych jeste dnes pridat dalsi dve casti. Domca :-))
ČTEŠ
Dětská láska I (POZASTAVENO!)
RomansaJsou dva lidi, kteri se znaji od mala a ta jejich laska vznikla az do jejich smrti.