5.Cast

21 1 0
                                    

Amelie:

Uz je to tyden co odesli, co se nam neozvali. Uz tyden se sama staram o ty dve maly dvojcata. Rostou jako z vody. Snazi se lezt po ctyrech. Beru je jako vlasrni tedka, kdyz se o ne nekdo nemuze postarat. Sebastien se prvni dva dny hzavrel v pokoji a brecel. Me nicilo to, ze jeho rodice museli na sluzebni cestu a ja se sama o ne staram. Sice mi pomaha jedna skvela kamaradka. Jmenuje se Natalie. Je to kamoska, kterou se Sebastianem zname od malicka. Poznali jsme se u bazenu. Bydli o jednu ulici dal. A co se tyce skoly. Tak do skoly uz tyden nechodim ani Sebastianem. Vsichni ze tridy k nam prisli na nastevu i dokonce nase tridni, ta nam rikala jak je nam to lito a ze by nam s radosti pomohla. A ze jako cela trida za tyden jedeme na vylet a nam se Sebi povolila vzit ty deti. Jelikoz ten uzasnej vylet nemuzeme odmitnout. Nam objednali chatu. Takze je to super. Sebastien nic o tom nevi. Nebyl s nama v obyvaku a nemluvil. Ted je sance abych mu to oznamila. Musim taky koupit detem plno jidla a obleceni. S penezi jsme opravdu zatim celkem v pohode. "Sebastiane, pojd sem."zvolala jsem na nej. Nemuze se vecne valet v pteli a brecet. Uz bezel ze schodu. Jeho vlnite vlasy trceli uplne na stranu a ty oci nemel tak cervene jak jsme si myslela, tim me prekvapil "Copak, lasko?"odpovedel mi s jeho chrapavim hlasem. "Ucitelka tridni tu byla vcera a oznamila mi, ze za tyden jedeme na nejaky vylet a nam povolila si vzit ty dvojcata. Tak jsem ji rekla, ze s radosti pojedeme. Musime pro ty dva koupit jidlo a nejaky oblecky, zase nam vyrostli."vybalila jsem na nej vsechny informace. "No, to si delas? To snas nemyslis vazne? Jak to s nimi vsechno zvladneme. Tohle... nenechala jsem domluvit, protoze jsem se na nej vrhla a zacala ho libat. Ze zacatku nespolupracoval, byl prekvapeny.

Sebastien:

Ted co na me vybalila moje laska informace. Celkem me to prekvapilo, ze sama to neodmitla. Nechci aby se nam neco stalo. Sice jsem s ni nic nepomohl, ale nevi ze jsem byl vecer vsude v byte. Nakupoval dost jidla. Na deti jsem se chodil divat i dokonce na ni. To jak me prerusla s jejima dokonalima rtama. Jsem nejdrive nespolupracoval, byl jsem prekvapeny a zaroven stastny, ze jsem citil po dlouhe dobe jeji uzasne rty. Libali jsme se celkem dost dlouho, prerusila nam tu nasi romantiku nase mala Anicka. A potom i Erik. "Sakra, proc nas rusi."rekl jsem trochu nastvane "Jsou jeste mali, neumi mluvit. Misto toho rvou, zvykla jsem si na to uz."rekla Amelie moje malinka. "Dobre, jdeme se na ne podivat co chteji."odpovedel jsem uz klidneji. "Copak chces clape malej." Zeptal jsem se ho a vzal do naruci. Pekne vyrost i uz se trosicku meni nez byl jako maly dite. Byli oba dva stejni a ted? Ted jsou jiny,kazdy rozdilni. "A co ty, mala nase princezno?" Co te tak zere? Chces taky ke me, jako tvuj bratricek?"ta se na me koukala s jejima krasnyma ocima. Ma je jak Amelie. Ta se zacala culit, kdyz jsem se ji vzal do naruci a vsim jsme si, ze oba dva maji stejne modre oci i blondate vlasky. Coz Amelie ma o proti nim tmavsi vlasy a s modryma ocima. Byli si podobny. Ten cas bezi. "Jsou hezky, vid? S detmi ti to opravdu slusi."rekla mi moje princezna, coz jsem se lekl i. "Dekuju,zlato moje"kdyz prisla, vtiskl jsem ji polibek. Ty jeji rty mi celkem chybeli. I ona cela mi chybela. "Pojd sem, ke mne"rekl jsem a vsiml jsem si, ze prcky jsme usnuli. To jsme jim byli nudni, ze i u toho usnuli? Tak jsem je zase zpatky polozil na jejich postylka. A sli jsme do jeji pokoje. Tam jsem ji zase zacal libat. A ona me vedla k posteli. Zacal jsem ji hladit po celem tele. Zacala mi vzdychat do ucha. "Vis, kam jdeme? Nechci na Tebe spechat."rekl jsem s klidnim hlasem. Ta se jenom usmala. "Ja, vim moc dobre kam jdeme. A nespechas, delej nebo budu nedostupna."rekla s vaznou tvari. Hned na to jsem ji polibil znovu a zacal ji rozepinat podprsenku. Na prvni pokus se mi povedla. Potom jsem ji sundal triko i ona mi mezitim sundala triko. Letelo to neznamo kam. Ani jsme nemel naladu se na to kouknout. Zacala se otirat o muj roztok. Zacala se mi vyrazet z kalhot boule. Tohle neni dobry. Zacal jsem ji vzdychat do pusy. To se ji zacalo libit,proto se usmala mezi polibky. Hned jsem ji sundal jeji kratasy. Ona mi mezitim sundavala kalhoty, ktere se snazila sundat co nejrychleji. Kdyz se ji to povedlo. Tak hned pres boxerky sahla na muj roztok, coz se na to muj penis probil a vic se mi vytvorila boule. Na cem jsem dost zcervenal. To ona si zkousla ret. Hned jsem se zase na ni vrhl a dal ji dai polibek a zacal ji jezdit po jejim roztoku. To ona se zacala hybat v zadech a zvedaval se ji vic hrudnik. "Opravdu to chces?"zeptal jsem se udychane "Ano, prosim."hned jsem bezel do koupelny pro kondomy. Jaķ jsem pribehl k ni, sundal ji posledni kousek latky a to kalhotky. Zacal jsem ji jezdit po jejiho vchodu. Zase zacala zvedavat zada. Kdyz se skoro udelala, jsem skoncil. Podivadala se na me s urazenym ksichtem. To se mi libilo, chtel jsem ji trochu provokovat. A celkem se mi to povedlo. A ted byla na radu na me. Coz jsem se musel lehnout na zada. Zacala mi sundavat boxerky. Coz se ven vynoril muj pripraveny penis. Ktery na tu celou dobu byl pripraveny. Zacala mi jezdit nahoru a dolu. Coz jsem zacal vice dychat. Kdyz jsme byl skoro u konce. Tak prestala. Hned na to jsem ji podival do oci. Ta mela povadeny oblicej. Hned jsem si nandal kondom. A ona si na me sedla. Videl jsem jak ji to boli, proto jsem ji polozil a nechal svuj penis v ni, aby si zvykla na tu bolest. Prikyvla ze muzu zase zacit. Zacal jsem prirazet a vzdychla s lasti. Divim se, ze deti se nevzbudili.

Po deseti minutach:

"Delej, jeste. Priraz."zacala mi rvat do ucha Amelie. "AMELIE"vykrikl jsem jeji jmeno, kdyz jsem se udelal. Po chvili se udelala i ona. "Sebastiane"vykrikla pochvili. Svalil jsem se vedle ni a rozdychaval co se pred chvili odehravalo. Byl to nejlepsi sex s ni. Miluju ji tak moc.. Po pul minute Amelie usnula. Prikril jsem ji a sel jsem nam udelat obed. Myslim si, ze uz musi mit hlad po vycerpavajicim sexu.

Ahoj novy rekord. Uz 1121slov. Pokusim se pridat delsi cast. Dalo mi to praci to psat. Trvalo mi to minimalne hodinu nez jsem to napsala. Jela jsem cestou na segrin vystoupeni. Dalsi napisu dnes vecer. Miluju Vas, kdyz ctete. Doufam, ze to presahneme dalsi rekord. Domca :-)

Dětská láska I (POZASTAVENO!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat