SSG•Special Part•

1K 84 34
                                    

Maaf, Author rasa tak perlulah buat season 2 Author nak buat special part jelah. Hope masih ade readers tunggu cerita ni^^

Misi Mangsa 101 ditukar kepada misi pikat hati Taeyeon si gadis pelik.. Hehehe xD

Di Dorm 3 serangkai [Chanyeol, Sehun, Baekhyun] xD
"Hmm , macamana nak pikat hati si Taeyeon ni?" Monolog Chanyeol. Dipandang Sehun yang duduk disbelahnya. Sehun mengenjut bahunya. Kemudian mereka melihat Baekhyun.

"Huii Baekhyun, bawa bertenang.. Kau ni dah macam orang frust menonggeng dah aku tengok " kata Sehun.. Baekhyun memandang sahabatnya. "Tolonglah aku, korang.. Aku sayangkan Taeyeon" Baekhyun meraup mukanya.

"Hmm, aku rasa aku ade plan" ujar Sehun sambil memetik jarinya. "Kau yang pabo ni pon ade plan ke juga" perli Chanyeol. Sehun mencebik. "Ingat orang bodoh sangat ke?" Balas Sehun merajuk.

"Iyelah kau pandai, jangan majok" pujuk Chanyeol. Baekhyun menarik muka masam. "Ni drama aku ke korang?" Soalnya dingin. Dua namja tu tersengih.

"Okey plan aku.."

__________

"Apa ni?! Lepaslah!" Taeyeon cuba melepaskan genggaman Sehun dari tangannya. Namun Sehun buat endah dan terus bawa Taeyeon berjalan ke sebuah Cafe.

"Nah Baekhyun, tugas aku dah selesai" ujar Sehun sambil menolak tubuh Taeyeon perlahan ke arah Baekhyun. Baekhyun merangkul pinggang Taeyeon dari jatuh. Baekhyun merengus kasar. Ditolak tubuh Baekhyun dari memeluknya.

"Ape masalah korang ni?" Taeyeon memandang tiga namja di hadapannya. Chanyeol maju kedepan lalu memberi bunga pada Taeyeon.

"For You, Taeyeon. From, Baekhyun" Taeyeon tidak mengambil bunga itu. "Ambillah" Chanyeol menarik tangan Taeyeon lalu memberikan bunga itu pada Taeyeon. "Asal korang ni kasar sangat?!" Marah Taeyeon.

Semua pelajar yang ada disitu memandang mereka.

Baekhyun bergerak selangkah mendekati Taeyeon. Taeyeon mengerutkan keningnya. Baekhyun memandang gadis itu serius. "What?" Tanya Taeyeon.

"Yang ni kompom tak kasar" kata Baekhyun sebelum memegang leher Taeyeon lalu mencium dahi gadis itu. Semua pelajar terkejut dengan situasi itu. Kemudian mereka memberi sorakan. Taeyeon jadi terharu.

"Taeyeon, kali ni saya tidak ada perasaan pun nak mainkan hati perempuan. Aku suka kau Taeyeon Saranghae" Baekhyun membuat bentuk love melalui tangannya. Taeyeon terpaku seketika.

"Taeyeon terimalah Baekhyun"
"Baekhyun ikhlas tu"
"Kau untung Taeyeon kalau dah dapat buat dia jatuh cinta kat kau"
"Taeyeon, jangan nak jual mahal"
"Hati dah suka apa tunggu lagi?"
Itulah kata2 yang dilemparkan untuk Taeyeon. Taeyeon bingung. Dia blur.

Hmm

"Nado Saranghae, Baekhyun -shii " Taeyeon tersenyum. Baekhyun melompat keriangan. Tubuh gadis itu segera dipeluknya. Tepukan gemuruh diberikan untuk mereka berdua.

The End

So how? Hehe Thanks readersss.. Thanks untuk Semua.. Thnks Voterss and Thnks Commentterrss

I love U guyss

She's Strange Girl-Baekhyun[complete]Where stories live. Discover now