Já chci zůstat doma!

111 5 6
                                    

Když jsem došla do svého pokoje, lehla jsem si na postel a začala jsem přemýšlet o tom, co Ron říkal. Neměla jsem vůbec chuť na ten výlet jezdit.

Šla jsem do obýváku a mámě jsem řekla o výletu. Byla z něj hrozně nadšená, ale když se podívala na mě a uviděla, že já z toho takovou radost nemám tak se začala vyptávat, jestli se něco děje. Řekla jsem jí, že je všechno v pohodě. Večer jsem si dobalila ještě pár věcí. Do kufru jsem si hodila trička, kalhoty, kraťase, plavky, spodní prádlo, ponožky a další málo zajímavé věci. Žádné jídlo si brát nebudu, a kdybych měla hlad, tak si koupím něco po cestě.

***

Druhý den ve škole nám učitelka řekla, že pojedeme do kempu „Bystrá liška" blízko Krkonoš, sraz byl v 6 hodin ráno u školy. Na klucích bylo vidět, že se těší, ale na holkách? Ani jedné se tam vůbec nechtělo. Když zazvonilo na přestávku a učitelka odešla ze třídy, Ron začal klukům něco vyprávět a všichni se smáli. Potom zakřičel moje jméno, bála jsem se otočit, ale až jsem se překonala, uviděla jsem, že Ron nad hlavou drží 200Kč a mává s nimi. „Příště bys neměla myslet na tampóny, ale na svoje peníze!" Všichni ve třídě poslouchali a začali se smát. Potupně jsem natáhla ruku, abych si od něj 200Kč vzala, ale on rukou uhnul. Potom mi peníze podal, a když jsem odcházel tak mě jeden kluk plácl přes zadek. V tu chvíli jsem měla neuvěřitelnou zlost. Rychle jsem si sedla do lavice a svůj pohled jsem zapíchla na tabuli, která nebyla smazaná. Uvědomila jsem si, že jsem služba, vstala jsem, a šla jsem ji umýt. Při umývání jsem myslela na to jak je Ron neuvěřitelně sexy, ale chová se jak blbec. Když už byla skoro celá umytá zjistila jsem, že při každém mém pohybu nahoru, mi poměrně vyleze zadek, bohužel si toho všiml i jeden kluk, když jsem šla zpátky do lavice uslyšela jsem, jak říká ostatním: „Už se těším, až tuhle kočičku na vejletu ohnu a..." Zbytek jsem neuslyšela, protože kluk, vedle kterého sedím si špatně zapojil sluchátka a metalová písnička mu začala hrát na celé kolo, hrozně jsem se lekla a byla jsem ráda, že jsem se tam přede všema nepočůrala. Poslední dvě hodiny nám odpadli a já jsem co nejrychleji vyšla ze školy.

Po cestě domů jsem zavolala mámě, chtěla jsem jí poprosit, abych na výlet nemusela jet, ale už předem jsem věděla, že to asi nemám cenu. Napovídal jsem jí, že mi není moc dobře. „Až příjdu domů, tak se na tebe podívám." Řekla a potom hovor vypnula.

Doma jsem si dobalila poslední věci, co jsem chtěla, protože jsem tušila, že stejně budu muset jet. Když mám přišla tam mi zkontrolovala, jestli nemám horečku, zjistila, že mi nic není, tak mi dala prášek na bolest hlavy a řekla, ať už si jdu lehnout. Ještě před tím jsem se šla vysprchovat, ale potom jsem šla spát.

Probudila jsem se už ve 3 ráno. Vzala jsem mobil do ruky a po chvíli jsem ho odemčela, myslela jsem si, že z toho světla oslepnu, za chvíli jsem si zvykla. Projela jsem Facebook, Instagram a další sítě. Sedla jsem si na postel a bylo půl 4. Pustila jsem si televizi, kde zrovna dávali opakovaný díl Upířích deníků, tenhle seriál miluju. Zabalila jsem se do deky a koukala jsem se. Ve 4 jsem vstala a šla jsem se trochu namalovat. Nikdy jsem se moc nemalovala a ani teď to nebude výjimka. Vzala jsem si korektor a zakryla pár nedokonalostí, zapudrovala a pak jsem si nanesla řasenku. Vlasy jsem si dala do hezčího culíku, než ve kterém jsem spala. V pyžamu jsem vyrazila z pokoje přímo po schodech do kuchyně. Nachystala jsem si ovesnou kaši s džusem a šla jsem si to sníst zpět do pokoje. Najedla jsem se a oblékla jsem si černé kraťase, bílé tričko a červenou-burgundy mikinu. Potom jsem se začala trochu nudit a tak jsem si šla vyžehlit vlasy.

V 5:30 jsem šla za mámou do ložnice, dala jsem jí pusu na tvář, která ji probudila a rozloučila jsem se s ní dlouhým povídáním.

V 5:45 jsem si nazula černé tenisky, na záda si hodila vak a do druhé ruky jsem popadla kufr. Šla jsem po chodníku a nohy jsem měla rozklepané strachem. U školy čekalo pár kluků a jedna holka, jmenovala se Tea. Stoupla jsem si vedle ní a zkusila se začít bavit. Nikdy jsme se snad nebavili, ale měla hrozně příjemný hlas. Ptala se mě, jak se těším. Jen jsem si povzdychla. „Tak to jsem na tom obě stejně." Přišla k nám další holka, Sam „Tak to jsem tři!" Zasmáli jsem se.

Nechápu, proč jsem se s holkama nikdy nebavily.

Přišel i zbytek kluků a jedna holka Lisa. Přijel autobus a my jsem si naskládali všichni do kufru. Kluci rychle vběhli do autobusu, protože se asi báli, že jim zabereme místa v zadu. Vešla jsem do autobusu a zabrala jsem místo skoro ve předu, Tea si sedla vedle mě a Sam s Lisou před nás. Učitelka si stoupla vedle řidiče a ze všech svých sil zakřičela: „Můžem jet?" Kluci ze zadních sedadel zakřičeli na souhlas a my jsme vyjeli...

________________________________________

Omluvám se, že hrozně dlouho nebyl díl! Budu se snažit je vydávat častěji. Dnešní díl se mi dělal fakt špatně. Měla jsem napsaných už asi 700 slov, ale z ničeho nic se mi to vypnulo a já musela začít od začátku!  Jinak na obrýzku je Ron. :3 :D Doufám, že se vám to líbilo. Budu ráda za názor. Ahooj u dalšího dílu 

-JustKlar01


Ta nevinná, ti zkaženíKde žijí příběhy. Začni objevovat