Alarmın çalmasıyla benim dünyadan soğumam bir oldu. Yaa her sabah ben bunu çekmek zorundamıyım offf...
Babam başımda dikilmiş dikkat ederim babam diyorum çünkü beni babam uyandırıyo sabahları" Asel hadi kalk kızım" diyip beni dürtükledi bende "tamam kalkıyorum ama 2 dakkacık daha" "ama her sabah bunu yapıyosun be Asel" dedi babam. Oflayıp kalktım yataktan. İhtiyaçlarımı görüp giyindim ve dağınık saçımı tepeden topuz yaptım.
Genelde kahvaltı yapmayı sevmem ama annemin zoruyla bir iki lokma bi şeyler yiyorum.çantamı taktım ve okula yürümeye başladım namı değer soydemir kolejine. Kapıda damla beni görünce trip atmaya başladı bana yanına gidip " yine ne oldu" dedim o da "yok bi şey" dedi "valla işe bak sevgilin değilim ama tribini ben çekiyom, eğer hemen ne olduğunu söylemezsen neyse devamını getirmiyim." dedim o da " dün sana o kadar şey anlatıyodum telefonda uyuya kalmışsın, bende beni dinliyosun sanıyorum" " o kadar şey anlattın ki gecenin bi vakti uyuya kalmam doğal değilmi damlacım." dedim. Sonra bana gülümsedi bende gülümsedim ve sınıfa girdik. Yine sıramda bir adet Barış gördüm. Yanına gidip " senin benim sıramla ne alıp veremediğin var" dedim gülümseyerek o da bana " en güzel sırayı sen almışsın kızım, tam uyumalık." dedi. Bende yanına kuruldum ve Damlayı arkaya yolladım. Sınıfa hoca girince ayağı kalktık sonra o başladı ders anlatmaya ben başladım uyumaya.
Çıkış saati sonunda geldi herkes hayvan gibi çıkarken bende kulaklığımı takmış yürüyodum taa ki birine çarpana kadar; ters bi şekilde " gözlüklerini unuttun heralde" dedim o da "ne!" dedi kaba bir şekilde " diyorum ki gözlüklerini unutmuşsun ki daha önündekini bile görmüyosun Soydemir." evet o Uraz Soydemir benim hiç hoşlanmadığım kabamı kaba biri. "Kızım, hadi işine" dedi. Bede ona omuz çarparak yürüyüp gittim. 'Salakmısın sen o uraz soydemir ona kafamı tutuyosun' dedi iç sesim ama onu bile ursamayacak kadar sinirliydim off. Beni sinir ediyosun Soydemir emin ol ben diğerleri gibi değilim diye söylenerek eve doğru yürümeye başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Sayfa
Teen FictionÇok zordu günlerim ne yapacağımı hiç bilmiyordum ama üstesinden gelmek zorundayım bunun için en doğru karar yeni sayfa açmak...